ילד צריך אבא ואמא? מחקר חדש קובע שלא ממש

לא חוכמה גדולה

תשימי לב שהמחקר גם טועם שאימהות יחידניות נהנות מתמיכה רחבה.
קחי למשל דוגמה שבה יש רק אמא ואבא כאשר לאף אחד מהם אין תמיכה מצד משפחתו. נניח שיש להם 2-3 ילדים ואחד מהם לא עלינו מתאשפז. האמא נוסעת להיות עם הילד המאושפז בעוד האב נשאר בבית עם הילדים האחרים או להיפך. כנ"ל גם לגבי כל משבר אחר שאת יכולה לחשוב עליו. תמיד קל יותר כאשר יש מישהו שיכול לחלוק איתך בנטל וזו לדעתי גם בסיס מוסד הנישואין. הוא החזיק מעמד כל אותן שנים כי יש בו הגיון לוגיסטי וגם כלכלי.
א-ב-ל! אם יש לך מי שיחליף את האבא כמו הורים מהצד שלך, אחים, אחיות, דודים, בני דודים, חברים מאד קרובים שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות בעת צרה וכו' או כל אחד מאלה בפני עצמו יש מי שמחפה על החוסר.

השאלה היותר חשובה צריכה להיו מה אם לאמא היחידנית אין על מי להישען והיא לגמרי לבד? ואז לדעתי התוצאות עלולות להיות הפוכות. כאמור, זה יתבטא רק בעת משבר ולאו דווקא ביום-יום
 

מרגנית2

New member
שלום לך שמחה לראותך!

מה נשמע אצלכם? איך הקטנים?
מסכימה איתך שאם אין משפחה תומכת זה קשה בטירוף. יעידו על כך הרגליים הנפוחות שלי. בקושי עומדת היום..
 
אצלך זה אחר הילדים שלך כבר גדולים

נדמה לי שאמרת פעם 22 ו-13
אצלי הם בני 3.10 ו-10 חודשים ולמרות שאי לא לגמרי לבד אני כמעט לגמרי לבד וקשה לי לחשוב מה יקרה בעת משבר אמיתי. שמחה שלא הגעתי לשם
 

nhrc3

New member
מאוד מעניין


מודה שאולי קצת קטנוני אבל עשה לי טוב על הלב. מה שכן המחקר לפי הכתבה מתייחס עד לגילאי 6. מעניין איך זה בשנים שאחרי
 

אמאנחל

Member
מנהל
מחקר מאוד קטן

כבר קראנו בעבר על מחקרים גדולים ממנו.
&nbsp
תמיד נחמד לקרוא אישור כזה למה שכולנו יודעות מניסיוננו האישי.
&nbsp
בגודל מחקר כזה אי אפשר להקיף משתנים כמו היחסים בין בני הזוג, המצב הכלכלי, ההשכלה, המצב הבריאותי, הגיל, מספר הילדים, גודל המשפחה המורחבת וכו'. זה יותר קוריוז. שלא לדבר על גיל הילדים שנבדקו.
 
למעלה