אפשר לקטר קצת?

fialka3

New member
אפשר לקטר קצת?

התחלנו גן לפני שבועיים ועכשיו שתי הבנות עם חום וגם אני לא מרגישה כל כך טוב. לא קל להיות גם חולה וגם מבוגר אחראי בבית שכל דבר תלוי בו...סתם, רציתי קצת תמיכה...
 

אמאנחל

Member
מנהל
בשביל זה אנחנו כאן!!

ברור שזה ממש קשה!!
בימים כאלה עושים מינימום שבמינימום. מושיבים אותם מול הטלוויזיה, משכיבים אותם לישון לידי כדי שלא אצטרך לקום, לא מבשלים - נותנים רק חלב/יוגורט/לחם (אם הם בכלל מוכנים לאכול משהו), לא רוחצים לא מסרקים. הבנת את הרעיון... מסבירים לילדים: אמא לא מרגישה טוב.
&nbsp
מורידים חום עם תרופות כדי שתוכלי לתפקד - וגם הן. בולעים ויטמין C בכמויות, ומחכים עד יעבור זעם.
&nbsp
יש לך במי להיעזר? הורים? הורים של ילדים מהגן? שכנות (לי הייתה שכנה שהייתה משגיחה על הילדים כשהיו חולים, תמורת תשלום כמובן)? בייביסיטר בתשלום? אולי אחת המטפלות בגן/גן סמוך יכולה לבוא תמורת תשלום אחר הצהריים? אצלנו עשו זאת לפעמים.
&nbsp
בכלל בכלל לא קל.
 

fialka3

New member
תודה רבה!

למזלי בנתיים הן מתנהגות ממש יפה - אוכלות בסדר וגם מוצקים, שותות יפה ולא מבקשות כל הזמן להיות על הידיים. נתתי להן אקמול בערב והן ישנו בלילה יפה.
הורים שלי מוכנים לעזור, אבל כרגע אני מעדיפה להימנע מזה עד כמה שאפשר, כי הם גם בטח ידבקו והם אנשים די מבוגרים...
 

jiminit2

New member
תנסי למצוא עזרה בתשלום

סיפרתי פה כבר פעם שכשהתאומים שלי נכנסו לגן בספטמבר היינו חולים כולנו עד פברואר. בחיים שלי לא הייתי חולה ככה. וככל שהייתי חלשה יותר ככה נדבקתי מהם יותר. כל וירוס היה מתיישב עלינו ועושה פינג פונג בין כל דיירי הבית. יש לך יתרון שהכנסת עכשיו ואומרים שבקיץ יש פחות מחלות (לא בדיוק נכון, יש יותר ענייני מערכת העיכול, פחות דרכי הנשימה) , אבל מקווה בכל מקרה בשבילך שיהיו פחות מחלות ממה שאני חוויתי. אני חושבת שזו היתה התקופה הקשה בחיי והיו מקרים שממש קרסתי פיזית וההורים באו לעזור. וכן - הם מבוגרים ונדבקו גם לא פעם וזה היה מאוד לא פשוט. מאוד הצטערתי אז שויתרתי על המטפלת שלנו ולא דאגתי לגיבוי של מישהי בתשלום.
מאחלת לך הרבה כוחות ואורך רוח. זו תקופה קשה אבל היא באמת עוברת ונעלמת אחרי שמסתגלים וגדלים.
 

a morph

New member
אוי איזה סיוט...

אנחנו התחלנו הסתגלות היום ואני כולי דרוכה לקראת תחילת מכת הוירוסים. החלמה מהירה לשלושתכן!
 

fialka3

New member
אצלנו זה לקח שבועיים עד זיהום ראשון

יצא דווקא טוב, אם אפשר להגיד ככה על מחלת ילדים, כי אני חוזרת לעבודה בשבוע הבא
 

fialka3

New member
הבנות בסדר. חזרו היום לגן.

אני עם חום גבוה, אז ההורים שלי יקחו אותן ללילה אחד.
 

אמאנחל

Member
מנהל
אוי, תרגישי טוב!!

ומשמח לשמוע שהבנות כבר החלימו. מצוין. וטוב שיש את ההורים שייקחו אותן.
&nbsp
תטפלי בעצמך יפה
ומאחלת שתרגישי טוב ממש מהר.
 

fialka3

New member
כן, לא מתארת לעצמי מה הייתי עושה עם חום כזה ושתי תינוקות...

 

jiminit2

New member
תשמרי על עצמך

אני באמת מכירה את זה מקרוב - הבנות מסתגלות לגן ואת איתן.. זה נורא מדבק. בהתחלה חליתי בכל וירוס ביחד עם הילדים ובאמת שהגוף חלש וקורס. קשה לטפל בילדים כשאת חולה. בהמשך הבנתי שאין לי פריבילגיה להיות חולה ולכן חייבת לדאוג לעצמי... פיתחתי שגרה שאיך שמתחילים הוירוסים אני מתחילה לקחת ויטמין C וביו בליס (פרוביוטיקה לגרון , למניעה של סטרפטוקוקים) ... ואיך שמתחילה הצטננות לוקחת גם הומאו פלו / אוסילו בוארון . תוסף שמיועד למניעה של שפעת אבל עושה את העבודה על כל ההצטננויות.
 

fialka3

New member
אני חסופה כל הזמן בעבודה לכל מני זיהומים

אז חשבתי שמערכת החיסון שלי כבר רגילה לזה ואצלי זה ילך קל יותר, כי חליתי משמעותית לפני שנתיים בפעם אחרונה. אבל מצטבר שזיהומים שילדים מביאים מהגן זה משהו אחר לגמרי...
 
למעלה