שינת יום- תינוקת נסיכה בת חודשיים וחצי

מאמא333

New member
שינת יום- תינוקת נסיכה בת חודשיים וחצי

היי בנות, אשמח להתייעץ איתכן מניסיון שלכן. הבת שלי ישנה שינות קצרות במהלך היום, לפעמים חצי שעה כל פעם, נדיר שנרדמת ליותר משעה בצהריים. בלילה היא ישנה טוב ב"ה, נרדמת בסביבות 21:00 עד 7:00 עם האכלה אחת באמצע וקימה למוצץ. אני מקפידה על טקס שינה בסביבות 18:30, שכולל מקלחת, הלבשה ועיסוי אם היא לא עייפה, באורות חלשים בלי גירויים. אני מנסה כל יום להאריך לה את שנת היום, אם בעזרת טיול, מוצץ אחרי 20 דקות כשמתחילה להתעורר. היא נרדמת בנענוע כל הידיים ושמיעת הקול שלי. הפסקתי עם כדור הפיזיו כי הבנתי שזאת תלות שקשה אחר כך להפריד. משתדלת גם להפריד שינה מאוכל. עוקבת אחרי חלונות השינה ומנסה להרדים כאשר מראה סימני עייפות. לפעמים אפילו משאירה 20 דקות על הידיים כדי שתיכנסי לשינה עמוקה. מישהי נתקלה בתופעה? הבנתי שרק מגיל 5 חודשים אפשר להתחיל הירדמות עצמית בגלל המלוטין שיופרש. חשוב לציין שבמהלך היום היא עירנית וחייכנית. למעט הימים שממש הצליחה לישון רק חצי שעה כל פעם (לפחות 3 פעמים ביום).
 

אמאנחל

Member
מנהל
מה מדאיג אותך?

לדעתי, אם היא עירנית וחייכנית תזרמי איתה. זה שהיא ישנה לילות ארוכים וקמה רק פעם בלילה - זה נפלא, את לא מבינה איזו מתנה זאת. סביר להניח שזה עוד ישתנה כמה פעמים במהלך החודשים והשנים הקרובות.
&nbsp
וברוכה הבאה
 

מאמא333

New member
מדאיג אותי ששינה קלה, לא עמוקה ורציפה לא טובה להתפתחות שלה

ומה יהיה כשתיכנס למסגרת ושם לא תצליח להירדם במהלך היום?
 

אמאנחל

Member
מנהל
אל תדאגי לגבי המסגרת

המטפלות מכירות את כל סוגי התינוקות וידעו להתמודד איתה לפי מה שהיא תצטרך. וחוץ מזה - עד אז הרבה יכול להשתנות. תינוקות קטנים משתנים מאוד בזמנים קצרים.
 

jiminit2

New member
היא מאוד קטנה עדיין ללו"ז מדוייק

זה עדיין גיל של גזים , וידיים וחום גוף שחסר להם מאוד. בגיל הזה זכור לי שהחלה להתבסס שנת בוקר שזיהיתי ממש וכל השאר עדיין היה לפ דרישה. והרדמתי רק בידיים ובטרמפולינה (תאומים, זה לא היה פשוט בכלל... עם הרבה ידיים וצרחות של גזים עד חצות כל יום). ברגע שהגזים הסתיימו (שלושה חודשים) נעשה יותר קל. ואז גם ניסיתי שלא להרדים בידיים אלא להכניס למיטות. הבת שלי החלה לישון לילות מלאים לבד, לבן לקח עוד חודש. הירדמות עצמאית הם למדו בגיל ארבעה חודשים והיה ל מזל גדול בעניין הזה.. לגבי השינות הקצרות - מציעה לך שתשחזרי עבורה את האוירה של הערב כשנרדמת לתנומה ארוכה יותר. תשכיבי לישון במיטה שלה, בחדר חשוך וכשמתחילה להתעורר אל תוציאי מייד, אל תדליקי אור. נסי להרדים חזרה. לפעמים זה עובד.
אבל שוב - זה גיל מאוד צעיר לדאוג לדברים הללו.
 
למעלה