חרסינה משורינת
New member
נתי בהמשך לזה שיש מטורפים ולאלוהים - זה בשבילך (בהמשך לשיר)
פרשתי לאולה אז אוכל להוסיף לך את הפרשנות אבל נראה לי שאם אתה נזכר בדיונים שלנו שם בכבידה של גופים ובהשפעתם ההדדית המעוותת תבין את מה שכתבה זיוי וזה בסיס למה שאני אומרת , או בקצרה - הקריסות , ההזחות (תהליך שבו מקרבים שורה לשוליים כמו המרחק בין השולי למרכזי, התוכן לצורה, מדידת ההשתנות) - דמעה עכורה מסבירה את זה טוב יותר ואנזל משלים - אז קח לך את הסבר על "עקירת" הגן שממשיך לפרוח ובכלל הסבר לטירוף כמידת המורכבות שמאפשרת איזון בין כל הרבדים :
"
לריקודיות המאסה שחווה בגוף היה אופי אבוד ונטמע, מופשט. מתרחש חיבור שלו ברבדים נוספים בי, הארכת קווי זיקה, גלגולי צורות והשתמעויות, בתוך חילופי ושחלופי שיח. במגעים שפורטים וסוכמים את מטריצת החוויה וסימונה המושגי והלא מושגי.
מזהה אצלי ריקוד של יחסים בין הרובד החוויתי המודגש, שלא התאפשר להתפענח דרך אחרים, לרובד אנליטי מושגי או ממדל, במחזורים מתחלפים ביניהם של ''מתנפח'' ו''מתכווץ'', כמו מכח משיכה לקוהרנטיות (כלומר, מדמה משיכה פנימית לקוהרנטיות, שהיא גם לקיחת חלק בתנועת קוהרנטיות כללית). קוהרנטיות שיש לה מובן תקשורתי, התמצאותי, שייכותי.
פעם חשבתי חלק מהפן האנליטי התמצאותי לכוזב, או משני לתחושתי.
חושבת שרובד אנליטי התמצאותי הוא לא עצמי כוזב, אלא מיצוי אפשרות תקשורתית בגבולות שיח נתונים.
כלומר, אין דיכוטומיה של אמיתי וכוזב, אלא מיצוי תקשורתי, שמקבל תצורות חסרות איזון בין רבדים. חוסר איזון שמתגלגל באפשרות לסינתזה יצירתית שההיקף שלה בפרט-כלל הולך ומתרחב.
לא כויתור על רובד ידע אנליטי התמצאותי, אלא על דעה מוקדמת, כקריסה לאפשרות מתוך סט נתונים מוגבל, שגם נמצא ב''תאחיזה'' הקשרית לנתונים לא קיימים בסיטואציה. זה תהליך מתמשך של פירוק והרכבה של מה שהיה מקובץ, לקיבוץ יותר גמיש, פריק ורחב"
ואנזל:
"
לתחושתי כל אימת ששכבה קורסת לרעותה דרך מה שמפר את איזונה הדיסקרטי נחשפת דרך האינסופיות היחודית לה הזחה סימטרית של הסימטריה עצמה, וזה מה שמאחד את הזמן והמרחב לאקסטזה,
ומכאן גם הרגישות לקצב כי מסנכרן את כל השכבות לרצף אחד או מתרגם את הפרשי הזמנים הכרוכים אחד בשני לאור."
מה שאני אומרת שהטירוף יצירתי ומאפשר את ההזחה הזו - ולכן גם האהבה (אלוהים). שלכן כשאתה מנסה להתאים את עצמך לשורה תחתונה של יופי הכתוב שאין בכך רע - את צריך לזכור שאתה מקפד מקצב שחיוני ומעקב אחרי המקצב (קו נקודה) שחיוני לשלמות הכלי והתבוננות קליידוסקופית שלא דרך "הדעה הקדומה" .
פרשתי לאולה אז אוכל להוסיף לך את הפרשנות אבל נראה לי שאם אתה נזכר בדיונים שלנו שם בכבידה של גופים ובהשפעתם ההדדית המעוותת תבין את מה שכתבה זיוי וזה בסיס למה שאני אומרת , או בקצרה - הקריסות , ההזחות (תהליך שבו מקרבים שורה לשוליים כמו המרחק בין השולי למרכזי, התוכן לצורה, מדידת ההשתנות) - דמעה עכורה מסבירה את זה טוב יותר ואנזל משלים - אז קח לך את הסבר על "עקירת" הגן שממשיך לפרוח ובכלל הסבר לטירוף כמידת המורכבות שמאפשרת איזון בין כל הרבדים :
"
לריקודיות המאסה שחווה בגוף היה אופי אבוד ונטמע, מופשט. מתרחש חיבור שלו ברבדים נוספים בי, הארכת קווי זיקה, גלגולי צורות והשתמעויות, בתוך חילופי ושחלופי שיח. במגעים שפורטים וסוכמים את מטריצת החוויה וסימונה המושגי והלא מושגי.
מזהה אצלי ריקוד של יחסים בין הרובד החוויתי המודגש, שלא התאפשר להתפענח דרך אחרים, לרובד אנליטי מושגי או ממדל, במחזורים מתחלפים ביניהם של ''מתנפח'' ו''מתכווץ'', כמו מכח משיכה לקוהרנטיות (כלומר, מדמה משיכה פנימית לקוהרנטיות, שהיא גם לקיחת חלק בתנועת קוהרנטיות כללית). קוהרנטיות שיש לה מובן תקשורתי, התמצאותי, שייכותי.
פעם חשבתי חלק מהפן האנליטי התמצאותי לכוזב, או משני לתחושתי.
חושבת שרובד אנליטי התמצאותי הוא לא עצמי כוזב, אלא מיצוי אפשרות תקשורתית בגבולות שיח נתונים.
כלומר, אין דיכוטומיה של אמיתי וכוזב, אלא מיצוי תקשורתי, שמקבל תצורות חסרות איזון בין רבדים. חוסר איזון שמתגלגל באפשרות לסינתזה יצירתית שההיקף שלה בפרט-כלל הולך ומתרחב.
לא כויתור על רובד ידע אנליטי התמצאותי, אלא על דעה מוקדמת, כקריסה לאפשרות מתוך סט נתונים מוגבל, שגם נמצא ב''תאחיזה'' הקשרית לנתונים לא קיימים בסיטואציה. זה תהליך מתמשך של פירוק והרכבה של מה שהיה מקובץ, לקיבוץ יותר גמיש, פריק ורחב"
ואנזל:
"
לתחושתי כל אימת ששכבה קורסת לרעותה דרך מה שמפר את איזונה הדיסקרטי נחשפת דרך האינסופיות היחודית לה הזחה סימטרית של הסימטריה עצמה, וזה מה שמאחד את הזמן והמרחב לאקסטזה,
ומכאן גם הרגישות לקצב כי מסנכרן את כל השכבות לרצף אחד או מתרגם את הפרשי הזמנים הכרוכים אחד בשני לאור."
מה שאני אומרת שהטירוף יצירתי ומאפשר את ההזחה הזו - ולכן גם האהבה (אלוהים). שלכן כשאתה מנסה להתאים את עצמך לשורה תחתונה של יופי הכתוב שאין בכך רע - את צריך לזכור שאתה מקפד מקצב שחיוני ומעקב אחרי המקצב (קו נקודה) שחיוני לשלמות הכלי והתבוננות קליידוסקופית שלא דרך "הדעה הקדומה" .