דילול עוברים מתוך 3, הריון ספונטני

dani4555

New member
דילול עוברים מתוך 3, הריון ספונטני

אשתי בשבוע 6+, בת יותר מ35, הריון ספונטני כאמור. יש לנו ילדה בת 3 בבית.
השבוע היינו אצל רופא לבדיקה ויש לנו שלישייה (3 שקים). קצת אחרי ההתרגשות הראשונית וההפתעה, הומלץ לנו ע"י הרופא לבצע דילול עובר אחד. אנחנו עדיין בשלב איסוף המידע של כל ההיבטים של שלישייה/תאומים וכו' על כל המשתמע מכך. נקבל החלטה שיהיה לנו את מירב המידע.

רציתי לשמוע מנסיונם של הורים נוספים שעברו היריון של שלישייה בדגש על ספונטני בין אם דיללו ובין אם לאו:
האם דיללתם? איך עבר הדילול?
איך עברה הלידה? איך עבר גידול הילדים? באם יש אחים גדולים איך היתה החוויה שלהם? איך הסתדרתם כלכלית? איך זה השפיע על חייכם (לטוב ולרע)

תודה מראש והרבה בריאות לכל המעוברות והולדים
וט"ו באב שמח
 

ננסית12

New member
אין לי נסיון של הריון של שלישיה

והתאומות שלי גם לא ספונטניות.
ובכ"ז מרשה לי לעצמי להגיב ולומר לכם שהרפואה היום חששנית מאוד מאוד, בכל הנוגע לפחד שיבואו אליהם בטענות. ההמלצות שלהם נובעות מעניין בריאותי וכיסוי שלהם. אבל את ההחלטה להוליד שלוש נשמות לעולם, לגדל אותם בשמחה ולזכות בשפע שקיבלתם, זה רק אתם יכולים לעשות. קחו בערבון מוגבל את המלצותיהם של הרופאים.
מאחלת לכם החלטות טובות בע"ה!!
 

moriaf

New member
גם ללא נסיון עם שלישיה

מאוד מזדהה עם ננסית.
בנוסף - שבוע 6 נראה לי מוקדם מאוד. גם אם מחליטים לדלל, הייתי מחכה לראות שכולם מתפתחים, שלא יהיה מצב שאתם מדללים ופתאום האחרים מפסיקים להתפתח.
 

kyki

New member
ווואווו

תגובה ראשונית שלי היא ואו.... הריון ספונטני עם שלישיה ואוו
אפילו לא יודעת אם לטוב או לרע ( אני אמא לתאומים וגם אחות פגיה )
הריון שלישיה הוא לא פשוט בכלל, מלווה בהרבה פחדים ללידה מוקדמת ופגים קטנים. רוב הריונות של שלישיה לא עוברים את השבוע 32 -33 עם משקלים בסביבות 1500. וגם רוב הנשים מאושפזות לשמירת הריון
אבל יש גם הריונות שלישיה שמסתיימים עם ילדים בריאים אפילו שהם פגים.
ממליצה לכם להכנס לפיסבוק לקבוצה של תאומים ושלישיות , יש קבוצה מאוד גדולה ושם תקבלו הרבה יותר מידע ותוכלו להגיע להחלטה נכונה עבורכם.
כמו שכבר רשמו לפני, שבוע 6 מאוד מוקדם. לפעמים יש אחד שלא מתפתח, אחד שהתחיל להתפתח והפסיק. ולכן במידה ותחליטו על דולול זה יהיה קרוב לשבוע 15 שזה גם אחרי שקיפות. גם בשקיפות יש מצב שאחד העוברים לא תקין.

לגדל שלישיה לא נשמע לי ממש פשוט. אבל נשמע שזה אושר אמיתי לקבל 3 ילדים בבת אחת.

מאחלת לכם המון בהצלחה בכל אשר תבחרו. ומלא כוחות.
 

fialka3

New member
שבוע לידה של שלישיה הוא 34 בממוצע

זאת אומרת שלא נכון שרוב הלידות הן לפני שבוע הזה.
 

nona1515

New member
שלישיה ספונטנית

הי, אני עכשיו בשבוע 23 עם תאומות אחרי דילול משלישיה ספונטנית. אצלי הסיפור היה מורכב יותר כי היו שלושה שקים שכולם מחוברים לשיליה אחת (כלומר שלישיה זהה... אחד המצבים הנדירים יותר). לא יכולנו לעשות דילול רגיל ועברנו פרוצדורה מיוחדת ומסוכנת יותר של הפחתה בלייזר. את ההחלטה לעבור הפחתה קיבלנו אחרי שהרופאים הלחיצו אותנו מספיק עם הסיכונים שבהריון כזה ובעיקר לאור העובדה שיש בבית עוד שני ילדים לא גדולים... ההפחתה התבצעה בשבוע 14+4 אחרי בדיקת שקיפות וסקירה מוקדמת מאוד ועבר בשלום

רשמתי את זה מאוד ענייני וקר אבל כמובן שאלו היו חודשים מאוד קשים עם הרבה בכי וחוסר וודאות. אני נשמתי לרווחה בפעם הראשונה בהריון הזה בשבוע 15...
אני לא יכולה לענות על רוב השאלות שלך אבל כן, מבינה אתכם, גם אני הייתי שם
 
למעלה