הצבעים- מה הם אומרים

Shir cp

New member
../images/Emo126.gifהצבעים- מה הם אומרים../images/Emo35.gif../images/Emo126.gif

החלטתי להביא לכם משהו נחמד ומתוק: מקווה שתהנו
צבעים - מה הם אומרים עלינו? העדפת צבעים, שלעיתים מלווה אותנו כל חיינו, קשורה בכך שצבעים מבטאים את התגלמות הנשמה, הנפש ורחשי הלב. הם מצביעים ורומזים על איכויות מהותיות בנו ועל משאבים פנימיים שיש לנו שבעמצעותם אנו יכולים "לתקן" וגם לאתגר את עצמנו אם נבחר לעמת עצמנו מול המחסורים ו/או הליקויים בתוכנו. מומלץ להתבונן בצבעים שאנו בוחרים ללבוש בתדירות גבוהה, וללמוד מה הם מגלים, מראים וחושפים אודותנו.
כשלובשים אדום, זה אומר:
אנחנו פועלים בהתאם לדחפים.יש בנו שאפתנות הדורשת מאמץ ואנו אוהבים שהדברים מתרחשים במהירות, כשאנו רוצים שהם ייעשו בדרך מסוימת התואמת לנו. ישנה אמירה המבטאת את הרצון להיות "הכי טוב" בכל דבר שעושים. ישנה אפשרות שנגלה "קצת" קצת חוסר רגישות לרגשותיהם של אחרים, מפני שישנו הרצון להיות מרכז "האירוע" או "הדבר" המעורר עניין ותשומת לב של הסובבים.
כשלובשים ורוד:
כשאנו לובשים ורוד הדבר מצביע כי יש באדם את היכולת להביע חיבה ואהבה, המאפשרת לו להיות סימפטי ומובן. ייתכן שלאדם יש מחסור ו/או העדר כוח רצון המצביע על חולשה כשאינו יכול לשלוט בענייני הלב. אדם הלובש ורוד זקוק לתמיכה רבה מאחרים והוא יכול להיות ילדותי בהתנהגותו. חשוב שאדם כזה ילמד לאהוב ולקבל את עצמו מעצם היותו.
כשלובשים כתום, קורל, אלמוג או אפרסק הצבעים משדרים:
אדם מאורגן, לא תלוי באחרים, עצמאי אשר מונע ומומרץ על ידי מוטיבציה פנימית. כתום הוא הצבע של מעשיות ויצירתיות. לאדם רמת אנרגיה גבוהה, הוא בעל כישרון, יכולת התמצאות, ומידה מסוימת של חוסר סבלנות ולעיתים קצר- רוח. יש בו עוצמה של כוח רצון והוא נוטה להיות פעיל, הישגי ותחרותי. לעיתים רגשני ומחפש לשלוט על אחרים.
כשלובשים צהוב:
אדם שצהוב הוא הצבע המועדף עליו, הוא אדם מעניין ומרתק ואישיותו ממריצה ומדרבנת. הוא אדם האוהב להיות פעיל ומעורב בכל הנעשה סביבו, מלא חיים, עירני, נמרץ, עליז וחיוני. יש בו היכולת להתמודד ולהתגבר בצורה טובה מאד עם אתגרים בחייו, גם אלה הדורשים הזדהות וחמלה. צהוב זוהר, קורן, מייצג ספונטניות ותקשורת.
כשלובשים ירוק הצבע משדר:
אדם זהיר שלא נוטה להיות מושפע מאחרים או להאמין להם בקלות. אדם האוהב ללבוש ירוק הוא צופה, משקיף ומתבונן על החיים אך אינו רוצה להיות מעורב בנעשה, אלא אם כן הוא בוחר כך מרצונו החופשי. זהו אדם אשר שקט ושלווה מתלבשים עליו הכי טוב, הוא נדיב, אנושי וניחן בנתינת שירות מעולה לזולת. אם אנו מעדיפים ללבוש כחול/ירוק, יש לנו צורך בסביבה שלווה ורגועה, קיים רצון להשתחרר מלחץ ולהיות חופשיים מקונפליקטים או מחילוקי דעות.
