זו הפעם הראשונה שלי בפורום

זו הפעם הראשונה שלי בפורום

היי לכולן, אני בת 33, כשל שחלתי מוקדם מידי :) אחרי 7 החזרות של תרומת ביצית ללא הריון. על פניו פרפוסור משיח הנהדר לא מוצא סיבה לחוסר הצלחה וקליטה. נשארו לי 2 עוברים לעוד ניסיון והוא הכין אותי לחשוב על פונדקאות בתרומה הבאה. איך עושים את זה? מתי השלב שמוותרים על עצמך וממשיכים הלאה? שלא נדבר על הכסף שיונח על ההימור הזה. בנוסף הייתי שמחה לדעת איך מתחילים? אישור בוודאי אקבל כי הוא מוכר בתחום ומניחה שיקבלו כל שייכתוב. מה ההבדל העיקרי בין פונדקאות בארץ ובחו"ל? מה הסכומים? ואם מצליחים "למצוא" פונדקאית, האם זה מוזיל את העלויות? תודה רבה לכל עונה!
 

גיי J

New member
את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי

אני במסלול של תרומת ביצית +פונדקאות
ויכולה לתת לך את נקודות המבט של הארץ ושל חו"ל מכיוון שאני מכירה ובתהליך בשני המקרים.
איך מוותרים על עצמך? אף פעם אל תוותרי על עצמך!
אני ובעלי קבענו תאריך, כאשר מגיע התאריך מפסקים לנסות אצלי ועוברים לפונדקאות. כמובן שהיינו אצל כמה רופאים וכולם הפנו לפונדקאות.
ההבדל העיקרי בין הארץ לחו"ל זה זמן וכסף, בחו"ל הרבה יותר זריז, אין צורך לעבור ועדות והפונדקאיות מחכות לך. בארץ יש אישורים וועדות וצריך למצוא פונדקאית, גם זה לוקח זמן. בחו"ל יותר יקר ויש צורך לשהות בארץ הלידה בסביבות חודש עד שמקבלים אישור לחזור לארץ. במידה ואת בוחרת לעבור את התהליך בארץ ותמצאי פונדקאית לבדך, זה יוזיל עלויות ואף זמנים.
מקווה שברור ואת מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי.
 

מירבי*

New member
ברוכה הבאה לפורום


אענה לך לגבי פונדקאות בישראל.
התהליך מתחיל בבקשה לאישור עקרוני, השלב הזה לא מחייב ולא עולה כסף.
אשמח לתת לך הנחיות איך מכינים את האישור.
כתבי אם את מעוניינת ואשלח לך.
ההבדל העיקרי בין תהליך בארץ לחו"ל זה שבארץ מתאפשרת קירבה לפונדקאית ויש לכם יכולת לעקוב מקרוב אחרי ההריון, להחליף רופאים, לקבל חוות דעת נוספות ולהיות עם התינוק בבית אחרי הלידה.

בהצלחה
 
למעלה