הילד לא רוצה להסתפר

דאניאלי

New member
הילד לא רוצה להסתפר

היי...
מישהי כאן נתקלה בכזה עניין?..
אז ככה...הבן שלי סתיו ( בן 7...) לא רוצה להסתפר...
עוד מעט כבר קיץ ומעל לשנה לא סיפרתי אותו וזה הגיע כבר לקצה הצוואר.
הוא פשוט אומר לי שהוא רוצה שיער כמו שלי ושלי בעצם עד לכתפיים.
יש דרך שיהיה לו מסודר איכשהו או למצוא פתרון?
פשוט לא יודע איך לגשת לזה ממש...
 

יהלולים

New member
מה הבעיה?

שיער ארוך זה נהדר, וההחלטה על השיער שלו שייכת לו. ואם יש לו גם מודל לחיקוי בבית - איפה בדיוק הבעייה? תאסוף לו לקוקו, ותלמד אותו לאסוף בעצמו.
 

דאניאלי

New member
תודההה ...צודקת...

אבל גיל 7 זה גיל אפשרי לאסוף לבד?......
אם כן איזה צורה נוחה ללמד לפעם הראשונה?...רוצה משו שיהיה נוח וגם יפה ושניתן לעשות לבד פשוט
 

יהלולים

New member
יש סרטוני וידאו להדרכה

יש אפילו אב שמדריך אבות על תסרוקות. וכשמדובר בדבר פשוט כמו קוקו - זה בוודאי משהו שהוא יכול ללמוד. (לא ניסיתי עדיין ללמד את בן השבע שלי לעשות קוקו - אבל יש בנות בגיל הזה שעושות).
 

דאניאלי

New member
יש לו רק חברות

האמת שיש לו רק חברות וכמעט אין חברים בנים...
בגיל הזה יש למידה הדדית איכשהו שתקל עלי?....
 

אמאנחל

Member
מנהל


האם יכול להיות שעצם התספורת מפחידה אותו? או שהוא כבר יודע שתספורת זה לא כואב? מה היו חוויות התספורת הקודמות שלו? אולי תיקח אותו להסתפר יחד איתך, תסדר לעצמך תספורת ארוכה ומעוצבת וגם לו. אם נראה שהוא מפחד אז יכול להיות שאיזה פרס יעזור. תעשו מזה בילוי משותף. אתה יכול לבקש ממנו לברר בכתה היכן החברים שלו מסתפרים או לשאול בקבוצת הווטצאפ של הורי הכתה (כמעט תמיד יש קבוצה כזאת, נכון?)
&nbsp
אם אתה מחליט להשאיר את השיער הארוך זה גם בסדר גמור, יהיה מן הסתם שלב ביניים שבו זה לא יהיה מסודר כי השיער עוד לא מספיק ארוך לקוקו, אבל מעבר לאורך מסוים הוא יוכל לאסוף שיער. בשלבי הביניים בנות משתמשות בקשתות או בסרטי גומי כדי להחזיק את השיער שלא יגלוש על העיניים. תנסו למצוא פתרון שמתאים לבן ושיהיה מקובל עליו ועליך (ועל החברים שלו ועל צוות בית הספר. אצלנו בנות עם שיער ארוך חייבות להגיע לבית הספר בשיער אסוף. זה גם יותר מסודר וגם קצת מעכב את הכינים, אם כי לא באופן מושלם, כמובן).
&nbsp
אם זכור לי נכון, בגיל הזה עדיין סירקתי את הבת שלי כל יום (וגם חפפתי לה, היא הייתה מהמאחרות לחפוף לבד, לעומת בנות כאן בפורום שחפפו לבד בגיל הרבה יותר צעיר ממנה), אז כנראה שזה גם מה שאתה תמשיך/תתחיל לעשות. זה לא נורא, לוקח כמה דקות בודדות.
 

דאניאלי

New member
בהחלט נכון ובנוסף...

מבחינת לחפוף אז הוא עושה את זה לבד( התחיל לא מזמן...).
היום ששמתי אותו בבית הספר בבוקר חברה מאוד מאוד טובה שלו שקוראים לה יולי שבאה עם קליפס סגול גדול כזה מעל הראש והוא ממש התחיל לבכות ורצה כמו של יולי...
אני כמובן אמרתי שלא....
אמרת להסתפר ביחד אז אני אגב קצת קיצרתי בפוני ובד"כ עם קוקו גבוה ולא בטוח שיתאים לו...
תודה בכל אופן !!
 
למעלה