אירוח בפורום

תשובה

ברשת HDL התמקדנו במידות מסוימות שתואמות דגמים ,בדים וצבעים שהוחלטו מאז פתיחת הרשת HDL המתאימות לקהל היעד אליו אנחנו פונים , אני מודעת שיש הרבה יוצאות מן הכלל אך בשלב זה אין באפשרותנו לשנות זאת.
 

Tinkit16

New member
שאלה קטנה לדפנה :)

מאיפה את מקבלת השראות לעיצובים? כי בכל זאת, לבוש עסקי לנשים - אי אפשר לעשות הכל
 
השראה

את ההשראה לעיצובים אני מקבלת ע"י המון התעניינות והסתכלות. אם זה ע"י הסתכלות במגזינים, נסיעות רבות לחו"ל , תצוגות אופנה ואפילו מהסתכלות על אנשים ברחוב. כמעצבת אני אוספת את כל הנתונים ואז מחברת אותם ע"פ התחשבות בקהל היעד שלי ועל פי האני מאמין העיצובי שלי.
 

leetalt

New member
שאלה לדפנה

דפנה שלום, אני בעלת מבנה גוף מלא ואגסי (מידה 40-42), מה הן הגזרות שיחמיאו למבנה הגוף שלי? אודה לך אם תוכלי להפנות אותי לדגמים ספציפיים מהקולקציה שלכם .
 
מבנה גוף ישראלי

רשת HDL מתמחה במבנה גוף הישראלי , זה היחוד הבולט ביותר שכן הגזרות תואמות בידיוק את מבנה הגוף האגסי (איזור אגן הירכיים) אשמח לראותך באחד מחנויותי ואני בטוחה שתבואי על סיפוקך. כל הדגמים ללא יוצא מן הכלל מושקעים בגזרות ומתוכננים ממש למבנה גופך, תהני.
 

leetalt

New member
תודה דפנה

אשמח אם תוכלי לציין את הסניף הקרוב ביותר לנתניה..
 
../images/Emo41.gif דחיית האירוח

מפאת סיבות שאינן תלויות בנו, האירוח נדחה למחר בשעה 18:00. אנו מתנצלים על אי הנעימות.
 
האם קהל היעד בארץ תואם את הצפיות

לגבי שיווק ומכירה של בגדי נשות העסקים? יש לכך קונות רבות? עם מזג האוויר הישראלי והטמפרמנט?
 
נשות עסקים

קהל היעד של אופנת נשות העסקים גדל והולך וזאת משום שהיום יותר מבעבר נשים מחזיקות עמדות בכירות בשוק העבודה ובנוסף לכך , נשים רבות מבינות את החשיבות של מראה ואסטטיקה, אפשר לראות זאת היום ע"י גדילת העיסוק בפעילות גופנית , ניתוחים פלסטים ועוד... כמו כן סביבת העבודה , ארוחות הצהריים ...הינם מפגשים חברתים לכל דבר והדגש על המראה שיהיה גם סולידי וגם אופנתי מתבקש.
 

ronyy12

New member
דפנה שלום לך

אני מעוניין לדעת מה בנוגע לקולקציה גברית?
 

leetalt

New member
שאלה לדפנה

מאיפה את שואבת רעיונות לקולקציות? ומהם הקווים המובילים בקולקציה של השנה?
 
שילוב

רעיונות לקולקציה אני שואבת ממגמות עולמיות בשילוב הסגנון האישי שלי . השנה התמקדתי בשני קצוות שונים ומנוגדים. האחד אופנת הרחוב כגון ג'ינסים בשילובים שונים , חולצות בבדים מתיחים... מול האופנה הרומנטית שהיא רכה מעוטרת בסרטי תחרה , בדי כותנה טבעיים... השילוב בין השתיים מוליד מראה חדש ומתוחכם.
 

just טלוש

New member
אני אכתוב שוב את השאלה

=]אם זה בסדר כמובן. אם את יודעת על תיק עבודות[אני מתכוונת לסקיצות מקצועיות] אז רציתי לשאול האם תיק עבודות שהכנתי כבר עכשיו ושבשנים הבאות יווספו לי עוד ועוד תיקי עבודות יוכלו לעזור לי בעתיד? או שאולי אני אצטרך להכין תיק עבודות במיוחד להתקבלות ללימוד עיצוב אופנה? תודה.
 

טלי עיר

New member
לבוש רשמי

אני אשמח לקבל המלצות ללבוש מתאים לראיון עבודה אבל לא בסגנון החולצה המכופתרת אלא משהו מיוחד יותר - אם יש לך המלצות מהקולקציה אני אשמח
 
למעלה