פונדקאות

talias5

New member
פונדקאות

שלום אני בת 31 נשואה ללא ילדים עוברת 3 שנים טיפולי פוריות אחרי 15 החזרות ללא הצלחה חושבת על פונדקאות לא מבינה בזה בכלום כמה שאלות ? מה עושים למי פונים ? מה העלות? האם אני הולכת לכיוון זה מבטיח לי ילד או שאשלם כספים ובסוף אשאר בלי כלום?
 

מירבי*

New member
ברוכה הבאה לפורום


בשלב שבו את נמצאת הדרך הנכונה להתחיל היא לקרוא קצת בפורום ולדבר עם הרופא המטפל שלך על האפשרות של פונדקאות.
יש במדינת ישראל חוק פונדקאות ויש ועדה שאליה פונים כצעד ראשון.
ברוב המסלולים הכסף לא מועבר בשלמותו לפונדקאית עד שאין לידה.

מאחלת לך דרך קלה ומוצלחת ואני כאן לכל שאלה
 

talias5

New member
הרופא שלי

הרופא שלי מבחינתו שאני ימשיך בטיפולים אבל אני לא מסוגלת יותר
 

omnama

New member
אולי זה הזמן לעבור לרופא אחר...

גם כי לפעמים "משנה מקום משנה מזל", גם כי הגיע הזמן למצוא רופא שיתמוך בבחירות שלך ואולי יציע הצעות שהרופא הזה לא הציע עדיין וגם במידה ותחליטו ללכת על הפונדקאות - על מנת להתחיל בתהליך יש צורך באישור רפואי על הצורך הפונדקאית.
שיהיה בהצלחה
 
אמרת לו את זה?

טיפולים ממשיכים רק כל עוד את מרגישה שאת מסוגלת לכך, לרופא אין מילה בעניין הזה.
לעניין פונדקאות, אם הוא לא מסכים להמליץ לועדה לאשר לך (למלא טופס 6 עבור הועדה) אז תחליפי אותו. יש מספיק רופאים שפתוחים לזה.
אישית אני יכולה לספר לך שגם הרופא שלי מאמין שאני עוד אלד, אבל אני מיציתי את הטיפולים (בגלל אובדני הריון), הסברתי לו שקיבלנו החלטה והצבנו בפניו עובדה מוגמרת. הוא הבין ומיד התחיל לדבר איתי על התהליך, מה עושים ואיך וכו'. חשוב מאוד שיהיה לך רופא שתומך בתהליך ושאת מרגישה בנוח איתו, במיוחד אם את מתכוונת לעבור את התהליך בארץ.
&nbsp
&nbsp
 

talias5

New member
זהו שזה רופא חדש

זה רופא חדש עד עכשיו הייתי עם רופא וכל הכשלונות זה מהרופא הקודם לפני שנה הייתי בהריון מטיפולים ובחודש רביעי גילו תסמונת דאון אז עשיתי הפסקת הריון מאז 11 החזרות ללא הצלחה החזרה אחרונה הייתה אצל רופא חדש כמו שכולם אומרים משנה מקום משנה מזל אבל גם ההחזרה ההיא יצאה שלילית כאילו שאלוהים מעניש אותי שהחלטתי להפיל תינוק שבלב שלו פעם .
 
כואב מאוד לקרוא שכך את מרגישה

אין שום דבר שעשית שבגללו ההחזרות לא הצליחו... אין לך אשמה בשום דבר וכואב לי לקרוא שאת מרגישה כך. יש מספיק כאב בטיפולים בלי שלקחי על עצמך אשמה, שכלל אין לה מקום! תעלי את האפשרות של פונדקאות בפני הרופא החדש ותבקשי שימלא לך טופס 6. תתחילי שם, גם ככה התהליך בארץ לוקח זמן. במקביל תמשיכי טיפולים במידה שאת מרגישה שאת מסוגלת (ואם את לא מסוגלת אז תעשי הפסקה ותנוחי מהכול). ברגע שיש לך טופס 6, תאספי את יתר המסמכים שצריך (מאוד פשוט, פירטתי בהודעה לחדשהפה2012) ותאמיני לי שזה נותן המון תקווה וכוח. אם בא לך לדבר, את מוזמנת לפרטי.
 

ilan8665

New member
פונדקאות באוקראינה

היי אני ובעלי עוברים פונדקאות בחו"ל ללא תיווך, בתוכנית 100% עד הבאת ילד ,בעלות של רבע מחיר מהארץ והעולם בקליניקה מקצועית מאד אשמח לתת לך פרטים הטלפון שלי 054-7558445
 

zigo1980

New member
פונדקאות

שלום,
קראתי את הודעתך בפורום פונדקאות בתפוז.
אני כותב מטעם סוכנות הפונדקאות "תמוז" שמלווה ב8 השנים האחרונות מאות גברים ונשים במסעם לקראת ההורות באמצעות פונדקאות.
תמוז הוקמה במטרה לאפשר לזוגות ויחידים להגשים את חלומם לילד - ועד היום נולדו 600 תינוקות בהליכי פונדקאות במדינות שונות מסביב לעולם.
כיום אנו מציעים לזוגות סטרייטים מסלולי פונדקאות באוקראינה, יוון וארה"ב.
המסלול באוקראינה מציע תכנית בעלות סבירה ושירותי רפואה מתקדמים בקליניקה מובילה ועם ליווי אישי ומשפטי.
ביום חמישי 19.5 נקיים כנס מיוחד בהשתתפות נציגי הקליניקה מאוקראינה ועורך הדין מקייב. במידה ותרצו להשתתף בכנס או להגיע לפגישה במשרדינו, אשמח אם תהיו בקשר.
מצורפים פרטים על הכנס וטופס הרשמה (הכנס ללא עלות).
http://p1.pagewiz.net/UkraineTammuzConference/
רועי
0543125880
 
למעלה