עגלת תאומים

fialka3

New member
עגלת תאומים

שלום לכולם. אני בהריון תאומים, שבוע 23 ומתחילה לאט לאט לחשוב על עגלה. יש כמה דברים חשובים שמשפיעים על הבחירה -
-אני יחידנית, אז אצטרך להסתדר עם ההעגלה לבד רוב הזמן, אז היא לא צריכה להיות כבדה במיוחד
-אני אמורה ללדת בסתיו, אז ככל הנראה אצטרך אמבטיות - זה נכון או עדיין אפשר להסתדר בלי?
-אני גרה בבית עם מעלית עם פתח 80 ס''מ. יש שם שתי מעליות, אחת מהן ארוכה אבל עם אותו רוחב.
-אוטו שלי יונדאי I20 קטן יחסית
אז אני אשמח לקבל המלצות מנסיונכם
אם מישהו יכול להגיד משהו על עגלת TWIN LITE אשמח לשמוע
 

לולי283

New member
לא מכירה את העגלה שציינת

אבל לדעתי- א. במקומך הייתי מוותרת על אמבטיות....לי הספיק טיולון שמתאים מגיל לידה. נשמע לי מעצבן כל פעם לפרק ולדחוף שתי אמבטיות לרכב, וצריך מקום ברכב לשתיהן...ציינת שהרכב קטן, ואת צריכה מקום לעגלה ולשני הסלקלים גם כך. לא הייתי לוקחת את מזג האוויר בעת הלידה כפקטור. בכל זאת יש בגדים חמים, שמיכות, שקשים וכיסוי נגד גשם לעגלות תאומים...מה גם שאת לא יוצאת מיד אחרי הלידה ל"טרק" עם העגלה....לוקח קצת זמן עד שמשתמשים בה יותר...או לפחות היה כך אצלי. ב. לי יש בייבי מונסטרס שהיא לא הדבר הכי עמיד בעולם (וגם די יקרה) אבל היא צרה מאוד ויחסית לעגלות תאומים אחרות קלה. לא יודעת אם הייתי ממליצה עליה אבל בכניסות צרות, מדרכות צרות ומעליות צרות אין עליה.
 

fialka3

New member
תודה

אני בכל זאת חושבת שאני לא חייבת לשים אמבטיות כשאני מתכוונת לנסוע באוטו, אבל לסתם טיול נראה לי בחורף צריך
 

לולי283

New member
אז יש משהו בסיסי

בעגלות שנראה לי שהתפספס פה. אני אסביר- את לא מלבישה אמבטיה על טיולון מוכן לשימוש (אלא על בסיס טיולון אבל ללא הכיסוי שלו, ללא הריפוד עליו יושב הילד)....כלומר את לא יכולה במקביל להשתמש גם וגם כי להלביש כיסוי של טיולון על בסיס העגלה זו משימה שאורכת זמן. לא פרקטי להלביש ולהסיר את הכיסוי הזה פעמים רבות על מנת להשתמש באמבטיות. לא יודעת אם הצלחתי להסביר את עצמי. הצלחת להבין אותי? אם אני לא ברורה אז הכי פשוט לגשת לחנות ולבקש מהמוכר להסביר איך בעגלה שאת מתעניינת בה עוברים מאמבטיה לטיולון, שממש יראה לך את החלק שמגיע מוכן להרכבה לטיולון ונראה לי שככה תראי אם מתאים לך, כי מהעגלות שאני מכירה לזגזג בין השניים זה בגדר הבלתי אפשרי.
 
מצטרפת להמלצה - לגשת לחנות ולראות בעצמך את התפעול
מה שנוח לאחת לא נוח לאחרת, ואת צריכה לראות שאת מסתדרת עם העגלה ושהיא נוחה לך.
 
אני העדפתי סרבול באורך ולא ברוחב

גם לנו יש מעלית ארוכה אחת בבניין. אבל בסופו של דבר רוב היום צריך להתנהל על מדרכות צרות, מסדרונות ומעברים בחנויות בקניון�� לכן העדפתי עגלה במבנה רכבת ולא רחבה. הלכתי אחרי המון בדיקות על בייבי ג'וגר סיטי סלקט שזו עגלת יחיד שרוכשים לה מושב נוסף והיא הופכת לעגלת תאומים כאשר הם יכולים לשבצ בהרבה צורות כולל עם הפנים אחד לשני. הדגם של 2017 שנקרא סיטי סלרט לאקס מתקפל ממש קטן, 30% פחות גודל מהקודם. לצערי הגיע במאי בארהב אבל בארץ עוד נמכר ולכן אחי הביא לי מחו"ל (מותר לעלות למטוס בנוסך ולא במקום מזוודה).
&nbsp
לגביי הרכב, אני לא יודעת אם יש כבר ילדים בבית, אבל קשה מאוד להסתדר עם עגלה וציוד לשניים עם מכונית כמו שלך. ממליצה לעבור למינימום משפחתית רגילה
 

fialka3

New member
חשבתי על החלפת אוטו בתחילת הריון

אבל החלטתי שעכשיו זה לא מתאים לי. אני לבד כרגע וזה יותר מדי כח נפשי ופיזי להתעסק עם זה עכשיו. נצטרך להסתדר עם מה שיש. אתמול הלכתי עם חברה שלי להסתקל על עגלות תאומים והיה לי כבר קשה מאד ללכת. אולי בגלל חום או שסתם כבר הגיע זמן קשה של חלק שני של הריון תאומים...
לגבי עגלת רכבת - אני מעדיפה בנתיים בכל זאת רחבה, אם אצליח למצוא משהו מתאים למעלית שלי ולאוטו שלי. אם לא - אז אחשוב שוב.
 
למעלה