משפחה שונה- קבוצת תמיכה

משפחה שונה- קבוצת תמיכה

מחפשת משפחות כמונו לקשרים קבועים.

גיליתי שחשוב לי להיות בקשר קרוב עם עוד נשים כמוני.

וחשוב לילדים, שידעו ויכירו מילדות ומקרוב עוד ילדים במשפחות שיש בהן רק אמא. לא רק בסיפורים ולא רק הילד האחד בכיתת הגן כשילכו לגן (אהההה).

איפה יש קבוצות שנפגשות, שמקיימות קשרים חברתיים תכופים? לא עמודי פייסבוק של דיונים ולא פורומים. אלא נשים שנפגשות. או אולי יש כאן כאלה שמעוניינות.
 

yarden43211

New member
מפגש עם משפחות שונות לא רק מהספרים.

מסכימה אתך שחשוב שהילדים יכירו משפחות שיש בהם רק אמא, גם אני חשבתי כך שהילדה היתה בגיים יותר צעירים.
יצאתי לטיולים של חד הורים שיצאו באוטובוס, ולילדה נוצרו היזדמניות להיות בחברת משפחות שהם רק חד הודיות, ושם היכרתי חברות שאנחנו עד היום בקשר הילדים חברים, ואנחנו ויוצאות לבילויים משותפים.
יזמתי וחידשתי את הקשר עם חברת ילדות שלי שהיא יחידנית.
בימנו אלו ישנם מישפחות הרבה יחידניות, ואפשר להתידד בגני מישחקים ועוד מקומות שיוצאים עם הילדים.
אני גם התידדתי עם אב חד הורי ועם משפחה עם שתי אמאות , כדי שהילדה תפגש עם סוגים שונים של מישפחות.
 

jiminit2

New member
מפגשי משפחות

היי, בעבר היו מפגשים שנתיים דרך הפורום הזה ונותרו קשרים בין אמהות וילדים. השתתפתי בכמה כאלה וזה היה מבורך. מעבר לכך, אם יש לך פייסבוק אז יש קבוצות של אמהות יחידניות לתאומים, קבוצות של הורים יחידנים וקבוצת תאומים ושלישיות. בכל המקומות הללו ניתן למצוא פרטנרים למפגשים. בזמנו מישהי מקבוצת תאומים ושלישיות יזמה פוסט של אמהות יחידניות וחלקנו התחברנו ככה. התחלנו בהודעות אישיות, עברנו לקבוצת וואטסאפ ואחנו מפגשות מפעם לפעם. תחפשי יוזמות כאלו (או יותר טוב, תזמי אחת כזו) לאמהות יחידניות לילדים בגיל שלכם ואני בטוחה שתמצאי אמהות רבות שירמו להצטרף. מאוד חשוב בעיני שהילידם יכירו משפחות רבות דומות.
 
למעלה