ילד נוסף

katanchikit

New member


 

רi תם

New member
חטטנות וחוצפה נטו.תתעלמי

וממני המון איחולי הצלחה.
שיצליח במהירות,בקלות ובבריאות.
שיהיו כמה שתבקשי לעצמך.
הרחם היא שלך, את מגדלת, את מפרנסת, את יודעת מה רוצה, יכולה ומסוגלת וכל רעשי הרקע טוב שישארו ברקע. שם מקומם!
אנשים איבדו את זה.....
 

אמאנחל

Member
מנהל
אז למה את רוצה עוד ילד?


&nbsp
אפשר להגדיר את זה חדירה לפרטיות, ואפשר להגדיר את זה איכפתיות. וזו בטח תופעה שגילה כגיל המין האנושי.
&nbsp
אם הם יודעים שאת רוצה עוד ילד, הם שמעו את זה ממך? או ממקורות אחרים? אם ממך, אז תשאלי את עצמך למה בכלל סיפרת. אם סיפרת אז זה לגיטימי להחזיר בהתעניינות ושאלות, את העלית את הנושא.
אפשר גם להסתכל על זה כסוג של דאגה שבאה מתוך העולם שלהם, ומתוך מחשבה על טובתך בעיניים שלהם. האם באמת תצליחי לפרנס? האם את מוכנה לשנים הקשות הראשונות? איך תסתדרי לבד עם שניים? לאנשים מסוימים קשה לדמיין לגדל לבד ילד אחד, אז בטח ששניים.
&nbsp
זה טוב לשאול את עצמך את השאלות האלה, ואני בטוחה שכבר ענית לעצמך לפני שהחלטת להביא עוד ילד לעולם.
&nbsp
תכיני לעצמך איזו תשובה שתהיה מוכנה "בשלוף" איך לסיים את השיחה בלי לפגוע בצד השני. "החלטתי להכפיל את האושר בחיי".
אז שיהיה הכי בהצלחה בעולם!!
 
היום שאלו אותי אם אני חושבת שאם אני אצליח להיכנס

להיריון בגיל 45 אז יצא לי ילד תקין.
&nbsp
אין לי מילים בכלל.
 

journe y

New member
הישראלים היו ויישארו חטטנים וחצופים


בעיניי זה לא הולך להשתנות. זה בילד אין בישראליות. בעיניי למה עוד אחד שקול למתי עוד אחד. זו חדירה גסה לפרטיות באותה רמה. אי אפשר להתרגל לזה, זה כאילו כל פעם מפתיע ותופס בחוסר מוכנות מחדש. במדינות אחרות בעולם אף אחד לא חודר לאף אחד לורידים, אפילו לא קצת. אנשים מתעסקים בענייניהם בלבד.
 

fialka3

New member
לגבי מדינות אחרות את מגזימה קצת

אני פחות מעשר שנים בארץ ובמדינה שבאתי ממנה הרבה יותר קשה מקבלים בחברה ילדים מתרומת זרע.
דרך אגב, בדיוק היום פגשתי איזה שכן שלי שכבר יותר משנה וחצי מחפס את בעלי. היום אמרתי לו כבר בפירוש שאני לא התחתנתי, אז הוא החליט שאבא של הבנות עזב אותי וניסה לברר איפה הוא. הוא לא יכול להבין איך אפשר להביא ילד בלי אבא. בסוף אמרתי לו בפירוש שזה לא ענינו כדי שיעזוב אותי כבר בשקט. הוא עולה חדש, לא יודעת עד כמה באמת חדש, אבל מדבר רוסית. דווקא ישראלים או מבינים לבד או ש "עשיתי אותן לבד או הן רק שלי " ממש מספיק כדי שיבינו ולא שואלים שאלות נוספות.
 

