הודעת פרידה

5halo

New member
הודעת פרידה


בצער רב אני מודיעה על פרישתי מהפורום. לצערי בין שתי עבודות עם עבודה שלישית פוטנציאלית ולימודים ומחשב שמחליט מתי הוא רוצה לעבוד ומתי לא. אין ביכולתי להשקיע בפורום את ההשקעה המגיעה לו. אני מקווה שביניכם ישנו האחד או האחת שירצו לקחת על עצמם להמשיך ולהפעיל את הבית הזה של הקהילה הפאגנית בשביל אלו אשר עדיין מחפשים קהילה להשתייך אליה. כמובן שאהיה זמינה כמיטב יכולתי למנהל\ת החדש\ה ואשמח לעמוד לרשותו\ה ככול שניתן. תודה לכם על השנתיים האחרונות על השיחות הנעימות ועל ההתנהלות הנעימה וכמעט חסרת ריבים ומבקשת אני ממכם להמשיך כך גם אצל המנהל\ת הבא\ה. כמובן זה לא אומר שאני נעלמת אשתדל להמשיך ולכתוב פה וכמובן שנתראה במפגשים ובחגים Blessed be בפעם האחרונה כמנהלת הילה
 

gwizard

New member
למה?!

אם אני אוהב את עצמי פחות, אז אני אוהב את כל השאר עוד יותר פחות, כי זה הרי ידוע ומובן מאליו שכל אדם אוהב קודם כל את עצמו ורק אחר כך, את הזולת (אלא אם קוראים לך האחות תרזה). לפי הגיון זה, תאהב את עצמך קצת יותר וכך, לפי חוק המשיכה ההדדית, החיים שלך יהיו הרבה יותר יפים. אה, וקצת כבוד לזולת לא היה מזיק....הילדים של היום....זה הכל בגלל שאסרו אלימות פיסית מצד המורים. פעם היית יכול לקבל סרגל על היד אם רק היית מסתכל לא נכון על המורה, כי המורה היה דמות סמכותית. היום, זורקים עליהם כיסאות ושולפים סכינים כי יודעים שההורים האידיוטים יגנו. הכל מתחיל בחינוך....
 

gwizard

New member
אני דוגמה מצויינת לחינוך

יש כאן עוד חברים של הילה שמפחדים לומר לה את האמת או שאת ושי היחידים?
 

supe

New member
מזל שאתה לא המורה שלי.. :)

אני זוכר את ניסיונות השכנוע הקלים אבל..אתה יודע,יש את אלו שמחזיקים בסרגל,ויש את אלו שמחזיקים בחכמה וידע. אני מקווה שאתה לפחות יודע להעמיד את עצמך במקום הנכון בסקלה.
 

5halo

New member
אלון כיוון שאני כבר לא המנהלת אני מרשה לעצמי

להגיד לך תשתוק באמת תעשה טובה תשתוק
 

gwizard

New member
אני עושה לך טובה בזה שאני מדבר

אם אשתוק, האם זה יגרום לך להשתפר? הבעיה הגדולה ביותר שלך זה שאת לא מאמינה בעצמך וכתוצאה מכך, לא אוהבת את עצמך. אם תיזכרי בתרגילים שלנו ותשימי לרגע בצד את הצד הרגשי, את תביני על מה אני מדבר. מכאן - כל הבעיות שלך בחיים. אם לא הייתי מעריך ואוהב אותך בזכות מי שאת - אז הייתי שותק כי אז לא היה אכפת לי.
 
הבעיה כרגע היא

שאתה מרשה לעצמך לאבחן את הילה על גבי הפורום ומול כולם, כשזה בעצם דיון למסרים. אני לא חושבת שמישהו מאיתנו היה רוצה שידברו עליו כך על גבי הפורום.
 

gwizard

New member
זאת כלל לא בעיה מבחינתי

דוגרי, הניהול הכושל של הילה הוא מה שהביא את הפורום הזה למצב של לפני סגירה. ביקורת ציבורית על מצבה והסיבה לכך שהפורום בקרשים לגיטימי מאוד בעיני - מוסר השכל ל-poor bastard, סליחה, מנהל הבא של הפורום
שימי לב לעוד נתון מעניין....כל פורום שבו אני לא נמצא - מת. האם זה קשור אלי ספציפית? ממש לא. האם זה קשור למה שאני עושה והצורה בה אני עושה זאת? *שורק בתמימות* סתם נקודה למחשבה.
 
ביקורת ציבורית על הניהול של הילה?

"הבעיה הגדולה ביותר שלך זה שאת לא מאמינה בעצמך וכתוצאה מכך, לא אוהבת את עצמך" זה נקרא בעיניך ביקורת ציבורית על הניהול של הילה? עשה לי טובה..
 

5halo

New member
חשבתי עם לענות

ואז הגעתי למסקנה שלא אכפת לי אם זה מה שגורם לך להרגיש טוב האשליה שיש לך איזה שהיא נגיעה בחיים שלי עדיין אז מברוק
תהנה לך
 

Widsith

New member
למנהל הבא של הפורום

בבקשה תמחק את השרשור הזה, הוא לא מוסיף כבוד. ואלון, בכנות, דברים כאלה לא פותחים בפורום. בטח שלא כל האנשים מודעים למה שהולך, ואני מאמין שיש אנשים שפרטיותם חשובה להם. אז בבקשה כולם, די.
 

5halo

New member
אני דווקא הייתי מעדיפה שימחקו רק את ההודעות

של אלון בכול זאת זה השירשור פרידה שלי ויש אשכארה אלו שכתבו לי משהו נחמד....
 
למעלה