הלילה עוברים לשעון חורף

אמאנחל

Member
מנהל
הלילה עוברים לשעון חורף


בשתיים בלילה מזיזים את המחוגים לשעה אחת.
 

דאניאלי

New member
בהחלט נכון....

ואת מזכירה לי שלא אני ולא סתווי עברנו לפיג'מת חורף מה שנדרש כנראה כבר...
 
עוברים לשעון חורף��

(משתפת פוסט של עינת בורקין לייזר, מלווה ויועצת שינה במרכז הורות "לנוע עם החיים")
שעון חורף איך עוברים את זה????
בלילה שבין שבת לראשון נעבור לשעון חורף. בשעה 2:00 נזיז את השעון שעה אחורה לשעה 1:00. (איזה כייף נרוויח עוד שעת שינה....)
השינוי, המעבר, החשיכה המוקדמת יכולים להיות מעט קשים לילדינו בימים הראשונים. כמו כל שינוי לוקח לגוף זמן להסתגל למצב החדש. כמה טיפים כיצד לעבור את זה יותר בקלות....
- חשוב לשמור לילדים כמה שיותר את שגרת השינה ,טקס השינה וכל מה שילדכם רגילים אליו. ילדים שרגילים להרדם בשעה 19:30, בשעה 18:30 כבר ירגישו בעייפות וירצו לישון. אל תחששו להשכיב את הילדים מוקדם, החשיכה המוקדמת יוצרת עייפות אצל הילדים.
- הקפידו על טקס שינה קבוע , על שגרה והשתדלו לא לפספס את חלון השינה של ילדכם. השכבה בזמן עוזרת להרדם בקלות ומובילה לשינה טובה, איכותית ורציפה.
- בהדרגה אחרי כמה ימים תגיעו לשעה המקורית.
ביום הראשון השכיבו בשעה 18:40, ביום השני בשעה 18:50, ביום השלישי בשעה 19:00 וכן הלאה. הקשבה לסימני השינה, להתנהגות בימים הראשונים והשכבה מוקדמת יקלו על המעבר.
- ילדים המתעוררים בשעה 06:00 קיים החשש שיקומו עתה בשעה 5:00. במידה והילדים קמים מוקדם, התייחסו לשעה 5:00 "כאילו" אמצע הלילה, החזירו לישון, תמכו והרדימו חזרה. נהגו כמו בכל התעוררות במהלך הלילה, עזרו לילד לחזור לישון ונסו לא להוציאו מהמיטה עד השעה 06:00 לפחות. אפשר בהדרגה ביום הראשון 05:15, שני 05:30 וכן הלאה.
- בבוקר הקפידו על טקס בוקר המפריד בין היום ללילה.
בשעת ההתעוררות בבקר הדליקו אור, פתחו תריסים, החליפו בגדים, שירי בוקר.
מעבר קל לכולם. שיהיה חורף חמים ונעים.
שרית שוהם – ייעוץ משפחתי והדרכת הורים https://bit.ly/2xsybYB
[email protected]
 
למעלה