דלתות פנים הבית ...עבדו עליי?! עזרה

דלתות פנים הבית ...עבדו עליי?! עזרה

לא מבינה מילה בדלתות, החלפנו את דלתות בית אימי (פנסיונרית) , הלכנו לחנות בקשנו דלתות יחסית זולות אבל מסוג טוב "לא צעצוע" לא חלולות. שלמנו עבור 5 דלתות + משקופים 2400 ש"ח (עשו מחיר...). להפתעתנו קבלנו דלתות מעץ , חשבנו שיגיע צבוע... לפחות בצבע בסיס,הגיע משוייף איך שהוא, אבל ציפיתי למשהו מוגמר, שקל להתקין שרק צריך להתקין בקלות... להפתעתנו ...השיפוצניק עבד קשה בשביל להתקין המשקופים + הדלתות (משום מה הגדלים לא היו בדיוק מתאימים , טעות של השיפוצניק במדידה?!?! ), שייף, חתך, שבר קירות... הצילו!!!! מה עכשו ? הוא צריך לצבוע אותם ???? זה יצא טוב?... או שעדיף לשלוח לצביעה איפה ששולחים לצביעה (אין לי מושג...) רצינו זול (וטוב) וזה יצא... השיפוצניק טוען שהוא יצבע טוב ...יצא יפה .., קשה לי להאמין שיצא טוב , יפה וחלק ואכותי ... ממש מבולבלת , מה עושים ?! תודה .
 

שחפז

New member
קצת מצחיק השם כליכול

בכזאת מודעה אין מספיק פרטים - אבל לא הייתי מפחד לצבוע לבד
 

המנעולן

New member
שלמת עבור דלתות פשוטות לצבע

וזה מה שקיבלת. יכולת לקבל כאלו עם ציפוי דקורטיבי ולחסוך בצבע שבוודאי עלה לך בנוסף. אם השיפוצניק שלך לא ידע להסביר ולהנחות אותך בטרם עבודה - כנראה שאיננו מהרציניים שבחבורה, גם אם יש לו ידיים טובות והציל אותך משואה.
 
מה השיפוצניק היה אמור להסביר ?!

אשמח לדעת מה הפתרון כרגע בשביל שתהיה תוצאה טובה מקצועית מדוייקת ולא חובבנית... השיפוצניק "הלך" איתנו על הפתרון הזה אני מניחה בגלל שידע שאימי במגבלה כספית (פנסיונרית/אלמנה...). אני רוצה לחשוב כך.. אשמח לתשובה מנחה.
 
רק שימי לב שהדלתות יצבעו בשכיבה

השיפוצניק שלך, נשמע לא משהו. גם אם אמך דלה בכסף, היה צריך להסביר מראש למה המחיר כל כך זול. אבל הוא מוכן לצבוע ואם כן עליו להוציא את הדלתות מהצירים ולצבוע אותן בשכיבה וליבש אותן כך. לא לצבוע כאשר הדלתות מונחות במקומן.
 

המנעולן

New member
דלתות דקורל היו עולות פחות

אם השיקול היה כספי - היה על השיפוצניק להציע לכן דלתות שלא צריך לצבוע כי מחיר קנייתן כמעט זהה לדלתות הדיקט לצבע אבל אז - הצבעי לא יכול להרוויח על צביעתן. מחיר דלת לצבע כולל הצבעי עולה בהרבה על מחיר דלת דקורל שבה צריך לצבוע רק משקוף. צביעת דלת נכונה חייבת להיעשות בכמה שכבות והכל בשכיבה על 'חמורים' ולא בעמידה. שכבה א' - שמן פשתן שייספג בעץ. שכבה ב' - צבע יסוד סינטטי. שכבה ג' - צבע פוליאוריטני מט או צבע שמן מבריק כמובן שהחלקות עם שפכטל לעץ ושפשופים עם נייר זכוכית בדרך הביצוע. עבודה זו היא מקצועית מאוד והמחמירים מבצעים זאת בחדר סגור ואטום שנוקה מכל אבק כדי שלא יידבק בצבע הטרי בזמן הביצוע. צביעה בצבע מבריק תיקח כשבוע לשני צידי הדלת. בצבע פוליאוריטני המתייבש מהר - ייקח כל צד יום + יום להכנות עד שכבת הגמר. מחיר הוגן לצביעת דלת באופן מקצועי - 400 עד 450 ש"ח לדלת! ועכשיו אולי תביני כמה הטעה אותך 'השיפוצניק' שלך.
 

בינא

Member
דעה אחרת - לא עבדו עליך

תני לשיפוצניק לבצע את העבודה עד הסוף ואז תבדקי אם יצא "יפה", אבל יותר חשוב אם הדלתות נסגרו ונפתחות בקלות ובדיוק ואם ניתן לנעול אותן. הדלתות שקנית הן דלתות סטנדרטיות "מוכנות לצבע". ניתן לצבוע אותן עם צבעי עץ גם בעמידה. ניתן לצבוע אותן גם עם "פוליאור" של "טמבור" בעמידה ולא צריכים שום בסיס לצבעים האלה כי הם בסיס של עצמם. חשוב לבקש מהשיפוצניק שיצבע גם את החלק התחתון והעליון של הדלת. חשוב לראות שהוא צובע בלי שהפרזול של הדלתות מורכב כדי שלא ייצבעו. חשוב לבדוק שהמנעול והלשונית מצופים בגריז ק או מוגנים מהצביעה עם מסקינגטייפ כדי שלא יידבקו מהצבע. תני לשיפוצניק M'אנס. הוא עלול להפתיע לטובה. אולי הוא בסדר עם פנסיונרים. עוד יש כמה כאלה...
 

המנעולן

New member
שוב אתה טועה ומטעה!

אולי תודה שאינך יכול ואינך מבין בהכל?! צביעה בפוליאור בעמידה יכולה להיעשות רק לדלת משומשת שכבר הייתה צבועה. בדלת חדשה יש לבצע ההליך כפי שפרטתי וצביעה בפוליאור ע"ג דיקט/לביד חשוף לא תביא למרקם חלק אלא כל סיבי העץ יזדקרו ופני הדלת יהיו מחוספסים. שלא נדבר שפוליאור יקר ולכן שכבה ראשונה כדאי לצבוע ביסוד סינטטי הזול ממנו.
 
למעלה