אורגן אלקרוני עם מיקרופון וכסא

הילה35

New member
אורגן אלקרוני עם מיקרופון וכסא

קיבלתי קופון הנחה לזה (לבעלי כרטיס לייף-סטייל) בטויס-אר-אס. במקום 320 זה יעלה 200. המתוקית אוהבת מוזיקה, וזה נראה לי כייפי. האם מישהי מכירה את זה? מתלבטת 1. האם זה מתאים לגיל (2.2). למי שיש כזה- באיזה גיל הילד התלהב מזה? 2. האם הצליל יוצא נעים לאוזן? (בעצם אולי בחנות יש דגם שאפשר לנגן עליו) 3. יתכן שבכפר השעשועים צעצוע זהה עולה הרבה פחות- אז אם כן, עדכנו אותי.
 
אם שמיעתך ובריאותך הנפשית חשובה לך

אל תעוללי את זה לעצמך! אני לא מכירה ספציפית את זה של טויס אר אס, אבל קיבלנו מהורי אחד מהז'אנר, ועד היום אני משוכנעת שהם עשו לי את זה כדי להתנקם על כל הבעיות שעשיתי להם בילדותי
. הצלילים צורמניים ומזייפים, זליג לפחות, נדבק למנגינות האוטוטמיות שכלי המשחית הזה מפיק עד לחרפון וזה תופס מלא מקום. כדי לא להרגיש רעה נורא, חיכיתי עד שייגמרו הסוללות כדי להכריז שהאורגן יוצא חהפסקה... מאז הוא מונח במרפסת, ולמזלי טרם הגיעה בקשה להשיב אותו על כנו... לא לבעלות לב חלש!
 

החמות

New member
אורגן

אם זה אותו אורגן שנמכר בסופר-פארם בחנוכה (עם שרפרף כחול, ומיקרופון) הצלילי אלקטרטני אמא סובלת הילד מאושר מהחוויה מנגן שעות עם כל השכונה למזלי יש כפתור של ווליום והסכם שמנגנים בחדר "למעט קונצרטים...."
 

כוכבית31

New member
אני קניתי אחד לבת של אחותי שהיתה בת שנתיים

וקיבלתי בתמורה מערכת תופים עם הרבה הרבה מבטים וחיוכים זדוניים, אחרי שעה הבנתי גם למה
 

הילה35

New member
אויש, ממש מבאס לשמוע

לי כבר היו פנטזיות על מוצרטית קטנה, שמלחינה מנגינות מקוריות והרמוניות... בן אחותי קיבל מאחי גיסי תופים, ואחותי בהחלט התבאסה וקיטרה על כך. אם זה משהו דומה לתופים, צריך באמת לחשוב פעמיים.
 

s p r i n g1

New member
אני בעד כלי נגינה וגם ../images/Emo108.gif

נכון שצפויה לאוזן שלך לא מעט טראומות וכאב ראש, אבל בעיני זה מאד חשוב ולא כי תצא מזה מוצרטית כי לדעתי צעצועים מוסיקלים חשובים מבחינה התפתחותית, חוש קצב, קורדינציה וזה פשוט ממש כייף לנשמה לדעת לנגן קצת . עד כה קניתי למתוקית פסנתר צעצוע לתינוקות בני שנה מטויס אר אס (זה כמובן צעצועולא אורגנית אמיתית) ועוד משהו פושטי מכפר השעשועים (שהוא באמת צלילים על הפנים ), המתוקית יודעת להפעיל את כפתור המוסיקה שמנגן מנגינה וגם לוחצת על קליד פה קליד שם ועושה נחת לאמא :))) והכי נחמד שיש לי עדיין אורגן שלי ארבע אוקטבות די גדול שקניתי לפני שנים בתור פיצוי על תסכול שבילדותי למדתי לנגן על פסנתר וההורים שלי לא קנו פסנתר כדי שלא אעשה להם רעש..... אז הפתעה, במשך הזמן מפסיקים להרעיש ומתחילים לנגן אפילו דברים נחמדים ואם לא סובלים את הקקפוניה בהתחלה אז אין סיכוי שהילד ילמד לנגן ונגינה מוסיפה פן נחמד להתפתחות והובי נחמד גם בלי מוצארטים...אני ממש לא שואפת שהמתוקית תהיה מוצארטית אלא פשוט שתהנה ממשהו שאני אישית אוהבת. ולפני כמה ימים שמתי את האורגנית הגדולה על השטיח והצלחתי לזכור כמה מנגינות היא היתה מאושרת עד הגג ונינפנפה בידיים וגם לחצה על הקלידים :))) לגבי אורגנית, לא הייתי רצה לקנות דוקא מטויס אר אס, נראה לי שבסכום הזה את יכולה לקנות אורגנית קטנה פשוטה אמיתית ולא צעצוע.
 

הילה35

New member
אני חושבת שהקופון הוא לאורגנית אמיתית

רק מותאמת לילדים, בגובה ובאה עם כסא. אמיתי היא כזו שאפשר לנגן בה?
 

s p r i n g1

New member
נשמע כמו האורגנית שמכרו בסופרפארם

ובטוח שהכל תוצרת סין שהם מיבאים בסול ומכורים בפי כמה..... ולגבי לימוד נגינה לא יודעת אם ילדה בת שנתיים צריכה ממש ללמוד לנגן וגם לא יודעת אם זה אפקטיבי ממש לרצון שלה ללמוד נגינה בגיל מאוחר יותר, בעיני זה פשוט עוד צעצוע התפתחותי מוסיקלי וזהו....אני אישית כמעט והתפתתי לקנות את האורגנית שמכרו בסופרפארם, אבל זה לא מיועד לילדים מתחת גיל שלוש וזה בהחלט עצר בעדי משום שעוד שנתיים יהיה בטוח מבצע אחר...
 

