הליך הזרעה בבי״ח ציבורי-מאוחדת

יופי שהסתדר


 
סליחה , טעיתי והטעיתי...

את ההפניה להזרעות קיבלתי מרופא נשים,
את בדיקות הדם והמעקבים התחלתי לעשות במרפאת בריאות האישה,
כשהביוץ פוספס ולא הגעתי להזרעה נשלחתי למרפאת פוריות , ומשם כבר שלחו
אותי ישר ל IVF.
&nbsp
סליחה אם הטעיתי מישהי..
&nbsp
&nbsp
 

journe y

New member
את בדיקות הדם ניתן לעשות בסניפי הקופה הרגילים?

אני רוצה לעשות בסניף רגיל (כלומר לא בסניף שיש בו בריאות האישה). זה אפשרי? ואיך מוודאים שהתוצאות תתקבלנה עד הצהרים? מה צריך להגיד לאחות?
 
בדכ עושיפ גם אולטרסאונד זקיקים במקביל

את בדיקות הדם אפשר במרפאה השאלה מתי תגיע התשובה..
 

אמאנחל

Member
מנהל
לא הבנתי

למה את לא מתקשרת לשאול את קופת החולים שלך לגבי טופס 17?
 

journe y

New member
אז תשובה לטובת הבאות בתור


קבלת התחייבויות קופה (לפחות במאוחדת אבל זה תקף גם ליתר) למעקבי זקיקים ומעקבי רופא שמתבצעים בבי״ח (כלומר לא במכוני הקופה) היא מעט קשה וסיזיפית. זה לא כמו בivf שמקבלים התחייבות שלב א׳ ושלב ב׳ וכו׳ שאז מדובר בהתחייבות שמכסה את כל הסבב של אותו טיפול הפריה. בהזרעה אין טופס התחייבות אחד שמכסה את כל מעקבי הזקיקים והרופא ולכן *כל מעקב* צריך לדאוג להתחייבות נפרדת (מלבד התחייבות להזרקת הזרע עצמה). מדובר בחתיכת בלבול שכל בירוקרטי. מוצאת את עצמי פונה כל יומיים לקופה לקבלת התחייבות חדשה כי חס וחלילה כל פעם נותנים כמות 1. בינתיים זה עובד אבל מי יודע אולי אתייאש ופשוט אשלם 150 שח כל מעקב.
&nbsp
למי שמעוניינת בראש שקט ולא רוצה לרדוף אחר התחייבויות אז חבילה שכוללת את כל המעקבים ובדיקות הרופא פלוס הזרעה תגיע בבי״ח ציבורי ל1000 שח. 1000 שח מול טרטורים מממ תחשבו על זה.
&nbsp
מזל שהתכנון הוא סבב אחד של הזרעה ואז אעבור להפריה מלאכותית, אחרת לא הייתי עומדת בזה
 

journe y

New member


לפעמים שאני מחפשת משהו מסוים בארכיון הפורום ומגיעה לשרשור שיש בו שאלה או דיון בנושא אבל הוא לא סגור במובן זה שהנושא נותר עלום ללא מענה אמיתי זה מבאס. אז למען נשים שנתקלות באותה בעיה בעתיד חשוב לתת את התשובה ולעדכן איך נסגר העניין.
 
למעלה