אוף!!

אוף!!

כנראה התאומים שלי החליטו שהם רוצים לצאת החוצה!!
ביום שלישי הגעתי לביקורת רגילה ברמבם-התעוררתי כבר עם כאבי גב ובטן כמו מחזור..ידעתי שמשהו טוב לא מחכה לנו היום כנראה.מגיעים-לחץ דם גבוה,צירים ״יפים״ וסדירים ופתיחה 1.5.
ישר מיון,זריקה להבשלת ריאות,מוניטור-צירים,אותה פתיחה..מחליטים על כדורים להפסקת צירים ונוזלים.איסוף שתן לגילוי חלבון-יש חלבון ותפקודי כבד גבוהים מעט ובקיצור בדיקות מעבדה גבוליות.וכנראה רעלת!!
בינתיים מאשפזים-הכדורים רק אתמול בצהריים התחילו להשפיע,היום בבוקר קיבלתי מנה אחרונה-בערב מוניטור-צירים בהפרשים של 10 דקות-עדיין פתיחה 1.5.
מחזירים לי את הכדורים של הפסקת הצירים-זה אומר אישפוז נוסף לעוד כמה ימים

בהתחלה הייתי לבד..אבל היום הביאו לי בחורה אחרי לידה שיסלח לי אלוהים אבל אי אפשר לישון איתה היא נוחרת כל כך חזק.וזה מגביר לי את הצירים.כאבים.
בא לי הביתה!!ורוצה שהם ישארו בפנים כמה שיותר-השאלה איך משלבים בין השניים

מנסה להתעודד ולקוות לטוב!!
 

fialka3

New member
תחזיקי מעמד

כל יום בבטן חשוב מאד בשבילם עכשיו. תזכירי איזה שבוע את?
 
תודה


ידוע!!ולכן אני מנסה להירגע כמה שיותר אבל כל הלילה עם צירים..ייקח לכדור שוב זמן להשפיע..
נקווה לטוב
אני היום בשבוע 32.6
 

fialka3

New member
רוב השלבים קריטיים כבר עברת

שבוע 33 זה מאוד מכובד גם בהריון תאומים ועוד יותר בנסיבות שלך. בטח תנסי להחזיק אותם בפנים עוד קצת, אבל לא להילחץ יותר מדי. את עושה הכל מה שאת יכולה בשבילם.
 
נכון


הם אומרים שעד שבוע 34 ימשיכו עם הכדורים לעצירת צירים..ואחכ לא מתערבים ולא מנסים לעצור לידה..מה שיהיה יהיה..
אני ממש מקווה שהם יחזיקו בפנים כמה שיותר זמן..בכל מקרה זה יהיה ניתוח כך או כך כי הם עכוזים!!רציתי להימנע מניתוח חירום אבל נקווה לטוב
 

liri251

New member
אני משבוע 26 הייתי עם צירים ופתיחה של חצי סמ

הצוואר היה סגור וארוך נראה לי עד שבוע 31. ברגע שהוא התחיל להתקצר מניסיון עם הגדול שלי ידעתי שאם לא אפסיק לעבוד אלד מוקדם. לא עשיתי כלום כולל בבית עד שבוע 35. ברגע שחזרתי לפעילות תוך שנייה ילדתי. תלוי בגוף..ברור לי גם שאם שניהם היו ראש הייתי יולדת רגיל בלי בעיה. אצלי ממש רואים את הפתיחה בצורה של האגן
 

Maive1

New member
מה שלומך??

חברה יקרה,
קודם כל תעדכני מה שלומך? זה נשמע ממש מבאס "לבלות" ככה בבית חולים, ואני מחזיקה אצבעות בשבילך שיישארו כמה שיותר. באמת עשית בשבילם את כל מה שיכולת ועכשיו זה כבר "פורס מז'ור"... יכולה רק לספר לך שאצל חברתי הטובה, שהייתה אמנם עם עובר אחד, שכבר בתחילת שבוע 32 התחילו לה צירים, אישפזו אותה מספר פעמים, גם כדורים וזריקות, והצליחו לסחוב עוד שבועיים וקצת עד 34+2. הילד היה קצת בפגייה אבל יצא בריא ושלם.

הצחקת אותי לגבי הנוחרת, מה גם שבעלי אומר שאני לאחרונה התחלתי לנחור!!! (דבר חדש, השינה שלי נהייתה פשוט זוועה), אולי אטמי אוזניים? אוזניות עם מוסיקה רגועה? הלוואי שתשתחררי בקרוב!!
 
משתדלת להיות אופטימית


בינתיים הצירים ממשיכים(היום בבוקר היו כל 4 דקות כשבדכ זה כל 10 דקות)אבל פתיחה לא השתנתה אז זה טוב.עשו לי שוב איזוף שתן לבדיקת חלבון כי הלחצי דם גבוליים וכך גם הרעלת.קשה לישון בלילה כי יש צירים והם כבר לוחצים-אחד למעלה מאוד ואחד למטה ממש שלוחץ כל הזמן..
דוקרים כל הזמן מוניטור 3 פעמים ביום..הכי חשוב שעוקבים אחריהם.
הם אומרים שהכדור נגד צירים יתנו עד שבוע הבא כנראה ואז יפסיקו להתערב ואם תהיה לידה אז תהיה לידה(בתקווה שהרעלת לא תהיה חמורה מדיי במקרה זה יתערבו לפני כמובן)
עבר אחד כבר שוקל קצת יותר מהם..הם חייבים לצבור עוד קצת משקל!!עוד שבוע לפחות ואז עוד שבוע בע״ה שיחזיקו..בתקווה שנגיע ל37 כמו שתכננו ונלד כמתוכנן.(אין אופטימיות שזה יגיע לשם חח אבל אני מקווה)

טוב לגבי הנחירות-לדעתי זהו דבר בלתי נמנע של יולדות!!העבירו אותי חדר ששמעם ליידי רק יולדות ליומיים כזה וכולן נוחרות-אין מנוס!!!

ברגיל שלי אני ישנה עם אטמי אזניים וכיסוי עיניים חחח רעשים ואני לא מסתדרים

יהיה בסדר נשרוד גם את זה-את הכל בשביל הפיצקיים הקטנים שיגדלו כמו שצריך!!
עכשיו השאלה היא איך בעלי ינקה את הדירה החדשה שאליה אנחנו אמורעם חהיכנס עוד שבועיים לפסח ואיך הוא יארגן לי את הבית בלי שאסמן לו מה איפה ואיך?כבר תכננתי את תנוחת השייח שלי מצביעה על כל דבר בבית והוא עבד לרגליי..עכשיו יש לו חופש בחירה עיצובי-לא לעניין!!!מדאיג משהו..
 
שיחת וידאו!! והוראות ברורות...!
יש דברים שבהם אני לא מוכנה לאפשר חופש, ואם הייתי צריכה לתת לבעלי לסדר את כל הדירה כראות עיניו אני יכולה רק לדמיין את האסון שהייתי חוזרת אליו (והוא יחסית אחד המוכשרים יותר... )
&nbsp
מקווה שאת עדיין שורדת. נסי את כיסוי העיניים והאטמים גם בבי"ח אולי זה יקל עליך קצת. אני בטוחה שהסיטואציה לא פשוטה....
מחזיקה לך אצבעות שתצליחי למשוך כמה שיותר ובלי רעלת...
 
למעלה