journe y

New member
מדברת על חדירה לפרטיות במובן הרחב

ולא על יחס של מדינה מסוימת לנושא של ילד מתרומה. הדיון היה בעניין החדירה לפרטיות. כשכתבתי מדינות התייחסתי בעיקר לאירופה וממש לא הגזמתי. במקסימום שכנים אומרים זה לזה שלום שלום בנימוס גדול או מה שלומך נימוסי, ולרוב אפילו פונים בצירוף אדון/גב׳ ואז את שם המשפחה. אף אחד לא שואל אף אחד נו מתי תתחתני, מתי תביאי ילד או כמה את מרויחה או איפה הבן זוג או איפה סבתא שלך או מה עשית, לאן הלכת ומתי חזרת. אף אחד לא דופק על דלתך (לבקש שתביאי לו משהו), אלא אם עשית משהו שגרם למטרד או שמנוגד לסדר התקין בבניין.
&nbsp
בישראל אין גבולות. אנשים מרגישים הכי בנוח לשאול הכל מהכל ולהידחף. הם מפסיקים ברגע שמקבלים תשובה שלא משתמעת ל2 פנים, או תשובה שמספקת אותם או תשובה שלא מספקת אבל שמבהירה טוב מאוד שעד כאן - תפסיקו לחטט. ברגע שמקבלים תשובה חותכת וחדה הם מפסיקים, עד אז ישאלו מכל הכיוונים ככל העולה על רוחם. רק בישראל!
 

רi תם

New member
חד משמעית נכון!

הנימוס והתרבותיות הסבו פניהם לחטטנות ובוטות.
עצוב.
 

מרגנית2

New member
כשנולד בני שאלו השכנים מי האבא

ועינו אותי בחקירות במדרגות. כשעניתי שאין קשר עם האבא - קיללו אותי ואת בני התינוק - ממש נדהמתי. שכונה דתית בירושלים. ביקשתי מדבורי הרבנית שלנו מהפורום לבוא ולדבר עם השכנים בשפתם. דבורי באה והשכנה התנצלה והשכן בלע את הלשון..
 

אמאנחל

Member
מנהל
וואו, איזה סיפור

לא ידעתי.
&nbsp
כל הכבוד לך שפנית לדבורי, כל הכבוד לדבורי שנענתה ובאה, ויפה מצד השכנים לשנות דעה.
סיפור כל כך מורכב ומדהים.
 

מרגנית2

New member
דבורי היא אחת ממקימות הפורום הזה

היא אמא לשלושה (בני נוער כיום) ובאה מבית דתי. היא הקימה את ארגון קיימא לנשים דתיות שרוצות להיות אמהות. היא קיבלה היתר מרבנים להליך זה דרך בנק הזרע. היא יודעת איך לשכנע גם אנשים דתיים (מה שאני לא יודעת). ולא לא מדובר בזרם קיצוני.
 

יחידה2

New member
דבורי היא השראה!!!!!

היא אחות של מישהו שנשוי ל...לא משנה ממש..אבל זוכרת שדיברו עליה בשולחן שבת פעם..ונדלקתי על הרעיון...וידעתי שיש לי כתובת.
 

journe y

New member
שלא נדע

מזעזע ממש. מתארת לעצמי איך הרגשת. מדובר על זרם קיצוני? אלה מרשים לעצמם הכל (אויבי מדינה מה ניתן לצפות מהם?!). הסיפור שלך ישר הזכיר לי את העניין של הילדה מרגוליס מבית שמש שירקו עליה ברחוב.
 

יחידה2

New member
כ"כ מבינה...דפדפי....

כשהתחלתי טיפולים לילד שני אז קבלתי תגובות כמו: רק זה מה שחסר לה (אמא לאחותי), ילד שני?לא בבית שלי (בזמנו גרתי עם אמא.זהו ציטוט שלה)..האחות במרפאת הפוריות: למה?יהיה לך קשה כלכלית.
שיתפוצצו כולם...תגידי לכולם שאת מתכננת עשרה...
 

journe y

New member
לדעתי בהחלט אפשר להבין את המשפט של אמא

בטח ובטח כשאת גרה אצלה עם ילד אחד ומתכננת עוד ילד. גם אם לא היית גרה אצלה פלוס ילד, הייתי יכולה להבין מהיכן משפט כזה יכול להיאמר (נטו דאגה), אבל רק ממישהו ממש קרוב כמו אמא/אחות שיודע מה המצב שלי הכולל מכל הבחינות (כלכלית, אישית, גופנית, ריגשית וכו׳). זה שזרים מרשים לעצמם להידחף ולהביע דעה גם כשהם לא נשאלים בכלל, זה סופר מטריף את הדעת. זה שהקרובים לך ביותר מחווים דעה זה מקובל, בטח שאת גרה בצל קורתם.
 
למעלה