אפשרי להכיר בן זוג במהלך הריון ?

גולי 46

New member
אפשרי להכיר בן זוג במהלך הריון ?

אולי מישהי חוותה ... זה אפשרי להכיר בן זוג כשאת בהריון ? הייתי עסוקה בכל התהליך ועכשיו שאני כבר בהריון נורא בא לי בן זוג. אני לא מחפשת אבא לתינוק אבל כן חושבת שבן זוג תומך במסע הזה ... היה נפלא . אין לי אומץ להיכנס לאתר הכרויות מי ירצה לצאת עם הריונית ?�� ברור לי שיגיע הנסיך בטח לא יהיה זמן למצוא בן זוג אבל לא רוצה לחשוב שנגזר עליי לחיות בבדידות .. מעניין אותי מה אתן חושבות ? עוברות לכן גם מחשבות כאלו בראש . ושלא יהיה ספק אני מאוד מאושרת עם ההריון התהליך ההחלטה הכל . אבל כמוני אני בטוחה שיש הרבה נשים שתכננו מסלול אחר ... אבל לא יצא אז כיון שהשעון תיקתק במהירות נוראית ... העדפנו להיות קודם אמאות . אשמח לשמוע תגובות
 

אמאנחל

Member
מנהל
מסתבר שזה אפשרי


ממש לא מניסיוני האישי. אבל היו כאן כמה וכמה נשים לאורך השנים שדיווחו על בני זוג במהלך הריון. יש גברים שנמשכים להריוניות, מסתבר. אבל בכל המקרים שדווחו כאן בפורום כשהסתיים ההריון הסתיימו גם היחסים, אז קחי בחשבון.... ותמיד אפשר לקוות שאצלך יהיה היוצא דופן
.
 

גולי 46

New member
נשמע מבאס משהו

אז מתי הזמן הנכון להכיר ? בטוחה שיש פה נשים עם ניסיון בעניין ... אשמח לשמוע עוד תגובות אם זה בכלל אפשרי ?....
 

אמאנחל

Member
מנהל
לא בטוח שמבאס

הנשים שדיווחו על קשרים בהריון מאוד נהנו.
 
אני חושבת שיש גם מקרים אחרים

(גם לא מניסיון)
יש מקרים מעטים שבני הזוג מכירים בהיריון והקשר יציב ונשמר (נדמה לי שפעם הייתה כתבה על אישה כזאת), יש גם מקרים שבהם נוצר קשר כשהילד עוד קטן ואז מדובר במעין אימוץ. אבל כנראה מדובר במיעוט מקרים.
גם כאן צריך המון מזל. במידה מסוימת זה גם תלוי בך: כמה את רוצה, כמה את בנויה לקשרים (ואיך ניהלת את הקשרים הללו לפני ההיריון), מה יש לך להציע וכמה את נכונה להתפשר, איך את מנתבת את הקשר ולא מפילה על הגבר אבהות.
נשים רבות מספרות שיצירת הקשר הרבה יותר מורכבת: כשהילד נולד הוא הופך למרכז העולם, והוא לגמרי שלך. המוטיבציה להתפשר ולהשקיע כדי להקים משפחה יורדת (לדעתי זה צורך ביולוגי ממש, מעבר לצורך החברתי), ופעמים רבות עולה גם רצון לגונן על הילד שלך או רצון בילד נוסף שייוולד בתנאים שוויוניים. וזה עוד לפני מרכיב העייפות, הטוטליות והיעדר המשאבים.
אותם מרכיבים שהביאו אותך ליחידנות ילוו אותך גם ביצירת הקשרים, והתנאים הטכניים לקיום הקשר רק הורעו.
אבל זאת סטטיסטיקה לא מדעית (תזכרי גם שנשים שמצאו זוגיות עשויות להרגיש פחות שייכות לפורום ופשוט להתאדות). תעבדי את המחשבות, ולכי תכי את הסטטיסטיקה.
 

jiminit2

New member
לאו דווקא

יש לי חברה טובה שהחלה כיחידנית ובמהלך ההריון פגשה את בן זוגה. הם מגדלים את הילדה יחד והוא האב שלה לכל דבר ועניין כבר שנים רבות.לפעמים זה מצליח..
 
ידיד שלי

הכיר מישהי בהריון, היא בכלל הייתה בשלבי גירושין מתחילים.
הוא התאהב בה והיא בו ועכשיו, משהו כמו 8 שנים אחרי הם זוג אוהב לכל דבר עם שתי בנות משותפות והבן הוא בנו לכל דבר למרות שיש אב פעיל.
אומנם אלו מעט מאוד מקרים אבל הכל אפשרי
ולגבי גברים שנמשכים לנשים בהריון - כ"כ נכון. אני "כיכבתי" בהריון שלי, זו הייתה התקופה הכי פורה שלי עם היזיזים שלי.
גם הכי נהניתי
 

גולי 46

New member
אבל איך מתחילים למצוא זוגיות בהריון ?

היה לי נורא קל לפני התהליך להיות בכל אתרי ההכרויות ולצאת בכייף. עכשיו מה ארשום. אשה בהריון ???? חחחחח זה מצחיק אפילו אותי לא בדיוק יודעת איך להתחיל
 

רi תם

New member
לנסח לך?


הריונית יחידנית,חביבה וחייכנית תרה אחר זוגיות עם איש מיוחד ואמיץ
לטובת מסע משותף.קפה עליך-הבטן עלי
.
בהצלחה ושבוע טוב
 

רi תם

New member
שיל"ת שלומות


כמה טוב שאת מגיחה מעת לעת!
תמיד שמחה לראות את הכינוי שלך.
מקווה שכולכם בטוב

שבת נפלאה
 
למעלה