דימום חזק אחרי דילול עוברים ....HELP !!!

דימום חזק אחרי דילול עוברים ....HELP !!!

הי בנות
אני קוראת שקטה בדר"כ של הפורום... אחרי ככ הרבה שנים של IVF נכנסנו להיריון סופסוף..השמחה היתה גדולה כשראו תאומים...ואז שבוע לאחר מכן הרופא אמר :"רגע..יש לנו פה הפתעה...עוד אחד". מפה לשם אחרי התבלטויות רבות החלטנו על דילול מ3 ל2.
לפני כשבועיים וחצי עשיתי דילול מ3 לתאומים, כאשר הדילול היה ארוך מהרגיל והשאירו אותי לאשפוז, עוד עובר הלך לעולמו באותו יום... :(
כרגע אני עם עובר אחד שבוע 14+5 והיו לי השבוע פעמיים דימומים ממש חזקים (ברמה של שלולית דם גדולה) ועם קרישי דם צמיגיים ודיי גדולים (סורי על התיאור)..היתי בטוחה שזה העוברים שיצאו ממני. בכל פעם הלכתי למיון והעובר שלנו בסדר גמור תודה לאל ובכל יום שעובר באמת 2 השקים האחרים מצטמצים וגם החומר ששם הולך וקטן.. אבל כל רופא אומר סיבה אחרת לדימום..הרופא שלי של היריוון בסיכון אמר שזה תקין שיש דימום כי הרחם סופג את 2 העוברים (כשרחם סופג זה אומר שזה מדמם ? לא בטוחה..), רופאה אחת אמרה שיכול להיות זו היפרדות שיליה (למרות שאין שום הוכחה לכך באולטרסאונד או ממצאים לכך), רופא אחר אמר שהעוברים יוצאים ממני...למי להאמין ? לפחות כולם תמימי דעים שאין מה לעשות עם זה...שזה עוד יותר מעצבן..
מישהי חוותה / שמעה על כך ...?
האם זה הגיוני ?
אני כבר לא יודעת מה לעשות.. אשמח לעצתכן ....
תודה :)
 

fialka3

New member


האמת שאין מה לעשות כרגע. מחזיקה לך אצבעות שיהיה בסדר.
 

Maive1

New member
הרבה בריאות


שלום לך חברה,

קודם כל אני מאוד מבינה לליבך, גם אנחנו זה היריון מ IVF, ראשון, לאחר הרבה ניסיונות וזה מאוד מפחיד ומלחיץ. המחשבה שמשהו יקרה לו, כי לנו זה ממש לא בא בקלות. אין לי ניסיון בדילול, אולם יכולה לספר לך שאצלי בשבוע 6 ראו המטומה ברחם ליד אחד השקים (תאומים לא זהים), ושבוע לאחר מכן- הדימום התגבר והיה לי דימום רציני, ממש אדום וניגשתי בלילה למיון נשים בבי"ח.

גם הם אמרו לי שלמרבה המזל עדיין יש דופק, אולם שאין מה לעשות. גם ככה הייתי עדיין על תמיכה, כך שלא היה להם מה לעשות איתי. אמרו לי לנוח ממש 3 שבועות, ובאמת בקושי זזתי. אמרו לי שהתרחיש הכי טוב זה שהדימום ייספג, וכך אכן היה, בא.ס אחרי שבועיים ההמטומה נספגה ולא ראו אותה יותר, אבל אמרו לי שתמיד יכול לחזור... בקיצור, גם ככה אני מוגדרת היריון בסיכון, כמוך בוודאי, אז אני די בבית לא מתאמצת הרבה.

יש פורום פה גם "היריון לאחר טיפולים" וגם "אובדן היריון" יש שם נשים עם הרבה ניסיון (למצער), אולי כדאי לשאול שם? באמת מרגיז שכל רופא אומר משהו אחר. לי אמרו שדימום יכול להיספג כמו אצלי, אבל זה לא היה שני שקים והכל כמו אצלך, ההיגיון שלי אומר שזה אמור לצאת החוצה, אבל אינני רופאה. בכל מקרה, תנוחי הרבה, תשתי ותאכלי, תהיי קשובה לגוף שלך, ואם משהו חשוד קורה- הייתי הולכת להיבדק . המון המון בהצלחה ותעדכני!!
 
תקשיבי לגוף שלך, וגם ללב שלך
אם משהו מרגיש לך לא תקין - לכי שוב להיבדק, לכי לרופא אחר, עד שתמצאי מישהו שהתשובה שלו תרגיש לך נכונה.
&nbsp
 
למעלה