השלמת הכנסה, משנים מקום עבודה רחוק ואצטרך לרדת בשעות

השלמת הכנסה, משנים מקום עבודה רחוק ואצטרך לרדת בשעות

מעבירים את המקום העבודה רחוק ואני אשאר בעבודה כי אני המון שנים שם ולא רוצה להתחיל מקום חדש מאד מבינים אותי עם הילדים וזו הסיבה העיקרית אבל ארד בשעות,לא רוצה מקום חדש כי מבינים אותי מאד מאד עם הילדים כל מה שאני צריכה - מקבלת, אני רוצה לעבוד אבל אצטרך השלמת הכנסה כי ההכנסה שלי תרד משמעותית ,האם מקשים בביטוח לאומי בהשלמת הכנסה. ראיתי את המחשבון, אין לי רכב ואין לי שום נכס, האם משהי מקבלת השלמת הכנסה אשמח איך זה הולך אשמח מאד לשמע ממנה איך זה כי יש לי צהרון לילדים חוגים ואני חייבת את השלמת ההכנסה כדי לשרוד, האם זה מוגבל בזמן השלמת הכנסה
 

alto4

New member
אגב יש חוק בעניין הזה בדיוק! הנה הוא:

https://www.tamal.co.il/חדשות/הרעת-תנאי-עבודה

אם תוספת הזמן היא משמעותית בכדילהגיעלמקום העבודה לאחר העברת מקום העבודה זו יכולה להיות עילה טובה לדרישה לקבלת פיצויי פיטורין.
אבל צריך קודם כל לדעתי לדבר עם הבוס ולהבין ממנו מה הואמתכוון לעשות.
ובכלל צריך לחשוב כמובן האם כדאי לעזוב בכלל.
 

אמאנחל

Member
מנהל
תראי תשמעי

א. אני לא יודעת שום דבר על השלמת הכנסה.
&nbsp
ב. מאוד כדאי לך לחפש במקביל מקום עבודה אחר. כי, כפי שאת בוודאי יודעת, אם את צריכה השלמת הכנסה זה אומר שהמשכורת שלך נמוכה. זה שהם מאוד נחמדים אלייך במקום העבודה, זה אולי גם בגלל שהם מקבלים ממך כל מה שהם צריכים, ולא נותנים לך תמורה מתאימה - והם יודעים את זה. אם תהיה לך הצעת עבודה ביד את אולי יכולה להתמקח עם מקום העבודה הנוכחי ולהעלות לעצמך את השכר גם בלי לעבור מקום עבודה. להשאר במשכורת כל כך נמוכה שמחייבת השלמת הכנסה זה לא רעיון טוב אם רק יש אפשרות אחרת.
 
למעלה