מחפשת מטפלת נפשית טובה באיזור השרון

מחפשת מטפלת נפשית טובה באיזור השרון

אז בשעה טובה ואחרי המוווון לבטים ודחיות והחלטות שהתהפכו מחדש שוב ושוב ושוב, ואחרי לא מעט נסיונות כושלים - אני בדרך להיות אמא שוב!
אני ממש בתחילת ההריון, אני בת 44 עוד מעט, ומעבר לקושי הפיזי אני מרגישה שכמה שחיכיתי להריון הזה ככה אני גם נכנסת לחרדות ממנו, אפילו עברה לי לרגע מחשבה שאולי עדיף שייפול (אני? אומרת דבר כזה? אחרי כל מה שעברתי כדי להרות???)
זה בא לי בעיקר בלילה ואני כבר לא מצליחה לישון קרוב לשבועיים. מתערבבת השמחה וההתרגשות עם הפחד של "מה עשיתי?" "איך אתמודד עם שניים?"
וכל ההתלבטויות של לפני כן עכשיו בשיא עוצמתן חוזרות למרות שאת ההחלטה כבר לקחתי ואת הטיפולים כבר עשיתי ואיפילו הריתי.
בקיצור, אני כבר באפיסת כוחות פיזית ונפשית, ואין לי ממש עם מי לדבר על זה.
ואני מרגישה שאני צריכה עזרה. לא יכולה עם הלבד הזה.
בעבר הרחוק היתה לי פסיכולוגית מטפלת מדהימה שלצערי עזבה את הארץ והייתי רוצה מטפלת חדשה. קשובה, אמפתית, עם הבנה של המורכבת של ההורות היחידנית, אבל שתהיה טובה במקצוע שלה.
 

אמאנחל

Member
מנהל
ברכות להריון


זה לא מובן מאליו בגיל שלך. שימשיך עגול ותקין.
&nbsp
לא מכירה מטפלות. אולי המטפלת הקודמת יכולה להמליץ? בשנים עברו כתבו כאן מדי פעם ענת עזר ושלומית בית הלחמי פסיכוטרפיסטיות שהן גם יחידניות (לא בטוחה אם הן גם ממש פסיכולוגיות) , אם זכור לי נכון. היו מעבירות גם קבוצות ליחידניות. אין לי שום נסיון איתן.
 

מרגנית2

New member
בשעה טובה!

אנא שימרי על עצמך.. לא טוב שאת לא ישנה. בקופת חולים במרכז לבריאות האישה יש עובדת סוציאלית שמשוחחת עם המטופלות - אולי תבררי אם יש לידך.
&nbsp
 
בשעה טובה

אם יש לך אפשרות, ממליצה על "מרכז יעוץ לאישה" ברמת גן - טיפול על ידי מטפלות נשים מקצועיות מאוד, והטיפול מסובסד. טופלתי שם בעבר ועכשיו חזרתי שוב.
&nbsp
בהצלחה!
&nbsp
 

rabbitm

New member
בשעה טובה!

אני יכולה להמליץ על שלומית בית הלחמי. היא לא פסיכולוגית אבל יש לה הבנה וידע עם הורות יחידנית. היא מעבירה לי ולעוד 6 נשים יחידניות, אחת לחודש, מפגש תמיכה.
 
איזה כיף לך שאת בהריון....

אני בת 43 ולא מצליחה... מחפשת רופא תותח לגילאים כאלה. אפשר המלצה?
 
למעלה