התייעצות

dandun39

New member
התייעצות

היי, אשמח להתייעצות מנסיונכן...התגרשתי לפני הרבה שנים ויש לי ילד מקסים בן 10 מהגרוש. הגרוש מעורב לגמרי בחיי הילד.
רציתי מאד שלבן שלי יהיו עוד אח או אחות וגם אני רוצה עוד ילד וכיום איני בזוגיות והחלטתי להביא ילד מבנק הזרע. אני בחודש חמישי להריון. המשפחה החברים כבר יודעים אך הבן שלי עוד לא סיפר לחברים ואני רוצה לכוון אותו איך לספר להם שעומד להיות לו אח. החברים עלולים לשאול שאלות כמו מי האבא? מה לאמא שלך יש חבר וכו? ילדים בגיל זה פחות יבינו את המונח בנק הזרע וישנם ילדים רעים שמסוגלים להקניט אותו וכו.
אשמח לדעותיכן כיצד על הילד לספר שעומד להיוולד לו אח ואיך להתמודד עם השאלות.
תודה מראש
 

מרגנית2

New member
בשעה טובה!

הייתי במצבך... היתה לי ילדה בת 9 וחצי והריון נוסף.. מה שאני עשיתי זה פיזרתי את השמועה בין האמהות בכיתה של בתי.. הודעתי שאני בהריון. כולם שמחו בשמחתי. גם המורות. אף אחד לא שאל מאין הגיע ההריון.
תחזקי את הילד שיהיה גאה באחיו או אחותו. תשתפי אותו. אין מה להתבייש בבנק הזרע או בכל דרך אחרת. אצלי עד היום הילדה גאה מאד באחיה ומציגה אותו לחברים שלה.
 

אמאנחל

Member
מנהל
לגבי הבן שלך

אם חברים רחוקים שואלים והוא לא רוצה לענות הוא יכול להגיד "אמא שלי מביאה ילד לעולם בלי אבא", ולהסברים נוספים להפנות אותם להורים שלהם שיסבירו להם. כך כל הורה יכול להחליט מה לספר לילד שלו. אם אלה חברים קרובים הוא כבר יחליט כמה להגיד להם. את יכולה לשוחח איתו על כך שמצד אחד אנחו לא מתביישים במשפחה שלנו ומצד שני גם לא חייבים לוותר על הפרטיות שלנו, ועל טווח התשובות שהוא יכול לתת, תלוי מי שואל.
הילדים פחות סקרנים ממה שנדמה לך בגילאים האלה, בדרך כלל לא ישאלו שאלות, בפרט אם אלה בנים. (לרוב הם בכלל לא שמים לב שלילד אין אבא, וגם לא מקשרים אוטומטית את העדר אב עם העדר הריון).
 
למעלה