איך לגרום למשפץ לעמוד בזמנים?

di9010

New member
איך לגרום למשפץ לעמוד בזמנים?

זה פעם ראשונה שלי שאני מתעסק עם משפצים.. ואני לא יודע בדיוק מה מקובל אשמח לעזרה:
1. איך לגרום למשפץ לעמוד בזמנים?
נניח שכתוב בהסכם שהעבודה תארוך 7 ימים. האם מקובל להוסיף הסכם שעל כל יום איחור יהיה קנס של 500 ש"ח שירד מהסכום הסופי שנותר לשלם?

2. אני גר בדירה בחודשיים הקרובים ואחכ' אשכיר אותה. אני לא חושב שארצה שם טלויזיה. האם אפשר להוריד את הקופסאות האלו (ששמתי בתמונה)?

3. איך אוכל לדעת האם תשתיות הצנרת תקינות? אני לא רוצה סתם להחליף, ומצד שני, אני לא רוצה שבתוך כמה חודשים אחרי השיפוצים פתאום תהיה לי הצפה. זה אפשרי בכלל לדעת?

תודה רבה



 

מאגר

New member
עליך להזמין איש מקצוע שיבדוק את כל הדברים

איש מקצוע אמין ומיומן יכול מה חייבים לבצע ומה לא ומה העלויות
 

omar15

New member
קודם כל כפי שציין כאן מאגר להזמין איש מקצוע מבין ושיסביר מה

צריך ומה העלויות..דבר שני אם הוא בקיא ורציני ומקצועי ואחראי יתן לך לוח זמנים שיצטרך לביצוע ..וזא על שלבי הביצוע שסוכם עליהן אם לא יתגלה או יצוץ דברים אחרים ובכדי שיהיה אחראי וידאג לעניין מומלך לציין סעיף פיצוי על ימים אשבועות אל איחור או סטיה מלוח זמנים מוסכם
לגבי שאלה 2 אם אתה בטוח שלא יהיה טליויזיה אתה יכול להסיר
לגבי שאלה 3..אם הבניין ישן ומערכת האיסטלציה הותקנה מלפני הרבה שנים ץץמומלץ שאיסטלטור יעבור עליה או להחליפה כי יכול להיות אחרי סיום השיפוץ יהיה פיצוץ באחד הצינורות הישנים תוצה לפעלות השיפוץ והדפיקות וזה יגרום לנזק גדול של שיפוץ מחדש..ליותר נתונים 0507514781
 

amitmeir59

New member
תמיד אפשר להוסיף סעיף של קנס על איחור אבל....

אף בעל מקצוע שמכבד את עצמו לא יחתום על הסכם כזה בלי תוספת של בונוס על הקדמה בהגשה . שזו אגב הדרך המומלצת להבטיח עמידה בזמנים.
 
למעלה