תכננתי הקיץ לצבוע חלק מהבית. קיבלתי המלצות, הצבע נתן

תכננתי הקיץ לצבוע חלק מהבית. קיבלתי המלצות, הצבע נתן

הערכת מחיר וסיכמנו מתי יתחיל, אבל הוא דחה את תחילת העבודה כל פעם בתירוץ אחר, והנה הגענו לסוף החופש הגדול, והשבוע הוא הודיע לי שהוא יכול להביא לי פועל שיעשה את העבודה. כשסירבתי לפועל והתעקשתי שסיכמנו שהוא זה שיעשה את העבודה, אמר לי , לא רוצה לא צריך, וטרק את הטלפון בפניי.
זו כבר פעם שנייה שיש לי סיפורים כאלה עם צבעים-משפצים. נראה לי ששמעתי כל תירוץ אפשרי: או שהם פתאום חולים, או עוברים ניתוח, או אמא שלהם חולה, זה פשוט לא נגמר. ואין לי סבלנות כבר.
וכיוון שאני בכל זאת רוצה לצבוע את הבית, אני רוצה לבקש את המלצותיכן: מישהו שצבע או שיפץ אצלכן ועשה עבודה טובה, שנתן אחריות על עבודתו ועמד בה, שעמד בלוח זמנים ובמה שהבטיח בלי לעבוד עליכן ובלי לבלבל את המוח. רק המלצות מניסיון אישי שלכן. תודה.
 

אמאנחל

Member
מנהל
אצלי

יבגני ברואון 052-8151540
&nbsp
איש מקצוע מעולה, לא יודעת אם הכי זול בשוק. עשה אצלי תיקוני חרסינה וריצוף, התקנת מאווררים, תיקוני גבס וצביעה לשביעות רצוני המלאה. עבד כמו שצריך, וגם שטף רצפה בסוף.
 

סויר888

New member
אני תמיד משתמשת באתר מידרג

במיוחד במקרים בהם ממש אין לי מושג מהיכן לקבל המלצות. עד עתה לא נפלתי איתם ואפילו פגשתי בעלי מקצוע שמאוד שמחים לעזור, נותנים טיפים בטלפון כדי לא לחייב על ביקור.
 

אד י

New member
נפלתי איתם יותר מפעם אחת

ניסיתי פעמיים,
פעם אחת תקנו את הבעיה באמצעות החלפת כל המערכת כולה (אלפי שקלים), שזה היה כנראה ניצול של חוסר הידע והמצוקה שלי.
נכון שעשו זאת בנחמדות רבה ובלי נזק עקיף, ושזה באמת פתר את הבעיה (דא!) אבל יצאתי בתחושה שהונו אותי.
&nbsp
הפעם שנייה איש מקצוע אחר לתיקון אחר, ניסה לתקן בניסוי וטעייה מקרר ישן מאוד, שביקשתי שלא ייתקן אם הוא לא בר תיקון. כי הייתי מוכנה לקנות חדש. במקום זה הוא הלך ובא 3 פעמים כשבכל פעם הוא מחייב אותי על חלק אחר+ביקור, והמקרר עדיין לא תקין. העפתי אותו, את המקרר ואת האתר !
&nbsp
 

rabbitm

New member
מנסיון אישי (אם עדיין רלוונטי)

בחור בשם פטריק 0523250113
הגיע בול בזמן, עבד מהר ונקי ולקח מחיר סביר ביותר
אצלי עשה עבודת צבע, תיקוני תריסים והחלפת ברז
 
תודה, אני צריכה לאסוף כוחות כדי להתחיל את כל העניין הזה שוב.

אנסה לקראת סוכות. תודה על המידע.
 
למעלה