אירוח בפורום

ראיון עבודה

ראשית כל בהצלחה בראיון. ישנם מספר פריטים בחנויות הרשת המאימים לבקשתך, הייתי ממליצה לך לבדוק את השרוולון המחויט שקיים במספר צבעים , ניתן ללבוש מתחת גופיה אפילו מעט סקסית ולהיראות נשית אך עם זאת סולידית.
 

טלי עיר

New member
ומה בנוגע לשמלות?

האם יש שמלה בקולקציה שאת ממליצה עליה למעמד זה?
 
שמלה

יש שמלה בקולקצית הקיץ שהיא שמלת מעטפת בעלת שרוול קצר בצבע אדום ושחור היא סולידית ונשית ממליצה לך למדוד אותה.
 

philip morris72

New member
שלום דפנה!

אני בוגרת מגמת עיצוב אופנה בתיכון ויצו לאומנויות, רציתי לדעת מאיפה את אישית לוקחת מקורות השראה לדגמים, עם איזה בדים את אוהבת לאהוב, אילו בדים את ממליצה ללבושה בתקופת הקיץ החמה בישראל והאם תמיד חלמת להיות מעצבת אופנה. ושאלה קצת יותר כללית, האם מישהו שהוא אינו מוכשר בציור יכול להצליח בשוק האופנה? תודה מראש.
 
תשובה

על חלק מהשאלות את יכולה למצוא תשובה בתשובותי הקודמות. אני אוהבת את רוב סוגי הבדים תנאי הכרחי בבדים אותם אני רוכשת הינו אחוזי מתיחה. היום ישנם בדים טבעיים אשר משולב בתוכן אחוז קטן של ליקרה דבר הנותן לדגמים ערך מוסף של נוחיות וחיטוב. אלה הבדים אותם אני גם ממליצה ללבוש בתקופת הקיץ. תמיד ידעתי שמקומי שיך לתחום עיצוב האופנה ותמיד אהבתי לחזות את האופנה מראש. הציור הוא כלי הכתיבה של המעצב אינך צריכה להיות ציירת מוכשרת אך עליך לדעת להעביר את המסר שבדימיונך ע"י ציור שיהיה מספיק מובן. בהצלחה
 

momososo

New member
דפנה,

אני אמנם רק בת 16, אבל כל חיי רציתי להיות מעצבת אופנה. רציתי לשאול מדוע בחרת דווקא בעיצוב לבוש עסקי, מהו קהל היעד שלך, והאם קהל היעד שלך השתנה במשך הזמן.
 
קהל יעד

אני מאמינה של לבוש עיסקי משלב את האישה של המאה 21 עם כל העוצמה שבה הנשיות אסרטיביות ואינטילגנציה, לכן נמשכתי לתחום זה. קהל היעד מלווה אותי למשך כל שנות הרשת. בקשר לחלומך להיות מעצבת , הכל אפשרי עם הרבה עבודה, רצון וכמובן כישרון!!!
 

גוויד

New member
המלצה

לחברה שלי יום הולדת בקרוב אשמח מאוד אם תוכלי להמליץ לי על פריטים מהקולקציה למתנה המושלמת (אני אוהב אותה מאוד)
 
קולקציה

כנס לאתר האינטרנט ושם תוכל להתרשם מהקולקציה החדשה וגם מופיעה רשימת החנויות. WWW.DAPHNALEVINSON.COM
 

zorba2

New member
גוונים קייציים???

שלום שלום, אשמח לדעת אילו גוונים יאפיינו את הקיץ הקרוב??. תודה
 

leetalt

New member
גובה חצאית

דפנה, האם גובה החצאית האופנתי היום או מעל או מתחת לברך?
 

טלי עיר

New member
תמונות מהקולקציה

דפנה הי, את נותנת תשובות מפורטות ומקסימות, אשמח אם תוכלי ללוות אותן בקצת תמונות מקולקציית הקיץ של החברה. תודה.
 

ליטוש4

New member
היי דפנה!

קוראים לי ליטל ואני בת 14. אני מאוד רוצה ללמוד עיצוב אופנה אבל אני לא יודעת איפה ואיך (אין אצלי בבי"ס מגמת עיצוב אופנה) ומה הטיפים שלך למי שרק מתחיל לעצב וללמוד עיצוב אופנה? תודה
 
למעלה