זירוז

פומפי34

New member
זירוז

שלום, אמורה בקרוב לגשת למיון להתחלת זירוז ( הריון מונו בי בשבוע 37) לא נותנים לי להמשיך מעבר לשבוע זה , הכל תקין עד כה , ישנה פתיחה של 2.5 וצוואר מחוק של 70% אני כבר כמה שבועות מסתובבת עם צירים ופתיחה אבל בשבוע האחרון כלום הכל נפסק ... נראה שנוח להן. מישהי הייתה במצב דומה? אמרו לי שככל הנראה אקבל פיטוצין אבל בלידה הקודמת לקח המון זמן עד שזה עשה משהו ובכלל בסוף היו האטות בדופק של התינוקת. הייתי רוצה לעזור להן להתקדם ללידה , יש לכן רעיונות ?כרגע הן ראש-ראש לא מתוכנן קיסרי.
 

fialka3

New member
אין לי הרבה מה להגיד על זירוז

רק רוצה לאחל לך בהצלחה
ועוד דבר אחד - לא הייתי ממשיכה עם הריון מונו בי מעבר לשבוע 37 כי זה מתחיל להיות מסוכן. אצלי היה הריון בי בי, ילדתי בשבוע 37+ ואחד מהבנות הפסיקה לגדול כבר וגם לי הופיע כבר סיבוך בכבד.
 

liri251

New member
לי עם הראשון עשו סטריפינג

ואחר כך פקעו לי את המים. זה עזר ללידה בשבוע 36+5 . ילדתי תוך 12 שעות כולל הכול.
אבל הוא היה אחד. לא יודעת איך זה בהיריון תאומים ומקווה לא לגלות :).
 
מה לגבי רפואה משלימה?
יש לי חברה שטוענת שרפלקסולוגיה/דיקור עזרו לה להתקדם ללידה.
&nbsp
בכל מקרה שיהיה בהצלחה !
מחכות לך פה לעדכון אחרי הלידה...
 

פומפי34

New member
עדכון

אז הגעתי למיון לביצוע זירוז , כי הפתרונות המוכרים לא עבדו (לא הספקתי מבחינת נטורפתיה וכאלה) הגעתי בפתיחה של 2.5 לאחר מכן עשו לי סטריפינג שהוביל ל3.5 אפילו 4 , לאחר מספר שעות עשו פקיעה של המים שלא קידם.... אחרי הרבה המתנה להתפתחות ( היו צירים אך לא מסםיק חזקים) נתנו לי פיטוצין , פחות משעה לאחר מכן הייתי כבר כמעט בפתיחה מלאה וטיפסתי על קירות , נתנו לי אפידורל בדקה האחרונה ולאחר שעתיים בעגרך מקבלת הפיטוצין שתי הבנות שלי היו בחוץ לאחר לידה רגילה :) הגעתי לשבוע 37 בהריון מאוד מלחיץ של מונו בי... מניחה שהלחץ עוד לא נגמר אבל שלב ראשון עבר , תודה לכן על עצות :)
 

fialka3

New member
מזל טוב!

איזה כיף שזה כבר מאחריך.תגדלי אותן בנחת. מה משקל שלהן?
 
מזל טוב !!
מקווה שגם את וגם הבנות בריאות ומרגישות טוב.
אנחנו פה בשבילך בשלב החדש בחייך - אמא לתאומות - עם הרבה אמפתיה, סימפתיה , ועצות טובות.
מתרגשת בשבילך מאד
 
למעלה