תובנות מדייטים בעבר - כאם יחידנית

אורנה1611

New member
למה החלטת שאני לא יפהפיה במיוחד?


ובכלל, מה קשור מראה חיצוני פה? אני בעלת מראה ממוצע כמו רוב החברות בפורום הזה וכמו רוב הבחורות שנתקלים בהן ברחוב או ביום-יום, ואגב, דווקא בחורים החמיאו לי לא פעם שאני נראית טוב .
המציאות מראה שגם בחורות פחות יפות מתחתנות בלי בעיה, ואני יכולה לעשות לך רשימה של בחורות "לא יפהפיות במיוחד" שמצאו בעלים שווים.

בסופו של דבר, כל מקרה לגופו. אני אישית לא חושבת שיש לי אופי בעייתי לזוגיות, אך אני מודה שבזבזתי יותר מדי שנים באתרי הכרויות וכנראה מה נקרא - "נשרפתי" ו"הלכתי לאיבוד" שם.
 

אורנה1611

New member
תובנות מדייטים בעבר - כאם יחידנית

היי,

אני אם יחידנית לתינוק מתוק, מהמם ומקסים בן 10 חודשים.
אני רוצה להתמקד בהודעה זו, ברשותכם, בענייני זוגיות:

במשך כל השנים רציתי מאוד זוגיות ועדיין לא ויתרתי על החלום הזה, גם עכשיו כאם יחידנית. הבעיה היא שאני חושבת שמשהו לא עובד אצלי בזוגיות. אני מרגישה שהייתי בררנית מדי בעבר, ועכשיו אני מכה על חטא.

אני מודה שהדבר שקסם לי בהורות יחידנית מתרומת זרע, זה העובדה שאני חופשיה לבחור כאוות נפשי אב ביולוגי לילדיי מתוך מבחר גדול יחסית של גברים (לפחות כשמדובר בתורמים בחו"ל, שם המבחר גדול יותר) ואיני צריכה להשיג את הסכמתם לרצות אותי ספציפית. לעומת זאת, בכל הקשור למציאת בן זוג, אני מוגבלת מראש למבחר מצומצם של בחורים שמעוניינים בי ומתוכם אני צריכה לבחור (כמובן, ברור לי שהטיפוס שמצטייר לי מקטלוג בנק הזרע הוא אולי אשלייה, וגם ברור לי שאין להשוות מציאת תורם למציאת בן זוג, בכל אופן אני מדברת כאן על העיקרון של יכולת הבחירה).

אז אני מודה ומתוודה, פסלתי בעבר ברוב עוונותיי בחורים חביבים בדייטים, שכן היו מעוניינים בי, למשל בשל מראה חיצוני שלא משך אותי (שלא תבינו אותי לא נכון, זה ממש לא הפרמטר היחיד שאני מסתכלת עליו אצל גבר), ויכול מאוד להיות שאלמלא בררנות היתר הזו, הייתי נשואה היום. מצד שני, יכול להיות שבחורים אחרים פסלו אותי גם כן בשל בררנות מצדם.
אני מרגישה שאולי נתתי משקל גדול מדי למראה חיצוני בדייטים. מה לעשות שנורא קשה לי לצאת עם מישהו שלא מושך אותי חיצונית, על אף השטחיות שבדבר. קטע קצת בעייתי אצלי שאני מנסה לשפר


יש כאן עוד בחורות שסובלות מבררנות-יתר, ופוטנציאלית היו יכולות להיות נשואות היום? אני ארצה לחזור בשלב מסוים לדייטים, והלוואי שזה יצליח, מישהי יכולה לשתף אותי בתובנות שהיא הפיקה, על סמך העבר, בכל הקשור לזוגיות? על מה כדאי להתפשר, מה לא להתפשר? באיזה מחיר עדיף להישאר יחידנית? (סוגיה סבוכה שאני מתחבטת בה עד היום).
 

