הודעה אופטימית בנושא הפרדות שרירים אחרי הריון

t u l i p 5

New member
הודעה אופטימית בנושא הפרדות שרירים אחרי הריון

הי לכולם, בדר"כ אני סמויה כאן (קוראת נאמנה כמעט 5 שנים)...נחשפת כאן כדי לעודד בנות שיש להן הפרדות שרירי בטן אחרי ההריון הגדול. הייתה לי הפרדות רצינית אחרי לידת תאומים, ניסיתי ללכת לפיזיוטרפיה אבל זה לא ממש עזר. בנתיים לפני 4 חודשים ילדתי עוד תינוקת (גם הריון גדול-נולדה מעל 4 ק"ג). הפעם אמרתי לעצמי שאעשה ניתוח אם לא תהיה ברירה. באחד הפוסטים של תמי ראיתי את הפרטים של רשל אוסרן שעליה אני שומעת עליה כבר שנים, רשמתי את הפרטים וחיכיתי לרגע הנכון.עליתי לירושלים במיוחד כדי להפגש איתה ו...תוך חודש וחצי של תרגילים שהיא נתנה לי ההפרדות של 4 אצבעות הצטמצמה ל2 בלבד. אתמול הייתי בביקור חוזר כדי לבדוק התקדמות ולראות שאני עושה את התרגילים נכון ולא היה מאושרת ממני! חייבת לציין שאני ממש לא טיפוס של ספורט וכושר אבל התרגילים הם לא קשים פיזית,פשוט חשוב להקפיד על הביצוע הנכון ולהתמיד לאורך זמן. אני ממשיכה לתרגל ורוצה להגיד תודה ענקית לך ,תמי ,על כך שאת חולקת את המידע החשוב עם בנות הפורום ומעלה מודעות לנושא. זה די מזעזע שלא בבית חולים ולא בטיפת חלב ואפילו במכון פיזיוטרפיה (אני עושה שם התעמלות לנשים אחרי לידה) לא מדברים על בעיית ההפרדות והנזק שנגרם מעבר לקטע האסטטי. המון המון תודה! תמשיכי להפנות את הבנות לרשל-היא אישה מדהימה ומקצוענית אמיתית.
 

רק ריקה

New member
כל הכבוד!!!

לשלושתכן
טוב לשמוע שזה ממש עובד ואפילו טוב מאוד!
 

טשטש83

New member
תודה

בדיוק היום קיבלתי הפנייה לפיזוטרפיה, לצערי אני גרה בצפון אז אני לא יכולה להגיע לירושלים. אבל כל הכבוד לך על ההתמדה ומזל טוב על התינוקת החדשה.
 

t u l i p 5

New member
תודה טשטש,

אני יודעת שזה סיפור להגיע מהצפון אבל אם את חושבת שתתמידי בתרגילים כדאי לך לעשות מאמץ (גם אם זה כרוך לקחת יום חופש מעבודה). לצערי לי גם במכון פיוטרפיה לא ממש עזרו (נתנו כמה תרגילים לעשות בישיבה על הכיסא שיותר מחזקים את רצפת האגן אבל לא מאמנים את שרירי הבטן הרלוונטיים). את צריכה לבקר אצל רשל רק פעם אחת-ביקורים חוזרים הם ממש לא חובה, יותר הצורך שלי לוודא שעבדתי נכון. בקיצור, ממליצה לך בחום המון בהצלחה!
 

רק ריקה

New member
אז את יכולה לבדוק עם תמישמיש

היא גם מטפלת בזה והיא מהצפון ואם לא היא תוכל להמליץ לך למי כן ללכת כי לא כל אחת שאומרת שהיא מבינה, באמת מבינה
 

mishmish04

New member
מכל רופא שיש לו מושג איך מאבחנים

הבעיה היא שלא כולם יודעים לאבחן. היו אמורים "להסתכל" עליך כבר בהריון, החל מהשליש השני . . .
 

mishmish04

New member
אני מחיפה, אם מתאים לך

אם תשלחי לי מסר עם טלפון - אצור איתך קשר במהלך הימים הקרובים (יש לי היום יום מטורף, מלא ריצות וללא זמן להתקשר).
 

צימפקית

New member
אפשר טלפון של המטפלת?

אני שלושה חודשים אחרי הקיסרי ואני בשוק מהבטן שלי, לא כך תיארתי לעצמי שיהיה. אני מתביישת לצאת מהבית וכן אני יוצאת לסידורים וכ'ו). לא היתה לי בטן שטוחה לפני ההריון אבל הבטן שלי עכשיו מזעזעת. אני נראית כמו בחודש שישי ואני לא צוחקת (יותר נכון - אני בוכה). היום יש לי תור לכירורג כי יש לי הרגשה שיש לי בקעים ובכלל תחושה שהאיברים לא נמצאים במקום הנכון מאז הניתוח. הייתי שמחה לקבל את הטלפון של המטפלת- אולי אוכל לקבל עזרה. אין לי דיכאון לאחר הלידה- אבל הסיפור הזה עם הבטן עושה לי מצב רוח רע ואני לא יודעת איך אפשר לפתור את זה- אולי היא לצליח לעזור לי. ולך יקירה- שמחה לשמוע שקיבלת עזרה ושטוב לך ובריא לך- כל הככבוד לך- תמשיכי ככה! שיהיה לך יום מקסים! אחכה למסר שלך. תודה מראש.
 

dorit841

New member
איפה רשל נמצאת בירושלים?

