כמה שאלות על תינוקות

fialka3

New member
כמה שאלות על תינוקות

1.לגבי מגן ראש למיטה - כן, אני יודעת ששימוש בו לא מומלץ לפי בטרם, אבל השתמשתי מגיל לידה ועד עכשיו. בזמן אחרון הבנות התחילו להכניס מתחתיו ראש, יד, לטפס עליו עם הרגליים, אז הורדתי. שמתי לב, שאחרי זה הבנות ישנות פחות טוב, בעיקר אחת מהן, אבל יש לה בו זמנית גם קפיצת התפתחות וגם כנראה שיניים, אז אני לא בטוחה שבהכרח קשור למגן ראש ומתלבטת, אולי להחזיר אותו. עד מתי אתם השתמשתם ולמה הורדתם?
2.אנחנו כבר שבועיים בשלב של טעימות. אני לא רואה התעננות רבה בדבר מצד של הבנות. הן לא סוגרות את הפה ואני מצליחה להכניס להן שתי כפיות, אבל לא נראה לי שהן בכלל מבינות מה אני רוצה מהן. איך ממשיכים בשלב כזה? מנסים לעלות כמות כפיות? ממשיכים באותו קצב עם פרות וירקות שונים? או שאולי כדאי בכלל לחכות קצת?
 
מניסיוני
1. גם אני השתמשתי במגן מזרן, למרות שכמו שכתבת - זה לא מומלץ ע"י בטרם.
אני הורדתי אותו כשהתחילו לעמוד ולטפס עליו. עד אז לא הפריע לי. אבל אני לא מאמינה שזה מה שמשפיע על איכות השינה שלהן. קפיצה התפתחותית היא הסבר הגיוני יותר לעניין...
2. אני הייתי ממשיכה באותו קצב. זה שהן עדיין לא יודעות מה לעשות עם הכפית זה עניין של הרגל. תמשיכי עם כפית או שתיים ביום, את יכולה להתקדם לפירות וירקות נוספים. עם הזמן את תראי שהביקוש וההתעניינות גוברים וגם היכולת שלהן להתמודד עם זה, ואז תגדילי את הכמויות. ואם את רואה שהן לא מעוניינות - אז אפשר לעשות הפסקה לשבוע שבועיים ואז לחזור לזה... זה גם בסדר.
 
למעלה