פינת הקיטורים לשרותכן

פנגושית

New member
אני חולה

כבר שבוע שאני משתעלת . התחיל עם גירוי בלתי פוסק בגרון , המשיך עם חום . החל מיום חמישי אני בבית. אתמול סוף סוף תור לרופאה. ברונכיט. חזרתי עם אנטיביוטיקה ותרופות להינהלציה. בנוסף שכחתי להשאיר שער פתוח לנביעות והם השאירו הכל בחוץ, סחבתי פנימה אל תוך החצר ובבת אחת נתפס לי הגב התחתון. מזל שזה היה לפני שהלכתי לרופאה וכך נתנה לי גם כדור חזק לכאבים. לקחתי מיד כשבאתי הבייתה והבוקר קמתי עם כאב עמום. מקווה שבזה זה יסתיים.
האוצר קיבל תעודה מעולה, רק המורה לאומנות קילקלה לו, ולדעתי לפי שרשמה לו שצריך פחות להפריע התבלבלה עם מישהו אחר, שכן האוצר לא פותח פה ומצפצף. היום אמור לדבר איתה ועם המחנכת והוא כועס עליי כי רצה שאני אדבר עם המורה. (ביקשתי מהמחנכת טלפון של המורה אבל היא העדיפה את הדרך הזו). כמה שניסיתי להסביר לו שיש לו תעודה מצויינת, הכ. טוב מאוד באומנות זה כל מה שהוא ראה. נקווה לטוב.
 
החלמה מהירה! ולגבי התעודה

לנו זה קרה עם הבונבון שקיבל תעודה מעולה ביום שישי חוץ מסעיף אחד בחינוך גופני ששם היה כתוב שעליו להקפיד לבוא בגדים וציוד באופן קבוע. זה היה לי מוזר כי אנחנו מאוד מקפידים וראיתי שזה מפריע לו. ופניתי למחנכת שפנתה למורה לספורט. מתברר כי המורה לספורט התבלבלה עם הילדה שמופיעה ברשימה אחרי הבונבון. אתמול היא התנצלה בפניו מול כל הכיתה והיום היא התקשרה להתנצל בפני. אמנם הרגשתי קצת קטנונית כשהערתי על עניין הביגוד שזה סעיף קטן בכל התעודה הגדולה והטובה אבל הם צריכים לדעת שאנחנו כאן בשבילם גם בשביל הדברים הקטנים:) בהצלחה!
 

מרגנית2

New member
אכן גם אצלי הכל קורה יחד

הגב. הכתף. הנזלת. אבל חייבת לעודד אותך - בסוף זה עובר!
האוצר כבר בתיכון? אנחנו באותו שנתון לא?
אצלנו היתה תעודה ממש גרועה. עם הפניה לאבחון קשב וריכוז. שמתי את התעודה בארון ובזה נגמר הענין.
אה וגם קיבלתי הודעה ממשרד החינוך שהילד נחשב למחונן ומציעים לי שלל קורסים באוניברסיטה. אז אני רגועה.
אגב הבכורה לא נחשבה למחוננת ובכל זאת אצלה הממוצע קרוב ל100 גם בשנה ב באוניברסיטה. נו טוב.
 

אמאנחל

Member
מנהל
מה אכפת לך לגשת לאבחון?

את לא חייבת להעביר את התוצאות לאף אחד ואת גם לא חייבת לפעול לפיהן (תרופות וכו'). ומכון הבדיקה מחויב לסודיות, לדעתי. אבל זה יכול לעזור לדעת את המצב. זה יכול להקל על הבן שלך, אם הוא ידע שמה שמפריע לו זה לא כי הוא סתם תלמיד חלש אלא כי משהו אחר מפריע. יש המון סיפורים על מבוגרים, כולל מפורסמים, שאובחנו כמבוגרים, שסיפרו שהם ממש מצטערים שלא ידעו בנערותם כי זה היה מקל עליהם להבין את עצמם.
 

מרגנית2

New member
עשיתי אבחון בגיל 6

לא נמצאה בעיה של ריכוז וקשב. היתה בעיה רגשית. אני מטפלת בה.
 

a morph

New member
הפלה שלא נגמרת

שבועיים+ אחרי ציטוטק, בטא 15

הרופא בקופה בקושי הסתכל על תוצאות האולטרסאונד, אמר שכל עוד הבטא בירידה הכל בסדר ושאחזור אליו אחרי הוסת.
מה יש לי לעשות אצלו אחרי הוסת? אחרי הוסת כבר אחזור לרופאה שלי ב-IVF.
כל הרעיון היה לעשות מעקב כדי לראות שההפלה הושלמה והבטא התאפסה, אלה ההוראות שנתנו לי בבי"ח.
אוף.
 
אחרי..

חשוב לוודא שאין שאריות של תוכן הריוני.
תבקשי היסטרוסקופיה אבחנתית (עושים אחרי הווסת). אפשר לקחת גלולות למניעת הריון מהיום הראשון של הווסת, לעשות היסטרו' לראות שהכל תקין, להפסיק את הגלולות ואז תהיה וסת מדומה שתהווה את יריית הפתיחה לסובב המנצח

אל תבזבזי סבב טיפולי בלי זה, גם אם זה יעכב אל הטיפול הבא.
 
למעלה