סקירה מוקדמת- שאלה בירוקרטית

שירה801

New member
סקירה מוקדמת- שאלה בירוקרטית

היי, אז מכיוון שאני בהיריון תאומים (וקופ"ח כאמור מתייחסת לזה כאל היריון בסיכון) נשלחתי לעשות את כל הבדיקות והמעקבים בבית חולים.
קבעתי לי סקירה מוקדמת באיכילוב, אבל מכיוון שזה לא כלול בסל, קופת חולים (כללית) לא מוכנה לתת לי טופס 17. הענייין הוא שאת הסקירה המאוחרת אני מעדיפה לעשות באופן פרטי, כך שלא ברור לי איפה אני יכולה לעשות את הראשונה? אם אין רופאים בקופת חולים שמתעסקים בתאומים ואין לי החזר לבדיקה, אין לי בררה אלא לעשות אותה באופן פרטי?
מה אתן עשיתן ? :)
 

fialka3

New member
אני עשיתי ראשונה בפרטי

ושניה דרך ק''ח. במחשבה שאם יש משהו חריג , אז יגלו את זה בסקירה מוקדמת מפורטת ויהיה לי זמן לפעול בהתאם לתוצאה. סקירה מאוחרת עשיתי בק''ח כי חשבתי שמשהו גס מאד יגלו גם שם. במידה ויש משהו קטן מבחינתי זה לא סיבה להפסיק הריון של עובר בר חיות - עשיתי סקירה מאוחרת בשבוע 23+- אז לא היה לי כל כך משנה.
 

שירה801

New member
הסקירה השניה שעשית בקופת חולים-

עשית אצל רופא שמתמחה התאומים? קופת חולים הפנו אותי לעשות את כל הבדיקות בבית חולים אז לא ברור לי אצל מי אני יכולה לעשות אותה..
 

fialka3

New member
אני בכללית.

התקשרתי ל*2700, אמרתי שאני צריכה תור לסקירה מאוחרת לתאומים וקבעו לי שני תורים במרקז בריאות האישה
 

ננסית12

New member
אני במכבי

אז הייתי מטופלת במרפאה להריון בסיכון, והרופא נתן לי הפניה לסקירה מוקדמת... וקבעתי אצל רופא שעובד עם מכבי והיתה לי השתתפות עצמית שירדה לי בהוראת קבע אבל לא הייתי צריכה טופס 17 כי זה לא בבי"ח... כנ"ל לסקירה המאוחרת.
&nbsp
בהצלחה.
 
כשאני עשיתי - די מזמן - את המוקדמת עשיתי דרך מכבי
ואת המאוחרת פרטי.
למעשה עשיתי 2 מאוחרות בגלל שהיה צורך במעקב נוסף.
&nbsp
אבל, אני לא יודעת מה הפרוצדורה כשהטיפול הוא במסגרת מח׳ הריון בסיכון, כיוון שאצלי הרופא לא הפנה למח׳ הריון בסיכון וביצעתי אצלו את כל מעקב ההריון שלי.
 
למעלה