אשמח לעצות

babushka771

New member
תודה רבה איילת

וסליחה על השאלה אישית מדי, כמה פעמים עשית טיפול בגיל 42, לבר חווה כרגע יש בעיה עם תורים וגם הבנתי שיחסי אנוש לא משהו, ולי חשוב שרופא יהיה בעלי יחסי אנוש טובים. אני מתכוונת לעזרה במהלך ההיריון, מה את עושה אם את לא מרגישה טוב ואין אף אחד?
 

katanchikit

New member
היי, אני כרגע בהריון

בחודש תשיעי ורוב הזמן בלי עזרה. אז קודם כל אפשר "לקנות" עזרה, נגיד יש לי כלב ואני מזמינה דוגווקר שיטייל איתו. ולמשל, אני קונה אוכל מוכן, כשלא מרגישה טוב ולא מצליחה לעמוד ולבשל. אישית התכוננתי לתקופה הזו מבחינה כספית וחסכתי לקראתה כי ידעתי שאצטרך לקנות עזרה בכסף.
ולמדתי גם לבקש מכל מיני אנשים שלא נחשבים באופן קבוע למערכת התמיכה שלי, למשל ביקשתי כמה דברים מאמא של חבר של הבן שלי - לומדים שאין לא נעים. כי מה שחשוב זו את והילד שלך.
ואפשר גם לעשות את זה לגמרי לבד, למרות שברור שזה קשה. אבל זה לא בלתי אפשרי. יש ימים רבים שאין לי עזרה בכלל. מוותרים על חלק מהדברים שעושים בשגרה, עושים הכל יותר באיזי. למשל מוותרים על הרבה מעבודות הבית, או מורידים עומסים בעבודה לקראת סוף ההריון - או לוקחים ימי מחלה.
 

babushka771

New member
אשמח לעצות

שלום לכל הבנות ואשמח להתיעץ בעניין שהוא די רגיש. בת 43 כרגע, לא ניסיתי עד כאן להביא ילד מעולם לכל מיני נסיבות. בלי עזרה בכלל, כלומר אין כמעט משפחה בארץ, אומנם בסיס כלכלי לא רע, אבל מסגרת עבודה נוקשה, עובדת מחוץ לעיר, ואמנם נהנית מאוד מעבודה ומשכורת טובה, אבל בשעה 6:50 יוצאת עם ההסעה וחוזרת בשעה 16, יש אפשרות לעבוד פחות ולסיים מוקדם יותר, למשל בשעה 14:30, אבל משכורת יורדת משמעותית. עכשיו לשאלתי, יש הרבה חששות לגבי תהליך עצמו, היתי אצל רופא אחד, מאוד לא התרשמתי, הוא אומנם מקצועי, אך יחסי אנוש פחות טובים, לא ממש רצה לפרט ולענות על השאלות, גם אחר כך שלחתי שאלות במייל ואין קול ואין עונה, מכיון שגיל כבר מאוחר, אין זמן לטעות. אשמח לשמוע איך הסתדרתן במהלך ההיריון? וטיפולים עם העבודה ומשק בית, שוב, לי אין בכלל עזרה, וגם אין אפשרות להיעדר הרבה מן העבודה, וגם אשמח להמלצות על רופא, כי בגלל הגיל כבר אין זמן לטעויות.
 

אמאנחל

Member
מנהל
ברוכה הבאה


מבחינת העבודה שלך ואמהות:
&nbsp
מעונות מסובסדים נפתחים רק בשעה 7:30. רוב גני הילדים נפתחים בשעה 7:40 או 7:45. אז את תצטרכי מישהו שייקח את הילד לגן/מעון כל יום בבוקר. (או לעבור לגור קרוב לעבודה? או לשנות מקום עבודה?) אני לא בטוחה לגבי שעת הסגירה של המעונות/צהרונים. לדעתי בחמש זה הכי מאוחר. ולפי מה שאני זוכרת זה תשלום נוסף להישאר עד חמש. השעה הרגילה היא ארבע. (אבל אולי אני טועה, שלי היו בגן פרטי).
&nbsp
בשנתיים-שלוש הראשונות הילדים חולים הרבה. בפעמים הראשונות תרצי להיות שם עם התינוק בעצמך, ואולי כשכבר תדאגי פחות תמצאי מישהו בתשלום שיהיה עם הילד כשהוא חולה.
&nbsp
לגבי רופאים זיידמן הוא מעולה ובעל יחסי אנוש מצויינים.
כדי לקצר זמנים תבצעי כבר בדיקות גנטיות ובמקביל תחליטי על בנק זרע ותקבלי רשימת בדיקות מבנק הזרע. הבדיקות והתוצאות לוקחות זמן.
&nbsp
שיהיה המון בהצלחה!!
 

fialka3

New member
בנות שלי כרגע בגן פרטי

עם שעות עבודה רגילות מ7 עד 17 אם אופציה מ6 עד 18 בתשלום נוסף, זאת אומרת שיש דרכים לפתור את הבעיה
רק שאני לא בטוחה שזו תהיה בעיה הכי גדולה...
 

nhrc3

New member
רק מתקנת לגבי מעונות מסובסדים

הם נפתחים ב 7 בבוקר בדרכ
 
למעלה