ומה הפרוצדורה בכדי להגיע אליה? האם היא גם מאבחנת אם יש היפרדות? או שאני קודם צריכה ללכת לרופא שיאבחן אם יש או אין? ושאלה אחרונה - מה המחיר של מפגש אצלה? תודה...
 

t u l i p 5

New member
הי

הפרוצדורה מאד פשוטה-מתקשרים אליה ישירות וקובעים להפגש. אצלי זה היה מפגש בבית שלה בשכונת ארנונה אני הגעתי כשאני כבר יודעת שיש לי הפרדות אבל היא כמובן בודקת מה המצב ובאיזה חלק של הבטן יש הפרדות. לגבי מחיר-לא נראה לי מתאים לפרסם כאן אבל מחיר הגון ביותר במיוחד מתוך מחשבה שאת חוסכת לעצמך ניתוח מורכב עם אובדן ימי עבודה, התאוששות לא קל, תשלום לבייביסיטר כדי שהבית ימשיך לתפקד בזמן שאסור לך להרים את הילדים ועוד ועוד ועוד.. בהצלחה...
 

U la

New member
למישהי יש המלצה באזור המרכז?

אני גם עם בקע בטבור... חוששת ללכת לחוגים הרגילים, כי לא יודעת אם הם מכירים ויודעים מה מותר/אסור לי לעשות... תודה :)
 

mishmish04

New member
אם את עם בקע - תעשי לעצמך טובה ותעלי לרשל

אני מכירה כמה במרכז, אבל הן לא באותה הרמה. באמת. תשמעו: אני מאוהבת באישה הזו ומתכוונת להריץ איתה הרצאות כדי לקדם את המודעות של אנשי מקצוע לנושאים הקשורים לאימון בהריון ואחרי לידה. גם זה הולך להיות בהתנדבות. אני מכירה את רשל כבר מעל 15 שנים, והיא מעולם לא איכזבה. היא מספר אחת וכל האחרות הן תלמידות שלה, ברמה כזו או אחרת. או תלמידות של תלמידות שלה. ומי שתאמר אחרת - או שהיא משקרת, או שהיא לא יודעת (אחת התלמידות שלה, מעבירה היום קורסים שמסמיכים לאימון נשים בהריון לא מודה בזה שאת כל שהיא יודעת היא למדה ודין לומדת מרשל). אין לי פה אינטרסים, אני עולה אליה לרגל מחיפה ומשלמת כשהיא עושה השתלמויות. אין אף אחד בארץ שמתקרב לקרסוליים שלה. גם אני, כשאני חושדת שיש גם בקע בנוסף ל"סתם" היפרדות, שולחת עליה, כי אני עדין לא במקום של הידע שלה. אז תעשי לעצמך טובה ותעלי אליה. נכון שאם היה מדובר ברופא מומחה היית עושה את זה? אז למה לא מישהיא שיכולה לחסוף לך את הרופא הזה?
 

yr80

New member
אני גם מאיזור המרכז

בלי בקע, אבל בהחלט עם היפרדות. מתכננת הריון נוסף... איך זה ישפיע עלי בהריון? אפשר לעשות רגילים תוך כדי ההריון? למי פונים במרכז?
 

mishmish04

New member
אם יש לך היפרדות וגם אם היא גדולה (מעל 2.5 )

זה בהחלט יכול להשפיע על הריונות עתידיים, ויותר מזה - על לידה עתידית. בילדות של נשים עם הפרדות יש יותר סיבוכים, מפני שהלחיצות פ]חות יעילות, הן מבחינת הכוח שאת יכולה להפעיל ובעיקר מבחינת הכיוון שאליו יועלו הלחצים והלחיצות. בלידות כאלו יש יותר קרעים בפרינאום, יותר פיסורות (_קרעים בפי הטבעת), יותר טחורים וכן - התערבויות מכשירניות (ואקום וכפות). בהריון זה בעיקר יגדיל את ההיפרדות והסבירות לכאבי גב משמעותיים - גדלה. גם בהריון מתרגלים למניעה / סגירה של היפרדות, כל זמן שהיא לא גדולה מדי. מעדיפה שלא להמליץ על מטפלים ספציפיים באזור המרכז, אבל את יכולה להתחיל עם המרכז לבריאות ריצפת האגן.
 

t u l i p 5

New member
בהצלחה עם ההריון העתידי וטיפ קטן ללידה

אני הייתי עם הפרדות עוד מהריון תאומים ובהריון השני המצב רק החמיר (ממש כמו שתמי כתבה). בסופו של דבר ילדתי בלידה רגילה וקלה יחסית בלי קרעים וסיבוכים ילדה במשקל 4 ק"ג. ומה הטיפ? להודיע למיילדת שיש לך הפרדות- אותי המיילדת הדריכה ללחוץ רק ממש בשלב סופי סופי של הלידה ובצורה ממש מבוקרת כדי לא לגרום עוד נזקים וקרעים וזה עבד!
 

mishmish04

New member
כל מילה בסלע!!! טוב מאוד.

תלמידה מצטיינת את.
אני רק מקווה שהמיילדת יודעת מה זה היפרדות ביטנית ומה זה אומר מבחינת הלידה.
 
למעלה