התקנת תריסי חשמל לאחר הכנה לא טובה

goshioren1

New member
התקנת תריסי חשמל לאחר הכנה לא טובה

אהלן חברים!
לפני כמה שנים שיפצתי את הדירה והחלפתי את כל החלונות. בזמנו לא היה לי תקציב לתריסי חשמל אז ביקשתי מאיש האלומיניום לעשות לי הכנה אז הוא הרכיב חלונות שמעליהן השאיר קופסאות חלולות שאותן סגר מבפנים ומבחוץ עם פאנל נשלף.

לפני כמה ימים הזמנתי בעל מקצוע אחר להתקין תריסי חשמל. הוא התקין את התריסים אבל בגלל שתריס הגלילה היה יותר עבה בקוטר שלו מהעומק של הקופסא החלולה (מה שאיש התריסים המקורי עשה כהכנה) - לא היה ניתן לסגור את הפתח האחורי\חיצוני כמו שצריך (עם הפאנל הנשלף שסגר את הקופסא החלולה) אז הוא אילתר סגירות מפח דק (לא אלומיניום) והשאיר המון פתחים בצדדים (כלומר הסגירה החיצונית בכלל לא אטומה אלא רק "מכסה"\מסתירה את התריס).

אמרתי לו שיכולים להיכנס ציפורים, שנכנס אור וכד' אבל הוא אמר שאין מה לעשות כי עבודת ההכנה המקורית לא נעשתה כמו שצריך ועכשיו אין לו איך לסגור את זה בצורה נורמלית וטובה.

השאלה שלי:
1. האם סגירה של קופסאות חלונות החשמל זה חלק מהעבודה של מתקין תריסים, גם אם הוא "ממשיך" עבודה של מישהו אחר שנעשתה לפני שנים (ואולי\כנראה לא נעשתה בצורה טובה)? כלומר, זה לא צויין בהצעת המחיר שלו ואני תוהה אם זה משהו שהייתי צריך לבקש או שהוא היה צריך לציין מראש שזה יהיה בעייתי או לא אפשרי.

2. האם אפשר\כדאי (כלומר האם זה קריטי) להזמין סגירה מאלומיניום ולא מפח? האם אני צריך להתעקש על זה שזה יעשה במסגרת הצעת המחיר המקורית או שאצטרך לשלם אקסטרא או לקרוא למישהו אחר שיזמין סגירת אלומיניום במיוחד בשביל זה?

אני קצת אובד עצות כי לא ברור לי אם ההכנה המקורית לא נעשתה כמו שצריך (אולי איש האלומיניום המקורי היה צריך לתכנן את הקופסא שתהיה גבוהה יותר ולספק סגירה מתאימה לקופסא) - או - שהעבודה הנוכחית לא נעשתה כמו שצריך ושבכל זאת היה אפשר לסגור את הקופסא בצורה טובה יותר או להזמין משהו במיוחד.

צירפתי תמונות להמחשת המצב.

אשמח לעצותיכם!
תודה רבה,
אורן





 

goshioren1

New member
יש לך עין טובה!

המוט אכן היה עבה מדי ולכן התריס לא עלה עד הסוף. זו תמונה ישנה שצילמתי ביום הראשון להתקנה, וביום השני הוא הגיע והחליף את המוט לקוטר קטן יותר.
 
למעלה