מחפשת תליון פנטגרם

  • פותח הנושא NuIi
  • פורסם בתאריך

NuIi

New member
מחפשת תליון פנטגרם

שלום לכם, רציתי לשאול אם מישהו יודע איפה אני יכולה להשיג תליון פנטגרם. אני מחפשת אחד פשוט כזה, בלי כל מיני אבנים ובלי שיהיו ציורים על העיגול ודברים בסגנון... הפליא אותי עד כמה קשה למצוא פנטגרם פשוט ונקי. אשמח אם מישהו יודע איפה יש. תודה מראש
 
את יכולה לנסות-

ב"חנות של נטלי" - חנות מקוונת עם מבחר יחודי (שלרוב לא ניתן למצוא בחנויות המוכרות פנטגרמים בארץ). מקום נוסף הוא יער הפיות בדיזנגוף סנטר. את יכולה לשאול גם ב"יער הלבן", אולי יכולים גם שם לארגן משהו (אם יש לך פייסבוק). ראי כתובת אינטרנט בתחתית ההודעה.
 
ebay

ממש קשה להשיג תליוני פנטגרם בארץ, והמעטים שראיתי בחנויות היו יקרים בלי שום פרופורציה. פשוט כנסי לebay ותחפשי תליון פנטגראם ואת סוג החומר שאת מעדיפה. יצא לך זול יחסית לארץ (כל עוד את לא עוברת את ה50 דולר אין מכס על הפריט), ולחכות שבוע שבועיים למשלוח (חבילה קטנה מגיעה בד"כ ישירות לתיבת הדואר) לא נראה לי נורא כל כך... רק אל תשכחי לוודא שהחנות שבחרת עושה משלוח לישראל ושדמי המשלוח סבירים.
 

5halo

New member
בחנות של נטלי את יכולה למצוא

יש גם את יער הפיות בדיזנגוף סנטר ובחנות ליד שניקרא טיפת שמן ראיתי גם בהצלחה
 

gwizard

New member
בבקשה

http://www.natalie-shop.com/v4/-a-/amulets-and-talismans/cat_15.html ולא משנה מה שיגידו לך, איביי לא בהכרח זול יותר. תקחי מחיר של תליון באיביי, תוסיפי משלוח (ומעמ אם זה עובר 50$ כולל המשלוח), תכפילי בשער הדולר ותקבלי סכומים די דומים. כמובן שיש לשים לב גם לאיכות המוצר. יש הבדל בין כסף לפיוטר, מבחינת האיכות, גם אם הם נראים מאוד דומה בתמונות.
 

NuIi

New member
אחלה, תודה רבה לכולם

אני אבדוק הכל ואז אחליט... מקווה שהחיפושים יגמרו
תודה
 
למעלה