מעקב הריון בסיכון

Popim

New member
מעקב הריון בסיכון

שלום ,
אני צריכה להתחיל מעקב במרפאה להריון ומתלבטת היכן כדאי, אני מאזור חדרה לכן ההתלבטות היא בין מאיר להילל, כשאני שוקלת אולי גם את תל השומר (כי הבנתי שהם מעולים שם) . ההתלבטות נובעת בעיקר מבחינת זמני הגעה במקרה של ארוע חריג ולא הבדיקות השוטפות.
מה דעתכם? יש לכם המלצות?
תודה:)
 

fialka3

New member
במיקרה חריג אפשר להגיע לכל מיון

לא משנה איפה את במעקב. אני לא מהאיזור, אז לא יכולה להמליץ על בית חולים ספציפי, רק רוצה להגיד שבבית חולים גדול יש זמן המתנה ארוך, אני בסורוקה ומוולה בתור שעתיים למרות שמגיעה בזמן. צריך להוסיף לזה זמן בדרך, אז זה יכול לקחת לך יום עבודה שלם. אולי בחדרה זה אחרת.
 

לולי283

New member
אני מהאזור

אוף, כתבתי לך הודעה ארוכה שנמחקה... בכל מקרה אותי הפנו למאיר (אפילו לא הציעו לי את הלל יפה) וכמו שכתבתי לך בדיעבד זה היה בעייתי- לא יודעת מה המצב בהלל יפה אבל במאיר הזמינות של התורים נוראית. חיכיתי 5-6 שבועות בין תורים בגלל עומס (תכלס הריונות רגילים זוכים למעקב צמוד יותר), וההמתנה לרופא ביום התור גם אורכת שעות. כתוצאה מהעומס הרופא עצמו אינו זמין לבלתמים- גם לא טלפונית אם חו"ח את זקוקה לו, פשוט אין עם מי לדבר (התקשורת דרך האחות, שהיתה חביבה, אבל עד שהיתה חוזרת עם אינפורמציה מהרופא כבר הייתי מספיקה לגשת למוקד ולהיבדק על ידי רופא...בכל זאת אם מרגישים לא טוב אי אפשר לחכות). בסוף ההריון (בתאומים כבר משבוע 25 את גדולה כמו בסוף הריון יחיד) היה קשה להגיע למאיר למעקבים ובדיקות. בלי קשר למאיר, יצא לי להיות מאושפזת במהלך ההריון הזה במחלקת הריון בסיכון בהלל יפה ואני חייבת לומר שהמחלקה שם נהדרת. הרופאים והאחיות היו מדהימים ורק בזכותם זכיתי למשוך את ההריון הזה וללדת בזמן, אז חייבת לתת להם קרדיט. בקיצור, אם עוד לא הבנת מהחפירה שלי, בדיעבד הייתי עושה מעקב בהלל יפה.
 

Popim

New member
תודה על ההסבר המפורט:)

קבעתי מעקב בהלל יפה, מתחילה בעוד שבועיים ולפחות המזכירה/ פקידה שם נשמעת מקסימה אז אני אופטימית. היא כן אמרה לי שזה יקח זמן אז אני מניחה שזה בכל מרפאה ככה. בכל מקרה אשמח לטיפים /תובנות או דברים שנראה לך יעזרו אני עדיין בשוק מזה שניים
תודה שוב.
 

לולי283

New member
אין לי כל כך טיפים להלל יפה

כי באמת לא עברתי את המעקב שם, אולי יש פה עוד בנות מהאיזור שהיו ויכולות לתרום מנסיונן. מה שכן מציעה לך כבר מעכשיו לקבוע תורים לשקיפות/סקירות איפה שאת רוצה כי לקבוע אצל הרופאים המבוקשים שני תורים ברצף זה לא תמיד פשוט. אצלי באופן אישי השוק מהתאומים נמשך בערך עד שילדתי...חחחח לפעמים אני מסתכלת עליהם מחטיפים אחד לשני כאפות ועדיין לא מאמינה ששניהם גדלו בתוכי באותו הזמן.....
 
למעלה