ראש העיר שלנו שיפץ את הגינה המקסימה שמול ביתי. השיפוץ מחריד.

ראש העיר שלנו שיפץ את הגינה המקסימה שמול ביתי. השיפוץ מחריד.

במקום נוף ירוק ומקסים נפרשה סככת ענק בצבע אוף-ווייט, מעל מתקני משחקים חדשים שנבנו, שמסתירה כמעט הכל. מילא שהוא כרת עצים בשביל זה, מילא נוסף שהתקין מתקנים מתכתיים בצבעוניות צעקנית ובלתי נסבלת, אבל גם את מעט העצים והירוק שאפשר היה לראות הוא חסם עם הסככה המבחילה הזו. ועכשיו יש לי נוף של סככה צבאית ענקית ומגעילה. כתבתי לעיריה ושאלתי אם יש משהו שאפשר לעשות כדי לתקן את הכיעור הזה, אבל נראה לי שזה לא יקרה. שרק יעבור כבר הזמן ואוכל להצביע לראש עיר אחר. יש לכן רעיון מה ניתן לעשות? אני כל כך עצובה מזה.
 

אמאנחל

Member
מנהל
תנסי לבקש שיעשו את הסככה צבעונית.

ותזכרי שעבור הילדים המשחקים זו ברכה עצומה. כי בלי סככה המתקנים בקיץ כל כך לוהטים שאי אפשר בכלל לגעת בהם. וזה נפלא שיש צל בגן המשחקים. גם בגינות ברחבי עירנו התקינו סככות לגני המשחקים וזה נהדר.
העצים יגדלו בחזרה. גם אני תמיד מאוד מתעצבנת כש"מספרים" את העצים שמול חלוני ב"תספורת צבאית קצוצה". ממש מדכא!! ממש!! אבל אחרי השנה הראשונה שזה קרה וממש הזלתי דמעות וצעקתי על הגננים. ראיתי שבאמת תוך כמה חודשים העלים מתחילים לצוץ...
 
אבל העצים לא נגזמו, הם נכרתו! כדי לאפשר להם מקום לתלות סככה

הורידו את העצים! והרווחה של הילדים לא מרגיעה אותי. אכן כשיושבים מתחת לסככה נעים מאוד. אבל מהסלון שלי רואים סככת ענק על כל השטח שהיה פעם ירוק. כתבתי להם שיבדקו מה הם יכולים לעשות, אבל בעצמי אין לי רעיון. אני לא יודעת אם החלפה לסככה ירוקה, אם מישהו יסכים בכלל לשנות אותה, תעזור. ייאוש. הדבר הכי יפה בדירה שלי היה הנוף.
 

אמאנחל

Member
מנהל
באסה


 

a morph

New member
זו אופנה שהתפשטה כנראה בכל הארץ

התבנית הזאת של סככה מכוערת מעל מתקני משחקים חדישים. לא בטוח שראש עיר אחר יביא את הישועה.
 
הצעתי להם להחליף את הסככה לירוקה, או להנמיך קצת את הנוכחית

כדי שאראה במרחק קצת ירוק, או שישתלו עצים גבוהים שהצמרת שלהם תעלה דרך הפתחים העגולים שבסככה. לאיזה צורך הפתחים האלה אין לי מושג. מה צריך לעבור שם, הרוח? זה ממש לא למצב הנפשי שלי הסככה הזו.
 
מנסיוני בעיר שלנו

הסככות צצות לקראת הקיץ אבל בסתיו מורידים אותן כדי שהגשמים והרוחות לא יהרסו אותן.
אזי חצי נחמה זה שיכול להיות שהסככה תעלם לקראת \ אחרי החגים.
אם כן, תנסי להחתים את תושבי הסביבה על עצומה לבקש סככה ירוקה אחרת.
ואם את רוצה לשנות משהו כבר עכשיו, לרתום את תושבי הסביבה. לפתוח קבוצת פייסבוק או וואטסאפ בנושא.
 
הסככות האלה הן חוק עכשיו לדעתי, והן בולמות חלק מהצרחות של

בני הנוער בשעות הלילה בקיץ...
 
למעלה