שאלה לפונדקאיות שעברו או נמצאות בתהליך

אאפרת4

New member
שאלה לפונדקאיות שעברו או נמצאות בתהליך

היי שמי אפרת ואני אמא ל-2 בנים בני 3 ו-5 שמעוניינת לעבור תהליך פונדקאות עבור זוג. בימים האחרונים קצת לחוצה מההשפעה שיכולה להיות כך על ילדיי (למשל מחשבה מאוד מדאיגה שעולה לי זה שיחשבו שגם אותם אני עלולה למסור
)
אשמח לקרא שיתופים של פונדקאיות שיש להן ילדים.. איך היה להן, איך הסבירו, האם יש המלצה למטפל בתחום שיכול לעזור בתיווכים והסברים של הנושא.. תודה ושבת מבורכת!
 

זהבה 342

New member
שלום

שלום לך אנחנו מחפשים משהיא שתגשים לנו את החלום שלנו ,האם אפשר לשוחח עמך ?
 

platti

New member
מאז עבר כבר זמן, אבל השיתופים בשרשור רלוונטים תמיד...

יכולה לשתף אותך שאצלי המון עבר מאז השרשור ששיתפתי בהודעה הקודמת...
היום אני כבר שנה ומשהו אחרי לידה של תינוקת מתוקה.
מבחינת הילדים זה משהו שמדי פעם נזכרים בו, רואים תמונות שלה, שואלים בת כמה היא כבר..
היום אני נמצאת ממש בתחילתו של תהליך שני והילדים עדיין לא יודעים, אבל הם כן יודעים על הכוונה לעשות זאת (פשוט עדיין לא מודעים לכך שזה ממש קורה בפועל, מניחה שעם חוסר הדיסקרטיות הנהוג אצלנו זה לא יהיה לאורך זמן...)
יכולה לשתף אותך במשהו שקרה עם הבת שלי בערך חודש לפני הלידה, היא באה אלי ואמרה לי: אמא, התינוקת אמרה לי שהיא רוצה להישאר אצלנו.
אני ביקשתי ממנה שתסביר לתינוקת שאמא ואבא שלה מחכים לה וכבר ממש רוצים לראות אותה, שכבר הכינו לה חדר עם מיטה והם אוהבים אותה מאוד. היא הסבירה לה.
הרעיון בעיני הוא לא להתעלם. הילדים שואלים ומתעניינים או מבטאים את תחושותיהם בהתאם לגיל/הבנה ואם נענה להם בגובה העיניים ובצורה בה הם יכולים להבין זה יהיה בסדר :) חשוב לא להתעלם ולא לבטל את מה שהם אומרים/מרגישים.
במידה ותרגישי שאת לא יודעת בדיוק איך להתמודד או מה להגיד את כמובן מוזמנת להתייעץ כאן, או בפרטי. וכמו שכתבת יש אפשרות גם לליווי פסיכוסוציאלי, לא נעזרתי במטפל/ת בעצמי אבל יודעת שיש כאלה טובים ובטח ישמחו להפנות אותך... (או שתחכי 3 שנים שאסיים לימודים ואהיה מטפלת בעצמי :) )
בהצלחה, אני כאן למקרה הצורך
 

אאפרת4

New member
תודה רבה

תודה על הקישור והתשובה המפורטת!! אני מטפלת בעצמי (במבוגרים לא בילדים..)
כנראה משם החרדות

שבוע טוב!
 
למעלה