הטבות ליחידניות

גולי 46

New member
הטבות ליחידניות

שלום בנות יקרות
מבדיקה שעשיתי נאמר לי שבמצבי כיון שאני מרוויחה משכורת יפה שהיא הרבה יותר מ 5000 שח לא מגיעה לי שום הטבות הנחות לא בארנונה ולא במעונות קצת מוזר למרות שזאת משכורת יחידה אשמח לשמוע מכן יותר פרטים. דיי מבאס ��
 

fialka3

New member
הנחות ליחידנית

לא יודעת איפה בדקת, אבל הנחנה בארנונה להורה עצמאי לא תלויה במשכורת. תעודת זהות שכתוב בה שאת רבקה וספח שרשומים בו ילדים זה מספיק.
זה בערך הנחה יחידה שאני מקבלת בתור יחידנית. ועוד נקודות זיכוי נוספות במס הכנסה שבמקרה שלנו מגיעות לנו במקום האב. אבל על זה צריך להתעקש כי לא נותנים אותם אוטומטית כשממלאים תופס 101.
לגבי הנחות במעון - תבדקי בסימולאטור - https://apps.moital.gov.il/MeonotSimulator/default.aspx
 

גולי 46

New member
הנחות

לגבי ארנונה הברוטו שלי גבוה לכן לא אישרו לי. גם לגבי מעון אני משלמת מחיר מלא.
גם אם המשכורת גבוהה עדיין המשפחה תלויה במשכורת אחת. מרתיח ממש
 

fialka3

New member
אולי זה תלוי עיריה אבל

אף אחד לא ביקש ממני תלוש משכורת בארנונה
 

jiminit2

New member
לגבי ארנונה זה נשמע תמוהה

בזמנו כשעברתי לעיר הנוכחית שאני נמצתא בה ביקשתי הנחה בתור הורה יחיד. צירפתי גם שלושה תלושי שכר. חזרה אלי פקידה ושאלה אותי אם אני רוצה הנחה על סמך תלושי השכר שלי או על סמך היותי יחידנית. כי על סמך התלושים לא הייתי זכאית אוטומטית והיתה צריכה להעביר את זה לועדה כלשהי (מי ישמע מליונרית... ). בכל מקרה, - ברגע שאמרתי שזה על סמך שאני יחידנית ההנחה היתה אוטומטית. הייתי צריכה לספק רק העתק תעודת זהות ובלי מסמכים נוספים או תלושי שכר.
 

אמאנחל

Member
מנהל
את יכולה להסתכל באתר "כל זכות"

הנחה בארנונה תלויה בעירייה שאליה את שייכת. בכל המקרים שאני שמעתי עליהם היא לא תלויה בהכנסה.
&nbsp
נקודות זיכוי במס הכנסה מקבלים בלי קשר למשכורת. כן אמורים לקבל כמו שצריך אם ממלאים את הטופס כמו שצריך, ואם אנשי כוח אדם במקום שבו את עובדת יודעים את עבודתם. אם לא, אז צריך להמציא ממס הכנסה ולקבל מהם אישור על נקודות הזיכוי ולהביא אותו למקום העבודה כדי שיעשו את ההתאמות הנכונות. לדעתי אפשר לעשות את זה באינטרנט פעם בשנה (זה אותו טופס של תאום מס), ורק אם יש צורך באישור נוסף באותה שנה אז צריך לגשת לשם פיזית. אבל אם לא בטוחים שיודעים למלא נכון את הטופס במחשב אז אפשר לגשת לשם.
&nbsp
סבסוד במעונות של ויצו ונעמת מקבלים לפי משכורת. צריך לחלק את המשכות בשתיים ואז לחלק במספר הנפשות במשפחה פלוס אחד. כלומר לאמא עם ילד אחד מחלקים את המשכורת ברוטו בשש, ואז מסתכלים בטבלאות של התמ"ת כדי לראות מהי הדרגה המגיעה ומהו הסבסוד המגיע.
&nbsp
החל מגיל שש מקבלים באוגוסט מענק לימודים מביטוח לאומי, גם זה בלי תלות בהכנסה.
&nbsp
בכל מקום אפשר לבקש הנחה בגלל שזאת משכורת יחידה, לפעמים מקבלים ולפעמים לא. אני קיבלתי הנחה בגן פרטי, וגם קיבלתי הנחה בקונסרבטוריון, למשל.
&nbsp
יש גם הנחות בצהרונים מסובסדים, אלה לא כל הצהרונים אלא חלק מהם וצריך לברר איזה צהרון מסובסד ואיזה לא.
 

אמאנחל

Member
מנהל
תסתכלי כאן בעמוד 9

https://employment.molsa.gov.il/Pub...ts/Daycare-subsidies-guidelines-2018-2019.pdf
&nbsp
אם ליחיד/ה ילד אחד, ומשכורתו/ה מעל 30000 ברוטו, אז כל הכבוד!! בשכר כזה הייתי שולחת את הילד לגן פרטי עם מספר אנשי צוות גדול יותר לכל ילד (זה מה שאני באמת עשיתי, עם משכורת נמוכה בהרבה). אם זו המשכורת, אין סיבה שכולנו כאזרחים נשלם מיסים כדי לסבסד את הילד במעון. יש אחרים שצריכים את המיסים האלה יותר.
 

s p r i n g1

New member
גם למי שמרויחה יותר מ 5000 יש הטבות

כמו כתבו ארנונה זה 20 % לא תלוי משכורת
במעונות יום וצהרונים עם סמל תמ"ת החישוב כזה שגם למי שמרויחה 10000 ומעלה יש הנחות.
ולגבי הנחות במסגרות אחרות שאינם של התמת צריך להגיש בקשה ולראות
 
למעלה