שבוע 22 מרגישה מאוד מאוד כבדה

חנוש1992

New member
שבוע 22 מרגישה מאוד מאוד כבדה

אני עובדת עבודה משרדית ומאוד קשה לי לשבת 9 שעות כל הגב מלמעלה עד למטה פשוט כואב, ושלא נדבר בערב שמרגישה את הבטן מתוחה מתוחה ולא יכולה לעשות כלום חוץ מלשכב כמו פרה כי ישר כואב לי הגב והבטן התחתונה
אז מה תגידו על כך? מה מחכה ליי עוד?
האם אפשר לקבל שמירה בגלל זה לדעתכם?
 

רi תם

New member
הריון תאומים הוא כבד

זה אין ספק.
בנוגע לשמירה,אפשר לנסות.
גשי לרופא,תארי מה שאת מרגישה ותשאלי אם אפשר לצאת לשמירה.
רק נקודה אחת שאינני יודעת עד כמה היא נוגעת אליך אבל בעייני חשובה-המשקל.
אני עליתי בהריון 9 קילו.הייתי בפיקוח של דיאטנית הריון.
שמעתי על נשים שהעלו המון במשקלן וזה היה כבד מאוד מאוד.
לא,לא אוכלים בשביל שלושה.ממש לא.
שמרי על עצמך,גשי לרופא לשאול ולהתייעץ,במהלך היום קומי מידי פעם ולכי לסיבוב קצר שהגב יתיישר וזה בסדר גמור,להגיע לשעות הערב עייפה וכבדה.
המשך הריון קל ונעים.
שבת שלום.
 

fialka3

New member
אני עליתי בהריון 12 קג שזה תקין לגמרי להריון תאומים

בלי שום התערבות של דיאטנית
אבל עדיין היה לי נורא קשה בחודשים אחרונים של ההריון
 
מסכימה עם כל מה שכתבת בעניין המשקל, אבל
מעבר לזה, בהריון תאומים גם בלי עלייה מאסיבית במשקל יש עומס מאד מאד גדול על כל המערכות בגוף.
כאבי גב בסוף היום הם לא רק תוצאה של המשקל שעלה כתוצאה מההריון או מאכילה עודפת אלא גם תוצאה של שינוי האופן שבו הגוף מייצר שיווי משקל - היות ובחלק הקדמי הבטן הופכת להיות מרכז כובד משמעותי, כדי לאזן אותה הגוף צריך לאמץ מאד את שרירי הגב וזה קשה ומעמיס מאד את הגב.
 

fialka3

New member
רופאה שלי הציעה לי לצאת לשמירה בשבוע 28

בלי סיבה אוביקטיבית, סתם כי נהיה לי כבר קשה מאד לעבוד
האם אפשר מוקדם יותר? תשאלי את הרופא שלך.
 

רi תם

New member
אפשר.אני יצאתי בשבוע 14

זה תלוי בכל כך הרבה מדדים-פיזיים,תעסוקתיים.....
שווה לגשת לרופא ולהתייעץ.
 

fialka3

New member
האמת נראה לי שיותר גיל ועד כמה קשה היה להשיג את ההריון...

 
שמירה

גם אני עבדתי במשרד בישיבה כל היום-עם השלישיה כבר בשבוע 7 התחלתי להרגיש כאבים בצד שמאל של הגוף כשבסוף היום לא יכלתי אפילו לעמוד במקלחת שלא לדבר על לנסות לשבת-ישבתי על כריות. עד שבוע 9 שבו החלטתי,לפי הנחייה של רופא משפחה ורופא נשים,ללכת לאורטופד-קבעו לי תור מהיום להיום(מסתבר שזה אפשרי כשאחות מיון מתקשרת לקבוע ישירות במזכירות) הלכתי אליו עשה לי כמה בדיקות ואחרי שהסברתי לן את אופי העבודה ואת הנסיעות שאני עושה לשם ושלח אותי למנוחה בביתי עד סוף ההריון.דהיינו שמירה הייתה עכשיו משהו שרופא יחתום.
במקרה שלך,שבוע 22,זה פשוט יותר-לכי לרופא עם הטפסים והוא יחתום לך לדעתי בלי בעיהאולי גם לאורטופד רק כדי לחזק את התביעה מול ביטוח לאומי ולדעתי תקבלי.

אני מצטרפת למה שאמרו לך לגבי טיול בחוץ בסוף היום-בעלי היה לוקח אותי לטיול בפארק לייד הבית טיול של חצי שעה עם מנוחה על ספסל(אני כם לא יכלתי הרבה לצאת מהבית ולאייל במשך היום אז אוויר היה נחוץ לי ולעוברים)
לגבי עלייה במשקל-אני עליתי כ17 קילו והגעתי רק לשבוע 33 לכן היד עוד הייתה נטויה לדעתי וכל ההריון אכלתי בריא-ירקות כל יום,לא מטוגן,לפחות 2 ליטר מים ביום,לא מתוק(לא היו לי הרבה חשקים בהריון-היה לי לגלידה בעיקר-אז הרשתי לעצמי לאכול כמה כדורים מספר פעמים בשבוע וזה כי ידעתי שסוכרת שכיחה בהריונות מרובי עוברים)וגם לחם מלא ופסטה מלאה..בקיצור כל הדברים הלא טובים שאנחנו אוכלים כשאנחנו לא בהריון כמעט הורדתי לחלוטין.

המון בהצלחה עם הגשת תביעה ותשמחי עם כל עלייה במשקל זה אומר שהם גם גדלים!כמובן רק לדמור על עצמך זה הכי חשוב עם אורח חיים בריא.
הריון משעמם מאוד וידיים מלאות בסופו!!
 
אני חושבת שכדאי לך להתייעץ עם הרופא
ולראות מה הוא מציע. הרופא שלי למשל, ממש לא היה בעניין של שמירת הריון (מצד שני, עד שבוע 33 ממש לא הרגשתי צורך בשמירת הריון), אבל כן הציע לי לקחת ימי מחלה מתי שאני רוצה ואמר שהוא מוכן לחתום לי על כמה ימי מחלה שאני רוצה.
כמובן שיש משמעויות כלכליות לעניין הזה, ולכן כדאי להבין איפה הרופא שלך עומד בעניין הזה.
בינתיים, מה שאני מציעה לך לעשות - נסי לא לשבת שעות ארוכות. גם אם העבודה היא משרדית - אם את יכולה למשל במקום לעשות טלפון למישהו לגשת לדבר איתו - תעשי את זה, אם את יכולה - נסי לקום פעם בכמה זמן ולעשות סיבוב (אם יש לך אפשרות לצאת לסיבוב מחוץ לבניין זה בכלל מעולה). תביאי לך בקבוק מים לא גדול כדי שכל פעם תצטרכי ללכת למלא אותו, סדרי לך הגבהה לרגליים מתחת לשולחן כדי שתוכלי להרים את הרגליים ולא לשבת עם הרגליים למטה כל היום.
וכן, גם להגיע ולשכב על הספה בסוף היום זה בסדר...
 
למעלה