סיכוי קליטה

יעל 2016

New member
סיכוי קליטה

הי
אני לא רוצה תאומים וארצה שיחזירו לפונדקאית רק עובר אחד,וזו גם תרומת ביצית מתורמת צעירה וזרע תקין של בעלי.
העניין שהבנתי שאם מחזירים עובר אחד סיכוי הקליטה נמוך ועוד עובר שהיה קפוא.
יש לציין שהעובר הוקפא 8 תאים ביום השלישי דרגה A

מה אומרות יש סיכוי?
:)
 
עובר מצויין ליום 3 :)

בעיקרון לפי מה שקראתי ברחבי הרשת, הסיכוי להריון אינו גדל בהרבה בהחזרת יותר מעובר אחד, אך הסיכוי להריון מרובה עוברים עולה משמעותית כך שזה חכם מאוד להחזיר עובר אחד בהנחה שלא רוצים תאומים. עם זאת לרוב מחזירים 2 עוברים בני שלושה ימים (למשל אצלי נקלטתי 4 פעמים עם עובר אחד ובכולן החזרנו 2 עוברים יום 3, לא שזה החזיק אבל בגלל זה אני כאן) במידה וחלילה ההחזרה הזו לא תצליח, תשקלו עם הרופא לגדל לבלסטוציסטים (יום 5) ולהחזיר עובר אחד מצטיין, סאת בהנחה שיהיו מספיק עוברים כדי לגדל ואין שיקולים אחרים הקשורים בתרומת ביצית. בהצלחה רבה!!
 

noneek

New member
הייתי במצב דומה

גם אני מאוד חששתי מהסיכונים שבתאומים ורציתי להחזיר עובר אחד.
הרופא תמך בבקשה שלי והגענו להסכמה משותפת שנעשה שתי החזרות של עובר אחד בלבד ואם הם לא יקלטו אז נעבור להחזרות של שני עוברים.
לשמחתי נקלטנו כבר בהחזרה הראשונה.
 

omnama

New member
תמיד יש סיכוי

אפשר להחזיר עובר אחד ולזכות בהריון של תינוק אחד ואפשר להחזיר עובר אחד שיתחלק לשניים ויתקבלו תאומים זהים ואפשר להחזיר שני עוברים ולקבל הריון עם עובר אחד, או שניים או שאחד מהם או אפילו שניהם יתחלקו ויהפכו להריון תאומים (או שלישיה... או רביעיה...)
מה שאני מנסה להגיד הוא שאין ממש דרך לדעת מה יקרה בתחום הזה. חלק מהדברים "כאילו" בשליטתנו (כמו כמה עוברים להחזיר) אבל בסופו של דבר יש פה גם עניין של מזל (או אולי "בריאה"...) ועל זה אי אפשר לשלוט...
&nbsp
שיהיה בהצלחה
 
סיכוי יש!

יעל,
דבר ראשון - תנסי להרגע, התהליך מלחיץ גם ככה. סיכוי קליטה קיים תמיד, זה לא שהחזרה של שניים מגדילה את הסיכוי בזה שהם מיתאחדים, זה פשוט שכשיש שניים מבחינה סטטיסטית הסיכוי גדל אבל גם לעובר אחד יש כמובן סיכוי.
אין ערובות בתהליך הזה, אנחנו שלחנו שישה עוברים טובים קפואים, ארבע לא שרדו את ההפשרה משום מה, שניים שרדו והוחזרו ומהם ניקלט אחד שחגג לאחרונה שנה. :)
דרך אגב, יש שטוענים שלקפואים יש יותר סיכוי כיוון שרק עוברים טובים שורדים את ההקפאה וההפשרה.
בהצלחה!
 
למעלה