כשלובשים כחול בהיר הצבע משדר:
אדם יצירתי, מהיר תפיסה, בעל הבחנה טובה ורגישות גבוהה. אדם שצבע זה מועדף עליו הוא בעל דמיון פורה וגישה פרקטית לחיים. גישתו יכולה להיות גישה אנליטית ובעלת ניתוח טובה, וניתן לומר שהוא אדם מחושב המשתמש בידע לפתרון בעיות. מייעץ מעולה.
כשלובשים כחול כהה הצבע משדר:
אדם הניחן באינטליגנציה וחוכמה, בטוח בעצמו וסומך על עצמו ויש בו עוצמת רגשות עמוקים. אדם אשר חש ברגש אחריות כלפי אחרים והוא נהנה מעשייה ומיכולת יישום החלטות. אדם המרגיש צורך בשקט ובשלווה סביבו, באווירה חמימה ורכה. אהבה וחיבה רבה עוטפים אותו ואנשים רועשים סביבו מפריעים לו.
כשלובשים סגול הצבע משדר:
אדם הניחן ברגישות וחמלה ויכול לבחור מתוך רגישות בזהירות ובקלות את הידידים והחברים הרגישים אותם הוא רוצה בקרבתו, בעלי אופי רגיש כשלו. כדי שאדם כזה יחווה תחושת שמחה ואושר, חשוב לו להרגיש "נחוץ".
כשלובשים סגול/ארגמן הצבע משדר:
אדם מאוד אינטואיטיבי, בעל רגשות עמוקים שניחן בהשראה עילאית. אדם המעוניין בטוב ובנעלה בכל דבר בו הוא מעורב, כולל חבריו. אין לו עניין להיות סמכותי, מלבד כשלפי דעתו זה נחוץ.
כשלובשים לבן הצבע משדר:
הצבע הלבן מכיל בתוכו את כל צבעי הספקטרום ומצביע על החיובי באדם, על האיזון הטוב ועל אישיות אופטימית. אדם שאוהב לבן, הוא בעל איכות גבוהה של אינדיבידואליות עד כדי היותו מתבודד וייתכן אפילו גלמוד ובודד. אדם המחפש פשטות בסגנון חייו וחופש מהלחץ הבא מהחוץ.
כשלובשים אפור הצבע משדר:
אדם שמתאפיין באינדיבידואליזם וייחודיות. אנשים עשויים להתרשם מאדם כזה כבעל שליטה עצמית מצוינת, אולם אוהבי הצבע האפור יעדיפו לא להיות מעורבים בחברה.
כשלובשים חום:
בגדים חומים מרמזים על יושר, צורך לרדת לאדמה ואהבה לחיים מובנים ותומכים. אוהבי החום אוהבים את הדברים הטובים ביותר שהחיים מציעים ופועלים על פי החושים, יודעים להעריך אוכל טוב, שתייה וחברה.
כשלובשים שחור:
נוטים לחשוב שלובשי שחור הם עקשנים, דוגמטים, בטוחים בהשקפתם, עומדים על דעתם וממושמעים. ייתכן שאדם המעדיף שחור יהיה בלתי גמיש ותלותי. אם נתבונן מבחוץ, נוכל להבין שהלבוש השחור אינו נסיון להשיג הגנה כפי שמנסים "להלביש" עליו לעיתים. לסיכום: רצוי להיות מודעים לכך שהצבעים מדברים ומשקפים "אותנו" ומספרים "עלינו" וזה זמן מופלא לריענון ולהתחדשות. ---זהו--- מקווה שנהנתם :) שיר
 
../images/Emo204.gif אוי איזה שטויות,

אני לובשת חולצות/מכנסיים לפי ההתאמה שלהם למכנסיים/חולצה, לא לפי הצבע שבא לי באותו יום.
 
למעלה