הילה35

New member
מה פתאום לימוד נגינה?

התכוונתי לשעשוע בלבד. ללמוד נגינה זה רק אם היא תרצה, ומן הסתם בערך בגיל ביה"ס.
 

הילה35

New member
לנגן התכוונתי שמשמיע צלילים ע"פ הלחיצות

ולא מנגינות מוכנות מראש...
 

GינGית

New member
אני קניתי את זו מהסופרפארם התלהב בהתחלה

ועומד בחדר (למזלי)
 

s p r i n g1

New member
הייתי אתמול בטויס אר אס ו:

יש מבצעים על כל האורגניות, אם אני לא טועה ראיתי אחת בעלון של קסיו, אישית הייתי קונה אורגנית של קסיו ב100 ש"ח שיש סיכוי שתחזיק מעמד וגם העלת צלילים סבירים, חשוב שהקלידים יהיו קטנים שיתאימו למתוקית שלך, ולא אורגן צעצוע עם כסא תואם ב200 וקריוקי ושאר דברים מיותרים שלצפירמה עלומת שם או אורגנית ברבי ורודה שראיתי שם גם במבצע.
 

מרגנית2

New member
גם לי היה תסביך הפסנתר שלא קנו לי

ועכשיו יש לי פסנתר אמיתי והפצפון כבר יודע לנגן אוקטבה שלמה - המטפלת שלו לימדה אותו. הוא מאד אוהב "לנגן" ואצל המטפלת כולם מוזיקאים - הבנים שלה והנכדים אז הוא מקבל חינוך מוזיקלי. גם בטלויזיה הוא צופה בקונצרטים ואופרות אצל המטפלת... כי אמרתי שאסור כל טלויזיה אחרת (כלומר הופ הממכר). הבכורה התחילה ללמוד בגיל 5 פסנתר. בגיל 7 היא הפסיקה בגלל פרפקציוניזם מתסכל. אולי גיל 5 זה מוקדם מדי..
 

טלטל11

New member
לנו יש, ולא מפריע לי החרשת האוזניים ../images/Emo9.gif

סה"כ יש לו את השעה שלו אחר הצהריים שהוא יכול במסגרתה "לחרב" את כל הסלון והחדר שלו כל עוד הוא לא נוגע בדברים שאסור. בהגדרה זה זמן שלו, ואם הוא בוחר בזמן הזה "לנגן" באורגן ולשיר במיקרופן עם "ההגברה" (הוא מת על זה
) - אז סבבה. לזכותו ייאמר שאם פתאום יש לי טלפון הוא מבין שהוא צריך להוריד את הווליום כי זה מפריע. בערך פעם בשבועיים שלושה הוא מוציא את זה ומתעסק עם זה איזה חצי שעה, וזה אחלה בעיני.
 

הילה35

New member
שמחה לשמוע שיש הנהנים מזה

אצטרך כנראה לבדוק את זה בעצמי. יתכן שהיא לא תדע בגיל הזה, איך מגבירים, ואפשר יהיה לדאוג לווליום נורמלי.
 

פומלית1

New member
היי הילה

גם לפצפון שלי יש את זה והוא מאוד נהנה. הוא "מנגן" קצת כל יום וזה ממש לא מפריע. אבל, בחנוכה היו לנו אורחים עם ילדים יותר גדולים ואלה השתוללו עם האורגן וזה היה קשה....
 

הילה35

New member
יופי. הקטן שלך נולד 4 ימים לפני המתוקית

אז זה אומר שזה יכול להתאים גם בגיל הזה. אנסה למצוא זמן לראות את זה. דרך אגב, המבצע הוא למחזיקי לייף-סטייל, גם בלי שמביאים קופון, אז מי שזה מעניין אותה- כדאי לה.
 

פנגושית

New member
הילה שימי לב

האורגן נפתח אוטומטית על שיא הווליום!!! זה נותן מן מנגינה כזו שמעוררת את כולם... הכפתור שמנמיכים איתו זה כפתור לחיצה שצריך ללחוץ עליו מספר פעמים וגם אז זה לא מגיע לדרגה ממש נמוכה. התפעול הוא כזה שהמתוקית שלך תראה איפה את שמה את היד ותחזור על זה, וחוץ מזה שכל פעם שהיא תסגור ותפתח זה יחזור לווליום החזק ביותר. לשמחתי האוצר לא ממש מתענין בזה וסביר להניח שתוך כמה ימים אארוז את זה לתקופה שאולי יביע יותר ענין ואם לא נתרום בהזדמנות למישהו שיעצבן אותי... בקיצור אל תמהרי לרכוש את זה, אולי שווה להשקיע יותר ולקנות משהו איכותי יותר. אה..כן צריך גם 4 סוללות גדולות כאלה שעולות בערך כמו האורגן והן כמובן לא מסופקות וזה מגלים כשמגיעים הביתה.
 
למעלה