לוח מודעות

שירישי

New member
המצחקייה של דיאדה בנמל ת"א ב-50% הנחה

היינו במצחקייה כמה פעמים והילדים שלנו תמיד שמחים לחזור לשם.
הכניסה לא כ"כ זולה, ולכן הבוקר, כשראיתי את המבצע הזה מיד הזמנתי לנו כרטיסים.
מתאים גם לימים חורפיים.
 

zofia2

New member
הדרין ONCE

לפני כמה שבועות הבנות נדבקו בפעם הראשונה בכינים.
אחרי שיצאתי מההלם, ביקשתי עצות בפורום. תפוז הנחמדים שלחו לי ערכת התנסות של מוצר לטיפול בכינים. המוצר נקרא הדרין ONCE ובנוסף למוצר קיבלתי בערכה מסרק אסי 2000 ומחברת חמודה מניר ממוחזר
כיוון שזאת הפעם הראשונה שנתקלתי בתופעה אני לא יכולה להשוות את זה למוצרים אחרים אבל אין ספק שהטיפול עבר בהצלחה. מדובר בטיפול די קצר (15 דקות) כיוון שמדובר בג'ל אין חובה להיות במקלחת בזמן הזה, אני מרחתי לבנות את החומר ובזמן שחיכינו הן ראו טלויזיה. רק לאחר מכן הכנסתי אותן למקלחת, חפפתי וסירקתי במסרק אסי 2000.
חשוב לי לציין שזה המוצר היחיד שהמוכח קלינית כמשמיד כינים וביצי כינים בטיפול אחד. ודבר נוסף שלי היה ממש חשוב זה שהדרין once הוא המוצר היחיד שאינו מכיל חומרי הדברה כימיים ומתאים לטיפול החל מגיל 6 חודשים.
אז אני מאוד מקווה שאף אחת לא תזדקק לזה, אך במידה וכן (בינינו זה די שכיח) אני מאוד ממליצה.
ובכל זאת שתי עצות שקיבלתי כאן בפורום לגבי מניעה ואצלי הן עובדות מצויין בינתיים זה להקפיד למרוח הן כל בוקר שמן רוזמרין מאחורי העורף והאוזניים ודבר שני אני מסרקת במסרק צפוף לפחות פעם בשבוע כדי לוודא שאין הפתעות.
 
מנצל"שת אותך - ה"חוויות" שלנו מהדרין ONCE

גם אנחנו קיבלנו מתפוז ערכת התנסות של הדרין ONCE. בדיוק בזמן הנכון - עם הגעת "החברים הקטנים" לראשים.
אנחנו מקפידים על טיפול מונע של סירוק יומיומי, אבל מכיוון שלאחת הבנות יש שיער ארוך, סמיך ומתולתל, הסירוק הזה מאוד מקשה עלי ועליה, וקיוותי להדביר את הכינים בלי לעבור מסכת ייסורים של סירוקים יומיומיים.

לצערי - הדבר הטוב היחיד שיש לי לספר זה שקיבלנו מסרק אסי2000 נוסף שבא בערכה.

הילדים שלי מאוד רגישים לתכשירים כימיים, ולמרות שהתכשיר הזה אמור להיות בלי חומרי הדברה - אצל הרגישה ביותר הופיעה פריחה על הקרקפת אחרי השימוש.
את החומר אמורים להקציף עם שמפו, בלי להרטיב את השיער, על מנת להוריד אותו. ניסיתי כמה וכמה פעמים להגיע להקצפה - אבל אחרי 4 חפיפות שבהם השיער לא הקציף מצד אחד, אבל נשאר שמנוני מהצד השני - שטפתי היטב וקיוותי לטוב. (המקלחת נשארה שמנונית וחלקה עוד אחרי שסיימנו לשטוף את הראשים).

הדבר הטוב - כל הכינים יצאו, והסירוק לא היה קשה.
מצד שני - למחרת שוב הביאו לי "הפתעות" מהגן, כך שהתכשיר אולי הורג את כל הכינים, אבל ממש לא מונע הדבקה.

לסיכום: אני חוזרת לשיטה שמוכיחה את עצמה - סירוק יומיומי עם מסרק צפוף (ותודה למעבדות רפא ולתפוז שנתנו לי מסרק אסי2000 חדש ונוח, במקום זה שלי שכבר התחיל להשחק).
 
הבהרה אחרי בדיקה נוספת - טעות שלי בציפיות

כנראה שאני מצפה לניסים ונפלאות שיחסכו לי את החוויה המפוקפקת של סירוק סרבניות, וקיוותי שיומצא איזה תכשיר שמונע הדבקה.

אז ההדרין once עשה מה שהם הבטיחו שיעשה - יהרוג כל מה שכבר על הראש.ואת זה עשה ביעילות. אפילו הסירוק אחרי התכשיר הלך קל מהרגיל.

הם לא הבטיחו מניעה, אז אין לי אל מי להלין שלא נמנעה הדבקה.
נשאר רק לקוות שמישהו ימציא תכשיר מונע הדבקה, או שנעבור כבר את הגיל של הכינים.
 
למעלה