הריון תאומים זהים

Popim

New member
הריון תאומים זהים

שלום , אתמול גילינו שאנחנו מצפים לתאומים זהים (מונו בי) הוסבר לנו כל הסיכונים שכרוכים בזה והוצע לנו הפסקת הריון ,אנחנו מאוד רוצים להמשיך את ההריון .אשמח לשמוע קצת חוויות אישיות של הורים לתאומים זהים באותו מצב , דברים מרגיעים ומעודדים יהיה נחמד ,תודה :)
 

fialka3

New member
תאומים מוני בי

אין לי תאומים מוני בי, אבל אני רוצה להגיד לכם שאף פעם לא שמעתי על המלצה להפסיק הריון רק בגלל שזה תאומים מוני בי (בהריון מונו מונו כן ממליצים לפעמים). תחליפו רופא.
 

לולי283

New member
גם אני אף פעם לא שמעתי

על המלצה להפסיק הריון מונו בי רק בגלל סוג ההריון. ייתכן ויש גורמי סיכון נוספים ספציפיים לך שבגינם הרופא המליץ כפי שהמליץ? או אולי זה הריון מונו מונו? בכל אופן אם אין סיבה אחרת גם אני בעד החלפת רופא. גם ככה בהריון של זהים את מופנית למחלקת הריון בסיכון ויהיה לך רופא אחר ש(בתקווה) ירגיע אותך... אני ילדתי תאומים זהים בריאים ומקסימים, ועם כל הקושי והאתגרים שהריון והורות כזו מזמנים, זה אחד הדברים הטובים ביותר שקרו לי...אושר אמיתי...
 

Popim

New member
תאומים מונו בי

היי לולי ,
אין סיכונים נוספים שספציפיים לי , וזה בוודאות מונו בי- שק כוריון אחד ו2 אמניון. התאומים שלך גם מונו בי ? איפה טופלת? יש לך המלצה לרופא? מרפאת הריון בסיכון? תודה :)
 

לולי283

New member
שלי לגמרי מונו בי (-:

זה לא שאין סיכונים בהריון כזה אבל בכל זאת רובם של ההריונות הללו מסתיימים בשלום ועם מעקב צמוד של רופא הריון בסיכון לא רואה סיבה שהמצב אצלך יהיה שונה וזו בטח לא אינדיקציה להפלה. אני אישית טופלתי בהריון בסיכון במאיר, אבל זה היה רחוק מהבית ולקראת סוף ההריון היה קשה מאוד להגיע לשם, מה גם שזו מרפאה סופר עמוסה מה שבא לידי ביטוי בתורים רחוקים מאוד זה מזה והמתנה של שעות בתור בכל ביקור. אני הייתי ממליצה על מחלקת הריון בסיכון כמה שיותר קרובה לבית. אם לא מחייבים אותך לעשות בבית חולים אז הייתי מעדיפה מרפאה בקהילה...בכל זאת בתי חולים זה מקום פחות ידידותי לנשים בהריון....
 
באמת נשמע מוזר...
לא ברורה לי ההמלצה ונראה לי שכדאי להתייעץ עם רופא אחר. כי או שהרופא הנוכחי לא יודע מה הוא עושה, או שיש לו סיבה להמלצה הזו שהוא לא משתף אותך בה, ואז בעיני הוא לא רופא מתאים.
&nbsp
ובינתיים, ברוכה הבאה ושיעבור בקלות
 
למעלה