האם הלכתן לבד לכל הבדיקות?

יהלולים

New member
בראשון הייתי עם חברה

בהריון השני - כמעט הכל עשיתי לבד. כולל שאיבה.
 

dandale1

New member
את הרוב לבד

בדיקות כמובן, החזרות לבד, שאיבות 80% לבד, ברובן עשיתי שאיבות ללא הרדמה מה שהקל על ההגעה לבד מבחינת הבית חולים וההתנהלות אח"כ.
 

אמאנחל

Member
מנהל
לא הייתי ב IVF

לפני ההריון את הכל עשיתי לבד. בהריון לסקירת מערכות ולמי שפיר לקחתי את אמא.
 

השואלת14

New member
תגובה

לשאיבה הראשונה הלכתי עם חברה (כי בכל זאת לא ידעתי
למה לצפות...) ולכל החמש אחרי לבד (הרדמות מלאות תמיד)
ולמי שפיר אבא ליווה אותי
 

adelina2

New member
לבדיקות לפני ההזרעה לבד

להזרעה עם אמא.. וסיקרות הריון או אמא או חברה
 

fialka3

New member
כמעט

רק לסקירה מוקדמת הלכתי עם חברה. כל שאר לבד. ועכשיו אני חושבת האם זה בסדר אם אלך לבד לקסרי...
 

רi תם

New member
קיסרי...

ילדתי את ילדיי התאומים בקיסרי,לבד.הקיסרי הוא לא העניין.העניין הוא אחרי.קשה לקום מהמיטה,צריך להקפיד לשטוף הרבה והמקלחת קשה עם הקליפסים.אם חברה תוכל להיות איתך ,בביה"ח,לפחות לחצי שעה כשאת מתקלחת זה יהיה לך טוב.
אפשר הכל לעשות לבד אבל הרבה יותר נעים אם אפשר שמשפחה או חברים יהיו.פחות ב"דרך", לעשות בדיקות ושאיבות לבד זה לא ביג דיל אבל לידה ואחריה זו חוויה אחרת.
 

fialka3

New member
יש לי שתי חברות

שדיברתי איתן על אופציה לבוא איתי ללידה כשעוד לא ידעתי שזה יהיה קיסרי. אבל אחד עברה לגור לצפון ושניה נכנסה להריון אז עכשיו זה לא אופציה. ביקשתי מבת דודה שלי לבוא כשנשתחרר מבית חולים להיות איתי כמה ימים , אבל יש לה שלושה ילדים קתנים בבית, אז אי אפשר לדעת מה יהיה. חברה מהצפון כנראה תבוא, אבל גם לה יש ילדים בבית אז לכי תדעי... בבית גם אמא שלי תהיה איתי, אבל היא לא כל כך בריאה וצעירה כבר...
 

רi תם

New member


לקיסרי תוכלי להיכנס לבד.בעז"ה תלדי בזמנך ותדלגי על הפגייה.אחרי הקיסרי כמה ימים מעצבנים כי הקליפסים "מושכים" בנשמה אבל כשהם יצאו תשכחי מהקיסרי ועם תאומים...בכלל אין זמן להתפנק
.אמא שלך תהייה שם לטובת מצב הרוח שלך,לחיזוקים,גם עזרה מינימאלית היא יעילה.
בגדול הכל אפשר לקנות בכסף אבל לאט.תראי קודם איך תסדרי
.
שנה טובה!
 

dandale1

New member
תבדקי בקופת חולים שבה את מבוטחת

במאוחדת למשל אפשר לשכור אחות ע״ח הסל הריון
 
אני לקחתי דולה לקיסרי שלי

אמא וחברה חיכו בחוץ.. העדפתי דולה שתסייע לי גם לפני הלידה, גם במהלך הניתוח וגם אחריה. נתתי לה גם הוראות כשהיא היתה עם הילדה ואני בהתאוששות, היו דברים שהיו מאוד חשובים לי וידעתי שהיא תסייע לי להוציא אותם לפועל, ולא היתי בטוחה שאמא שלי תהיה מספיק אסרטיבית בשביל שאכן יצאו לפועל.
חוץ מזה שהדולה גם הרגיעה, ניגבה את דמעות (ההתרגשות) וצילמה.

