הגיע זמן השאלות כנראה :)

הגיע זמן השאלות כנראה :)

אז הילדון כבר גדול.. (החודש יהיה בן 9) והוא מתחיל להתעניין.. את השיחה על התורם והזרע ועל כך שהוא ואחותו אחים בדם (כך הוא קורא לזה שהם מאותו תורם:) ) כבר ניהלנו בהצלחה. אתמול באוטו הוא אמר ש"מעניין מי זה האיש שתרם".. האמת שאני לא נותנת לזה הרבה פתח לדיונים.. אמרתי שזה כנראה איש נחמד שעשה מעשה טוב ותרם לאמהות שלא יכלו להביא ילדים אם לא היה תורם להן ויש עוד גברים כמוהו שתורמים. ואמרתי לו גם שאני מבינה שזה יכול לעניין אותו אבל אותי באופן אישי זה לא מעניין לדעת מי הוא כי הוא לא חלק מחיינו. התשובה סיפקה את הילדון.. גם שאלתי אותו אם יש מבחינתו בעיה שאין לו אבא (שאלה קצת מוזרה.. אני מודה..) אבל לשמחתי הוא אמר שממש לא ועדיף לו להיות בחיים והבן שלי מאשר לא להיות. אז נראה לי שהצלחתי ליצור לנו סביבה בריאה :) והכי יפה שהוא מעביר זאת גם לילדונת.. מקווה ומייחלת שימשיכו באופן החיובי הזה גם בעתיד:)
 

אמאנחל

Member
מנהל
מקסים

 
הרצאה מעולה.. צפיתי עכשיו..

נותן חיזוק לדרך בה אני פועלת וחושבת.. להאמין ביכולות שלנו כי אנחנו יכולות! ומחזק את חשיבות התקשורת בין הילד להורה. תודה:)
 

אמאנחל

Member
מנהל
תודה רבה על הקישור

מאוד מעניין.
&nbsp
מעניין שלא הוזכר כלל נושא קבוצות ברשת. אני חושבת שבימינו הוא מאוד משמעותי. כשרוצים עצות המקום הנכון הוא ברשת. כי שם (כאן) אפשר לפגוש את האנשים עצמם שהתמודדו עם הנושא באמת וגם לשמוע הרבה דעות וגישות. אם פונים לייעוץ, אז בגלל התקציב, שומעים בדרך כלל יועץ אחד אשר מי יודע מה הוא הניסיון שלו בתחום, ושומעים רק גישה אחת.
 
למעלה