אמאנחל

Member
מנהל
כמו לשאול עיוור על משקפיים


כי אם אנחנו כאן סימן שנשארנו יחידניות. היו מספר בודד של יחידניות בפורום לאורך השנים שמצאו זוגיות ופרשו מהפורום.
&nbsp
בכל אופן אני לא יודעת למה את קוראת "לפסול על סמך מראה חיצוני". יש דבר כזה שנקרא משיכה מינית. מכל מה שקראתי בספרים ושמעתי באינטרנט, זוגיות לא תעבוד אם אין משיכה מינית. אז כן, נראה לי שמשיכה מינית הדדית זה איזה תנאי התחלתי בסיסי. (שהטבע מכתיב כדי למנוע בעיות גנטיות בילדים). משיכה מינית יכולה להתפתח כלפי אדם כאשר מכירים אותו לאורך זמן, פתאום הוא נהיה יפה ומושך בעיניינו, אבל יהיו גם מקרים שלא. אני מכירה כמה מקרים של גברים ונשים שהיו חברים טובים מאוד מאוד, ממש חברי נפש לאורך שנים, אבל לא יצאה מזה זוגיות כי העניין המיני פשוט לא היה שם. וכל אחד מהם בסוף התחתן עם מישהו/מישהי אחרים.
 

a morph

New member
בררנות יתר זה מושג קצת בעייתי

המושג הזה צמח מתוך הבנה שנשים וגברים צריכים לשאוף לזוגיות, תמיד וכמעט בכל מחיר, ומי שלא עושה את הויתורים הנדרשים לכך הוא "בררן ביתר".
ואני שואלת, מי קובע מה זה ה"יתר" הזה? אולי את פשוט לא מתפשרת על דברים שחשובים לך? זה שמישהו אחר חושב שהם לא חשובים - שמחת זקנתי בראש חוצות...
סתם לדוגמא, מה יעזור לך אם תתפשרי על מראה חיצוני אם לא תוכלי להימשך לבן אדם? זוגיות שהיא חד-צדדית מבחינת משיכה מינית זה דבר שמאוד קשה לקיים לאורך זמן ואני לא בטוחה שזה בריא לאף אחד מהצדדים.
אנחנו חיים בחברה שמאפשרת לגברים ולנשים לחיות חיים מלאים גם ללא זוגיות, ולכן כל אחד מגדיר לעצמו מה חשוב לו ומה פחות. לפעמים זה משתנה עם הזמן ועם הצורך בזוגיות, לפעמים לא, וזה בסדר.
אני גם לא חושבת שזה נכון להסתכל על כלל הדייטים שלך ולייסר את עצמך במחשבה שאולי היה ביניהם איזה נסיך על סוס לבן. לי היה בן זוג שאני בטוחה שהייתי מקימה איתו משפחה אם לא הייתי נטפלת לשטויות ועוזבת אותו, וכן אני מתחרטת על זה, אבל לא על "בררנות היתר" הכללית שלי, כי אני מי שאני ולא יכולה להכריח את עצמי להימשך למי שאיני נמשכת אליו או לכבד את מי שאיני מכבדת וכו'.
 

fialka3

New member
אני לא מבינה גדולה בעניין

אהבתי כותרת הודעה של אמאנחל
סתם נכנסתי להגיד לך מזל טוב ושכיף לראות אותך פה. אני זוכרת אותך עוד מקמונה שבדרך...
 

אורנה1611

New member
תודה!
כן, חזרתי אחרי היעדרות ארוכה

גם את זכורה לי, עוד מהתקופה שאנחנו דנו על הזרקות והפריות
 

מרגנית2

New member
חופש הבחירה קסם גם לי

התהליך של ללכת לבנק הזרע ולבחור תורם היה מאד מעצים מבחינתי.
ולגבי זוגיות. לא חושבת שכדאי לך להצטער על מה שהיה. צאי עם הפנים קדימה. עכשיו למצוא שותף זה יותר מסובך כי יש ילד. פגשתי כמה אנשים לאחר לידת בני. זה היה בלתי אפשרי ליצור קשר.
עכשיו כשבני כבר בן 14.. ובתי בת 24... וכבר עזבה את הבית. אני יכולה לדמיין את הריק שיהיה לי עוד כמה שנים. ועולה הרהור של אולי בן זוג או קשר כלשהו.
בינתיים מדחיקה.
 
למעלה