הריון תאומים דחוף יעוץ ותמיכה

אני שמחה עבורך
שהדברים הסתדרו לך כפי שקיווית.
יחד עם זאת, אני חושבת שכמו ש maive1 המליצה לך - כדאי לך לשבת עם בעלך לשיחה, אולי אפילו בליווי של איש מקצוע כי גם במצב הנוכחי לא פשוט לך. אני מאמינה שיש דרך לעשות את ההורות והזוגיות קלה יותר עבורך וגם עבורו, ואני מאמינה שעם הכלים המתאימים החיים של שניכם יהיו קלים ופשוטים יותר.
תחשבי על זה....
&nbsp
המשך הריון קל ותקין

&nbsp
 

איזבל36

New member
הריון תאומים דחוף יעוץ ותמיכה

שלום, אני בת 40, יש לי שני ילדים, אחד בן 4 ואחד בן שנה. אחרי טיפולי פוריות נכנסתי להריון וראו שני שקים. כרגע אני בתחילת שבוע שש ובעוד יומיים יעבור אולטרסאונד שני לבדיקת דופק ומצב כללי.
בנות יקרות, אמנם הכנסתי שני עוברים אבל קיוויתי שיקלט אחד...עברתי החזרות של עובר אחד ולא נקלטתי ואז החלטתי להחזיר שניים.
אני ובעלי חושבים על דילול, בעלי האמת לא מוכן לשמוע על המשך הריון תאומים והאמת? שגם אני מאוד חוששת, מפחדת שיהיו סיבוכים, ואם אני יהיה בשמירת הריון מי יטפל לי בילדים היקרים שלי? לבעלי אין משפחה בארץ והעזרה ממשפחתי מאוד מצומצמת. אני גם אחרי 2 קיסרי.
שורה תחתונה, אני מקווה שאחד לא יתפתח, אני בחרדות מהדילול שאולי יצטרך לעבור. אני יודעת שאם אמשיך עם שניהם זה יגבה מחיר גבוה ולחץ מטורף עבור בעלי ולכן גם לילדיי, וגם אם יהיה הריון בריא וללא בעיות אני מרגישה שאני באמת לא מסוגלת ולא רוצה להביא עוד שניים ביחד, אני מרגישה שהתינוק שלי בן השנה עדיין קטן וגם ככה וארבעה פתאום זה יהיה קשה מאוד. אני אוסיף שבעלי עובד המון, וסובל מהתפרצויות זעם, לא אלימות פיזית אבל פאסיב אגרסיב ותמיכה רגשית ממנו כמעט ואינה קיימת. ואני יודעת שלהביא עכשיו עוד שניים זה ימוטט הכול ואני לא יכולה לעשות את זה עבור ילדיי. אבל מאוד רציתי עוד אחד, ככה אחרון, אבל בהחלט לא שניים.
אני מפחדת מהדילול אבל יודעת שאין לי הרבה ברירה שאני צריכה לחשוב על עצמי גם וכמה אני מסוגלת ועם איזה פרטנר לחיים אני מתמודדת. (לגבי התוהות אז למה להביא עוד ילד? כי יש לי שניים מהממים ואני מניחה שזה הרצון הזה שיש לאישה, אמא, להביא עוד ילד, זה בער בי)
הבנתי ש 4 אחוז לאבד את כל ההריון אחרי הדילול. אני מתכוונת לעשות אם וכאשר, בהדסה עין כרם.
אשמח מאוד לחוות דעת וסתם תמיכה...
תודה
 

Maive1

New member
מנסה לענות

שלום חברה,

אנסה לענות כמיטב יכולתי. את מתארת מצב קשה ומורכב- הן ריגשית, הן משפחתית והן זוגית. אני רק יכולה לתאר כמה לחץ את חווה ומחזקת את ידייך. אין החלטה נכונה או לא, רק את מכירה את כל מורכבות חייך, הרקע שלך, הסיפור המשפחתי שלך, המסוגלות שלך ונסיבות חייך. איש אינו יכול לקבל את ההחלטה במקומך.
על זה נאמר: " שלושה יהודים- עשר דעות"... ותמיד יהיו כאלה שיגידו לך "תעשי כך" או "תעשי אחרת".
נדמה לי מקריאת דברייך, שאת ובעלך צריכים לשבת לשיחה רצינית ולקבל החלטה יחד. לאור מה שכתבת על אופיו הייתי מציעה להיעזר באיש מקצוע (מטפל זוגי/ פסיכותרפיסט וכולי) על מנת להבין את כל האופציות העומדות בפניכם וההשלכות של כל בחירה, על מנת לעשות קצת סדר. כמובן גם להיעזר ברופא המטפל להבין את ההשלכות הרפואיות.

מקריאה בין השורות של דברייך ומבחירת המילים שלך ("ואני יודעת שלהביא עכשיו עוד שניים זה ימוטט הכול ואני לא יכולה לעשות את זה עבור ילדיי"), נראה שליבך נוטה לכיוון מסויים אולם את מפחדת "לקבל במודע" את הבחירה הזו. שוב, הייתי עורכת שיחה רצינית עם בן הזוג, למרות כל הקשיים ומקבלת החלטה יחד איתו מה שנכון למשפחה שלכם. רק אתם יודעים מה טוב לכם.
במה שלא תבחרי אני מאחלת לך הצלחה ורק בריאות.
 


קראתי אותך לפני כמה ימים והיה קשה לענות לך, ממש הורגש חוסר האונים שלך והמצוקה מההודעה . מאחלת לך שהכל יעבור בקלות ובשמחה.
 
למעלה