גם בלידה הבאה עלי לטובה אני לוקחת את הדולה הזו.

ודרך אגב - תבדקי את הביטוח של קופח שיש לך ואם יש לך גם ביטוח פרטי - יש זכאות והחזרים על אחות שמלווה אותך בימים אחרי הלידה, לפחות על ניתוח קיסרי זה ככה, לא יודעת מה לגבי לידה רגילה (לא קראתי את כל השרשור אם את צריכה קיסרי או לא - בכל מקרה - שווה לברר)
 

אד י

New member
כמו שכתבו לך

הניתוח עצמו זה לא בעיה.
הקושי הוא אחר כך, מאוד קשה לעבור משכיבה לישיבה ולהיפך. קשה להוציא תינוק מהעריסה ואז להתיישב איתו על הידיים.
בימים הראשונים הייתי צריכה שיגישו לי את התינוקת.
אבל מהר מאוד למדתי שאפשר ללכת לשבת בתינוקיה כל היום ושם יש תמיד מי שתעזור לך, רק ששם את לא יכולה לישון, רק להניק ולחבק.
ממליצה לך לשקול מלונית כדי שלפחות כשתרצי לישון אז תוכלי לישון. אני לא הצלחתי לישון במחלקה בגלל כל הרעש של היולדות האחרות.... וזה ממש קריטי להחלמה לישון.
אני הייתי זקוקה לעזרה גם כשחזרתי הבייתה, לקח לי עוד שבוע בבית עד שהייתי מסוגלת לטפל בעצמי בתינוקת.
אבל אני חושבת שבקסרי מתוכנן ההחלמה תהייה יותר מהירה, במקרה שלי הקסרי היה אחרי שכבר הייתי יותר מ 24 שעות בלידה, מתוך זה 4 שעות בפתיחה מלאה וצירי לחץ. ככה שהגוף היה כבר מותש לגמרי.
&nbsp
 

יהלולים

New member
עברתי שני ניתוחים קיסריים

הראשון היה מאוד כואב. וההתאוששות לא פשוטה. גם השני - אבל אז כבר ידעתי למה לצפות, ותפקדתי הרבה יותר טוב. לדעתי - אל תלכי לבד לקסרי. יש מי שמתאוששת מהניתוח מהר, ויש מי שיותר קשה לה. זה לא צפוי, ולכן כדאי להעזר.
 
אל תהיי לבד בקיסרי ואחרי הלידה

בקיסרי כדאי שתהיה איתך מישהי לתמיכה.
אם יש לך כללית מושלם או מכבי- י שלהם סל הריון שדרכו את יכולה כמעט בלי כסף לקחת דולה ולדאוג שהיא תבוא בדיוק מהניתוח ותישאר איתך את השעות שאחרי שהן חשובות.

לגבי תאומים- לי יש תאומים, את חייבת המון עזרה בחודשים הראשונים. המון. תחשבי איך את מקבלת עזרה, בתשלום, חברות הורים, תחלקי לפי שעות, אל תסמכי על טו בלבם או על זמן פנוי, תייצרי לוח שבועי מראש למשך חודשיים שלשוה שלפחות כל חברה תגיע פעם בשבוע לערב אחד, ואמא שתבוא כמה שיותר ותשלמי גם אם י שלך למי שתוכלי.

דווקא בבית חולים יותר קל כי הילדים בתינוקייה אבל גם םש את צריכה עזרה בהתאוששות, את צריכה מישהי שתעזו רלך הלתהלך ביום הראשון ושלירותים וכאלה, זה קשה מאוד לבד.

בקיצור- עזרה עזרה ואל תחשבי שיהיה בסדר אם לא תיערכי. אלה לא בובות אלה תינוקות שאוכלים כל שעתיים שלוש, וצריכים החלפץ חתולים כל שעתיים שלוש, והוצאת גרעפס כנל, והרדמות על הידיים ,וכאבי גזים שצריך להרגיע אותם ,ובין לבין את מתאוששת מהניתוח, וצריך עוד לנקות בקבוקים (אם את יכלה להניק עדיףףףף, בהתחהל קהש- אחכ תברכי על מזלך הטוב כי להתעסק עם בקבוקים סביב השעון יותר קשה).

שיהיה בשעה טובה.
 
למעלה