אמא'לה

LeletSer

New member
אמא'לה

שלום לכולם, אנחנו זוג שהתברך בתהליך פונדקאות אחד ברוך השם וחולם על שני. התהליך הראשון היה שווה כל רגע כי בעקבותו חבקנו חיים אך לא היה פשוט. אני מנסה לשאוף אוויר לחוזה, לתהליך הנפשי, לביקורי הרופאים, לכל מה שאפשר. תוהה אם נוכל הפעם ללא סוכנות מקשרת ואם כן, אז איזו (מעוניינים רק בגבולות ישראל). תוהים איך נסתדר פיננסית ובכלל ..אודה למי שקורא/ת ויש לו/ה או עידוד או בעיקר מזוגות שעברו לשני תהליכים והתהליך השני היה קל יותר מכל סיבה, כל עצה לדרך...המלצה על פונדקאית, עצה מעשית כי כבר עבר זמן מהראשון או אפילו רק איחולי בהצלחה יעזרו. תודה שאתם פה!
 
בהצלחה

בהצלחה
אכן מרגש לחשוב על עוד תהליך,
אני עשיתי תהליך אחד בארץ ואני חושבת שדווקא לקראת תהליך שני יותר קל כי יותר יודעים למה לצפות
 

emuna4

New member
תהליך שני

אנחנו אחרי שני תהליכים בארץ, עצמאית.
התובנות שלי מהתהליך השני הן ששוב, כמו בראשון , הכי חשוב הוא בן האדם העומד מולך. שווה להשקיע זמן בבחירה של פונדקאית שיש איתה חיבור טוב ויכולת לתקשר איתה. בעקבות החשיפה לנושא והפתיחות לאשר פונדקאיות נשואות מגיעות פונדקאיות איכותיות ועם תמיכה בבית וזה מקל מאד על ההתנהלות.
ברגע שיש ילד בבית אז מצד אחד הבטחון בהצלחת התהליך גדול יותר אבל הגמישות שלך קטנה ויש צורך בתימרונים . אם בתהליך הראשון בעלי היה בכל בדיקה ומפגש עם הפונדקאית אז בתהליך השני הוא נאלץ להישאר עם הילד והצטרף רק לבדיקות החשובות.
יש עדיפות לקירבה פיזית סבירה, סביבה תומכת לפונדקאית ופתיחות. את יודעת מה הדברים שהתאימו לך בתהליך הראשון ומה הפריע וחשוב לעשות תאום ציפיות איתה. יש יתרון גדול בזה שאת מכירה את התהליך ויכולה להוביל אותו וגם להוריד אצלה חששות מהלא נודע.
שיהיה בהצלחה
 

dafnanahari

New member
מתעניינת וקצת מבולבלת

שלום לכם,
מאוד מרשים שאתם כבר אחרי 2 תהליכים עצמאיים!
אשמח להשכיל מהידע שצברתם...
האם באמת זה יוצא זול יותר לעשות זאת עצמאית? עד כמה זה משמעותי?
איך בדיוק מאתרים פונדקאית באופן עצמאי?
כל הענף הזה נראה לי מאוד מאוד מורכב... לעבור את זה בלי ליווי מרגיש קצת מאיים.
תודה רבה,
דפנה
 
למעלה