שאלה לאמהות לתאומים

fialka3

New member
שאלה לאמהות לתאומים

עוד לא הכנסתי את הבנות לגן, אבל אני כבר מתארת לעצמי שהן יהיו חולות הרבה בהתחלה ולא תמיד ביחד. אני לא אוכל להישאר איתן כל הזמן במשך מחלות, לכן אני חושבת להישאר איתן רק בימים קשים, מקווה ברגע שהן ירגישו קצת יותר טוב, אבל לא יהיו בריאות מספיק לגן, אמא שלי תוכל להישאר איתן. שאלה היא במקרה של ילד אחד חולה ושני לא, השארתן את הבריא בבית או שהוא הלך לגן? אם הלך לגן, איך עשתן את זה טכני - לקחתן את שניהם לגן והשארתן שם רק אחד? איך השני מגיב?
 

רi תם

New member
יכולה להעיד על עצמי...

גם כשהיו במעון וגם כעת כשהם בגן עירוני,תמיד יחד.
כשחלו נשארו שניהם בבית.
אם אחד מהם לא הרגיש טוב במהלך היום,הגעתי והוצאתי את שניהם.
ככה אני.חושבת שהכי נכון ביחד.
חברות אחרות שלי,שמגדלות תאומים,לא פועלות כך.
 

fialka3

New member
למה החלטת ככה?

נגיד, במהלך היום גם הייתי לוקחת את שתיהן כדי לא לחזור אחר כך עוד פעם לגן. אבל במקרה שחולים הרבה יכול להיווצר מצב שאף אחד לא הולך לגן זמן ארוך כי חולים אחד אחרי שני.
 

רi תם

New member
האמת...

לא זכורה לי שום מחלה "דרמטית" שאילצה אותי להישאר בבית יותר מיום עד שלושה.אם ממש חולים ההדבקה לרוב מהירה ואז החולי בו זמני.
למה ביחד?
מעבר לעניין הטכני ול"נוחות" כי הם אחים,כי שניהם שלי,כי חשוב לי מאוד שיהיו האחד עם השני ובשביל השני,כי לי באופן אישי,כאמא שלהם,קשה לחשוב על להוציא אחד מהגן והשני יישאר.
אני בת יחידה להורי וב"ה יש לי בן ובת והקשר ביניהם הוא מאבני היסוד שלי בגידולם אז זה הכל כולל הכל,גם בימים בריאים וגם בכאלו שפחות
.
 

fialka3

New member
זה פעם ראשונה

שאני שומעת משהו אופטימי בקשר לשנה ראשונה בגן - שלא היו מחלות ארוכות במיוחד. באיזה גיל הכנסת אותם לגן?
אני חושבת שבכל זאת לאמא שלי יהיה יותר נוח להישאר עם אחת ולא עם שתיהן. לגבי ימים שאני אשאר איתן אני אחשוב עוד קצת.
 

רi תם

New member


אני הכנסתי למעון בשנתיים+4.
לטעמי התחלואה הייתה ויצ"ו והיא חמורה יותר מכל מחלת ילד
.
וכן,לא כל ילד חולה באופן אינטנסיבי כשנכנס לגן.
מכירה לא אחד ולא אחת שלא חלו אפילו לא פעם אחת מהיום שהאמהות שלהם הכניסו לגן.

אופטימיות בעייני היא התכונה הכי מבורכת שיש
.
שבת שלום
 

jiminit2

New member
אני קצת אהרוס את האידיליה פה


הכנסתי למעון נעמ"ת בדיוק בגיל שנה וזו היתה אחת התקופות הקשות בחיי. הם נדבקו בכל שטות והדביקו גם אותי. היינו בפינג פונג מחלות מטורף של חמישה חודשים ורק כשהתחיל הקיץ היתה הקלה. זה היה שילוב של חשיפה להמון ילדים + הוצאת שיניים + חורף / חימום/ חדרים לא מאווררים. אז לשאלתך לגבי הלוגיסטיקה - בחודשיים הראשונים היו בעיקר חולים בו זמנית או מייד אחד אחרי השני ונתתי לכל אחד זמן התאוששות אז היו תמיד בבית ביחד או בגן ביחד. ככל שעבר הזמן (וגם ככל שאני נדבקתי יותר..) והילדים התרגלו לרוטינה של הגן אז הרשתי לעצמי לשלוח רק אחד מהם ולהתרכז בשני. באופן כללי אחרי ההסתגלות אני חושבת שעדיף לילדים להיות מידי פעם גם בנפרד , כל אחד בזכות עצמו. אבל יש לך עוד זמן להתמודד עם זה.
 

fialka3

New member
תודה

לא נשמע משמח, אבל אני מכניסה אותן לגן במאי אז אולי יהיו קצת פחות מחלות...
 
למעלה