קיסרי

שירה801

New member
קיסרי

נקבע לי קיסרי לשבוע 38. אני מחר מתחילה 33 וחוששת שזה יהיה מאוחר מדי. אני כבר לא מדברת על הבטן הענקית והקושי לסחוב, זה מילא, אני חוששת שהבנות ירצו לצאת לפני ואז אני אאלץ לעבור ניתוח חירום. שבוע 38 לקיסרי מתוכנן זה אפשרי לדעתכן?
 

fialka3

New member
זה אפשרי

אני ילדתי ב37+5 בקסרי מתוכנן. היו לי כבר צירים פה ושם ויצא פקק רירי, אבל עוד לא הייתי בלידה פעילה. בנוסף, אם תגיעי למיון יולדות לפני התאריך, זה לא קיסרי חירום, אלא דחוף, שזה אותו דבר בערך כמו מתוכנן, רק לא ידוע מראש, מי מנתח. חירום זה אם יש סכנה לאשה או לעוברים.
 

Yifush

New member
עם כל הקושי, זה אפשרי

אני הייתי מרחק שלושה ימים מהקיסרי המתוכנן שלי בשבוע 38 אבל יילדו אותי ב37+4 בגלל חשש לרעלת הריון ככה שזה בהחלט אפשרי.
ובראייה לאחור, אמנם קיסרי חירום פחות כיף מאלקטיבי אבל הכל מתגמד ברגע שהתאומים נולדים בריאים.
 

liri251

New member
אני עברתי קיסרי חירום

היה לי ניתוח מתוכנן לשבוע 36 והגעתי בשבוע 35 פלוס ארבע עם צירים ופתיחה. בשל מצג עכוז של העובר השני הוחלט לנתח. הכול תלוי מתי את מגיעה. אני הגעתי בבוקר ולכן הרופא שלי שהוא בכיר שהיה אמור לנתח אותי מהתחלה ניתח. ממליצה שאם יש חשד למשהו לנסות להגיע בבוקר כשהצוות הבכיר נמצא.
בגלל שזה תאומים סביר שעל כל דבר קטן לא יקחו סיכון וינתחו..אצלי העובר המוביל היה במצג ראש כבר הייתה פתיחה 5 ועדיין התעקשו לנתח בשל המצג של העובר השני. טענו שהפיכת העובר השני מסוכנת ובלתי אפשרית בשל מצג רוחבי
 
זה אפשרי
אמנם כבד, אבל הכובד הזה שווה כל רגע שנחסך בפגייה.
&nbsp
ואם הבנות ירצו לצאת לפני - זה לא יהיה ניתוח חירום אלא ניתוח דחוף שהוא לא שונה מהותית מניתוח מתוכנן פרט למועד שלו שאינו ידוע מראש...
&nbsp
שיהיה בהצלחה, מחזיקה לך אצבעות שתמשכי עד הרגע האחרון ממש.
 

Maive1

New member


מנצלת ברשותכן לשאלה בעניין דומה אך שונה- כל הזמן שואלים אותי מה התאריך לידה המשוער שלי (גם בקופה). התאריך היחיד שיש לי זה לפי האפליקציה של כללית, שהיא מותאמת ל40 שבועות לעובר יחיד... כיצד אפוא ניתן לדעת, בטח משלב כה מוקדם, מה התאריך המשוער? האם הרופאה אמורה להגיד לי?
תודה!
 

fialka3

New member
בתאומים זה שבוע 38

ככה אמרה לי רופאה במרפאת תאומים, כששאלה אותי אותה שאלה ועניתי לה תאריך של שבוע 40
 
בקופה לא שאלו אותי על תל"מ
תמיד התייחסו לתאריך וסת אחרונה, היות ואת כל החישובים של שבוע הריון הם מבצעים לפי התאריך הזה.
בעבודה - הסברתי שכיוון שמדובר בתאומים תל"מ של שבוע 40 הוא פחות ריאלי ושכדאי שיהיו מוכנים לתחילת חפיפה באזור שבוע 38.
מי עוד צריך לדעת .. ? (אם זה לא משהו שצריך להיות מדוייק אפשר גם לפתור את זה בציון חודש כללי: אני אמורה ללדת באוגוסט/באוקטובר/בדצמבר.....)
&nbsp
 
למעלה